Doerak@ (Spring) Work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsje_

Re: Doerak@ (Spring) Work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:07

Ilsje_ schreef:
Rosannee_ schreef:
ach, de mensen die hier zo negatief op reageren, weten zelf niet wat lol met je knol is, kunnen hun ook niks aan doen toch!
.

Ik weet niet waar dit op slaat Gestoord

Lol met je knol, dat kun je uitleggen op 2 manieren.
Lol met je knol, waarbij de knol funcioneerd als middel om het doel lol te bereiken. (imo is dat dus wat jullie hier doen)
Lol met je knol waarbij zowel paard als ruiter even kunnen genieten.
Voor mij is dat toch echt waarbij het in het rijden omdraait, dat is heerlijk galopperen met een los teugeltje. Dat is niet gevaren opzoeken door in een woonwijk te gaan springen op een te kort nat grasveldje met een slecht geimproviseerde sprong.

In het eerste geval ken ik dan idd geen lol met je knol waar bij de knol functioneerd als middel...

Ik weet niet hoor, maar die pony kan van alles doen, om er tegen in te gaan, ze hebben geen zweep, gene houvast, niks, hij kan er gemakkelijk langs, maar toch doet ie het niet, dan heeft ie het wel heeel erg slecht hoor! Jeetjee...

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:07

panache schreef:
Ilsex schreef:
@ Focussed : dat vind ik echt een stomme opmerking zeg, sorry maar dat slaat nergens op. Ik weet heus wel wat ik doe hoor. En ik weet zeker dat Doerak dit niet toelaat als hij het eng oid vind!

meisie, een paard weet toch niet dat hij of jij onder een auto o.i.d. kan komen door jou fouten.
het gaat niet om 'eng' vinden !!!!!

Ik ben er nog nooit afgevallen zonder zadel, eerder met zadel. Dus.. en ik weet echt wel waar ik mee bezig ben hoor en mijn moeder stond erbij dus als hij volgens jullie losgebroken was zou me moeder, buurjongentje of michelle hem wel gepakt hebben. maar dat is niet gebeurd dus ik zou eigenlijk niet weten waarom jullie jezelf er zo druk over maken, in een normale buitenrit door het bos kan ik er ook afvallen en kan hij ook rennen tot dat hij bij de weg is, of zit ik nu verkeerd te denken?

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:08

@ Ilsje : Ik geef je groot gelijk, want doerak die is er (in de wei) al zovaak langs gegaan, wel dat we daar wel met zweep reden. en dit was voor de plezier van hem dus niks om hem pijn oid mee te doen Knipoog.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:08

Een paard zal vrijwel bijna altijd de ruiter volgen. Over zo'n klein sprongetje geloof ik nog steeds van wel dat als je hem stuurt, hij er ook over heen zal gaan. Of hij het nu leuk vindt of niet.

Rosannee_

idd ilse, of je nou lekker even gaat springen ergens, of dat je ene buitenrit maakt ergens bij een weg.. of in 't bos wara die naar de weg kan rennen Nagelbijten / Gniffelen

Coconuts

Focussed schreef:
Oortjes naar voren en niet stoppen met springen hoeft nog niet te beteken dat hij plezier heeft hoor.

Paarden die mishandelt zijn, geslagen tot bloedens toe met zwepen, in monden getrokken met te scherpe bitten en andere ingewikkelde constructies zullen vaak ook niet aangeven dat ze het niet leuk vinden, hebben zij er dan ook plezier in?

Je kan me niet kwader maken.. :o

Waarop bazeer jij dat dit paard het zo slecht heeft?!
Omdat er gevaren aan zitten? Die zitten overal aan en daar heeft hij geen weet van.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:09

Ilsex : Idd, Die pony ziet er ook zoo slecht uit Huilen van het lachen Hallo, die shet die weet dondersgoed hoe hij/zij er onderuit kan komen.
Laatst bijgewerkt door Ilsje_ op 18-01-08 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:09

Coconuts schreef:
Focussed schreef:
En jij bent hier overdreven bezig door onze argumenten meters uit te vergroten om jouw gelijk te halen. Ik weet even niet wat dan 'erger' is.

Ik geloof dat jullie hier al 4 pagina's lang over aan het zeuren zijn?
Resultaat; slotje!

Leuk.. erg zinvol ook wel.
Wat denk je nog toe te kunnen voegen aan dit topic behalve een hoop 'geruzie'?

Daarom, ik plaats me topic niet voor geruzie. dus laten we hier over ophouden en iedereen zijn eigen mening hebben Lachen.

