Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gefeliciteerd

.
.
. Twee uur later waren we weg ( = 12 uur 's nachts)
tenminste, qua beoordeling. IKbenEllen schreef:Wat een ellende met die traler zeg, hoop dat ie daar niet vaker last van krijgt...
Maar fijn dat het deze keer beter gingtenminste, qua beoordeling.
. 
.
).
.
En voor jou is het natuurlijk ook niet leuk, wat knap dat je zo kalm reageert zeg. Het filmpje doet me denken aan mijn laatste proef, van tevoren voelde ik al dat het niet goed zou gaan en inderdaad, in de proef kon ik 'm niet houden en ging het zoefzoef door de bak. Mijn zus, die overigens een ervaren voorlezer is, wist niet goed of ze mij moest redden of de proef verder moest lezen en deed uiteindelijk helemaal niks... tot ik brulde: WAAR IS DIE VOLTE, WAAR IS DIE VOLTE!!! want ik kende de proef wel een heel klein beetje, en zij antwoordde: "eeuhh, bij E..." waar ik dus net langs gecrosst was. Vreselijk

hestejente schreef:Wat zal die arme voorlezer zich rot gevoeld hebbenEn voor jou is het natuurlijk ook niet leuk, wat knap dat je zo kalm reageert zeg. Het filmpje doet me denken aan mijn laatste proef, van tevoren voelde ik al dat het niet goed zou gaan en inderdaad, in de proef kon ik 'm niet houden en ging het zoefzoef door de bak. Mijn zus, die overigens een ervaren voorlezer is, wist niet goed of ze mij moest redden of de proef verder moest lezen en deed uiteindelijk helemaal niks... tot ik brulde: WAAR IS DIE VOLTE, WAAR IS DIE VOLTE!!! want ik kende de proef wel een heel klein beetje, en zij antwoordde: "eeuhh, bij E..." waar ik dus net langs gecrosst was. Vreselijk
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me... je zus een beetje aan het kijkenvan 'wat moet ik nou' en jij, terwijl je met zo'n paard door de bak stuift, nog even brullen 'WAAR IS DIE VOLTE!!!' Super! 
Sheran schreef:hestejente schreef:Wat zal die arme voorlezer zich rot gevoeld hebbenEn voor jou is het natuurlijk ook niet leuk, wat knap dat je zo kalm reageert zeg. Het filmpje doet me denken aan mijn laatste proef, van tevoren voelde ik al dat het niet goed zou gaan en inderdaad, in de proef kon ik 'm niet houden en ging het zoefzoef door de bak. Mijn zus, die overigens een ervaren voorlezer is, wist niet goed of ze mij moest redden of de proef verder moest lezen en deed uiteindelijk helemaal niks... tot ik brulde: WAAR IS DIE VOLTE, WAAR IS DIE VOLTE!!! want ik kende de proef wel een heel klein beetje, en zij antwoordde: "eeuhh, bij E..." waar ik dus net langs gecrosst was. Vreselijk
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me... je zus een beetje aan het kijkenvan 'wat moet ik nou' en jij, terwijl je met zo'n paard door de bak stuift, nog even brullen 'WAAR IS DIE VOLTE!!!' Super!
Hoe is het afgelopen?
Ondanks de mislukte volte in rengalop liet ik me niet ontmoedigen omdat ik vond dat ik gewoon door moest rijden. Commentaar van de jury: tempo wat te hoog (in de hele proef, het uitstrekken ging trouwens best goed)
Geen punt gehaald overigens
Ach, in de lezer-ruitercommunicatie kan er altijd wat misgaan, toch? 
, maar ze wilde weeeer de trailer niet in (en dan bedoel ik ook écht niet - ze viel zelfs op de laadklep neer), dus moest ik bijna 9 kilometer rijden, een proef rijden, en weer 9 kilometer terug. Het was niet zo heel gek dat ze in de proef een beetje moe was
. Geen wp dus... Sheran schreef:^ Ja, weet ik, heb ik ervaring mee
Zondag heb ik de laatste wedstrijd gereden voor ze met zwangerschapsverlof gaat, maar ze wilde weeeer de trailer niet in (en dan bedoel ik ook écht niet - ze viel zelfs op de laadklep neer), dus moest ik bijna 9 kilometer rijden, een proef rijden, en weer 9 kilometer terug. Het was niet zo heel gek dat ze in de proef een beetje moe was
. Geen wp dus...
Wanneer is je paard eigenlijk uitgerekend?
En wat blijf jij er heerlijk nuchter onder!!
(vriendin
)