Zorro@wedstrijd 13-01-2008

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Re: Zorro@wedstrijd 13-01-2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 00:02

ukkiepuk schreef:
@ Shauni: Ik zou graag willen weten waar je dat gelezen hebt. Ik ben Zorro in de lessen gaan rijden toen mijn paard een peesblessure kreeg. Voor die tijd reed ik hem ook al alleen niet intensief. Mijn paard heb ik in 2003 in moeten laten slapen dus nu is alleen Zorro nog in mijn bezit. Ik kan bovendien nog geen M1 starten want ik heb nog niet genoeg winstpunten.

@MissJ: ja we hebben idd in de BIT gestaan in november Haha!

@Cloverdale: TNX, we hebben idd iets meer fotograven bij de hand. Als het weer straks weer beter wordt gaan we weer voor nieuwe plaatjes met vooruitgang hoop ik.

@Hessy8: Bij de pony's zullen vast en zeker M1 shets geweest zijn, bij de paarden weet ik het niet. Ik denk idd dat we dan de eerste zijn.

@Mas: Het zijn mountain horse highriders, erg fijne laarzen.

@luwanniej1: in februari zal ik niet starten op Waalzicht, helaas...

@ Mips: ik gebruik de beugel Vork Als ik mijn been erover zwaai gaat Zorro bokken of rennen Bloos

@Ulyse: Zorro wordt dit jaar 18 jaar en omdat we bijna ons doel bereikt hebben (M1+wp) heb ik besloten dat dit ons laatste jaar wordt. Het is mooi geweest, we gaan iets rustiger aan doen en mss verschijnen we wel weer in de wedstrijdring maar dan voor de wagen!

Ooh dat weet ik niet meer Bloos Is al een tijdje terug.

moniquelucky

Re: Zorro@wedstrijd 13-01-2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:56

Geweldig, ik vind het heel leuk en knap van jou en je shet!!!Ga zo door!!!