Rosannee_

Focussed schreef:
Een paard zal vrijwel bijna altijd de ruiter volgen. Over zo'n klein sprongetje geloof ik nog steeds van wel dat als je hem stuurt, hij er ook over heen zal gaan. Of hij het nu leuk vindt of niet.

je weet zeker niet hoe shetten zijn ? die staken vanzelf wel hoor als het niet leuk vinden

Odysseus

Je trekt de verkeerde conclusies Coconuts. Ik geef hier enkel een voorbeeld van een situatie, geen enkel teken wijst daarin of het op dit onderwerp slaat.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:10

Rosannee_ schreef:
Focussed schreef:

je weet zeker niet hoe shetten zijn ? die staken vanzelf wel hoor als het niet leuk vinden

Ik heb 2 jaar lang 2 shetten gehad, dus ik denk wel hoe die inelkaar zitten. Pling

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:10

@ Coconuts : Geen een paard heeft een besef ervan, of je nou in de bak rijd,buiten,strand etc. Er kan altijd van alles gebeuren.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:10

nou dan, dan weet je heus wel dat hij echt zal staken als ze 't neit meer willen Knipoog

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:11

Mensen , hou op met zeuren , alstjeblieft zeg...
We gaan nu over op de LEUKE reacties...
Wij weten nu allemaal wel dat jullie er iets mis aan vinden , derest hoeven we niet nog 10 x horen ...'!
Meningen zijn er om te uiten , maar soms zijn ze niet meer nodig.

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:11

Doerak die laat het wel merken hoor, dat even centraal. waarom ben ik er anders al 2x met het springen afgevallen, niet omdat hij er over heen wilde hoor. Maar omdat hij het niet wilde en weigerde.

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:12

Daarom, ik vind ook dat dit geruzie moet ophouden daarvoor plaats ik mijn topic niet. wel voor meningen, maar niet voor uitloop op ruzie. Jullie je eigen mening en wij ook.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:12

Focussed schreef:
Je trekt de verkeerde conclusies Coconuts. Ik geef hier enkel een voorbeeld van een situatie, geen enkel teken wijst daarin of het op dit onderwerp slaat.

misschien omdat je het in dit topic zet Huilen van het lachen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:12

Rosannee_ schreef:
nou dan, dan weet je heus wel dat hij echt zal staken als ze 't neit meer willen Knipoog

En dan weet jij niet hoe paarden redeneren. (Namelijk níet zoals wij mensen dat kunnen)
Sigaar

Citaat:
derest hoeven we niet nog 10 x horen ...'!

Dus je wilt ook de 'Oh wat schattûhhgg' niet nog 10x horen? Nerd

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:13

Ilsje_ schreef:
Focussed schreef:

Naar aanleiding van een uitspraak Slapen

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:14

@ Focussed : Dat zijn tenminste wel opmerkingen die wel aardig zijn tegenover mijn.
En ik hoef echt niet te horen dat ik verkeerd bezig ben, want ik weet zelf goed genoeg wat er verkeerd kan gaan dat hoeven ze me niet te vertellen, en voor mijn gevoel was ik niet verkeerd bezig en dat weet ik zelf toch echt wel. en doerak gaat er niet over heen, dat weet ik zeker ik ken doerak beter als de eigenares zelf, dusja. Lachen .
Nu stoppen met de discussie ? Alvast bedankt ! Knipoog.
Laatst bijgewerkt door Ilsex op 18-01-08 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:14

Focussed schreef:
Citaat:

Dus je wilt ook de 'Oh wat schattûhhgg' niet nog 10x horen? Nerd

Jij bent echt niét te geloven.
Geen normale discussie mee aan te gaan. Helaas.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:15

misschien omdat je het in dit topic zet Huilen van het lachen[/quote]

Naar aanleiding van een uitspraak Slapen[/quote]ik ga met focussed mee!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:16

Ilsex schreef:
@ Focussed : Dat zijn tenminste wel opmerkingen die wel aardig zijn tegenover mijn.
En ik hoef echt niet te horen dat ik verkeerd bezig ben, want ik weet zelf goed genoeg wat er verkeerd kan gaan dat hoeven ze me niet te vertellen Lachen .
Nu stoppen met de discussie ? Alvast bedankt ! Knipoog.

Meisje, wij geven jou alleen maar (laat ik het zo even noemen) 'verbeteringspuntjes'. We willen juist aardig zijn tegenover jou, omdat wij het beste met JOU en je paard voorhebben.

Coconuts

SteffiiY schreef:

Naar aanleiding van een uitspraak Slapen[/quote]ik ga met focussed mee![/quote]

Fijn dat je het even onderbouwd. Dan kunnen wij er ook iets mee.

esthertjuh_

[/quote]

En dan weet jij niet hoe paarden redeneren. (Namelijk níet zoals wij mensen dat kunnen)
Sigaar

Citaat:

Dus je wilt ook de 'Oh wat schattûhhgg' niet nog 10x horen? Nerd[/quote]

Tis anders wél schattig Vork
Maar je weet (hoop ik) wel wat ik bedoel.
En dat is trouwens wel normaal , van schattig.
Sommige klinken als overbezorgde moeders die hun kindje van 7 voor t eerst op een pony zien , alles is te gevaarlijk , alles wordt fout gedaan en de moeders weten t beter Knipoog Bloos