dat verdient ie niet.Phaser; idd...
en bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat verdient ie niet.
en bedankt

kleinelinda schreef:ik vind niet dat je er om moet gana lachen en steeds in camera moet kijekn van heb je dat gezien. Zo komt het tenminste bij mij over

) en heb het grootste deel van de tijd gewaarschuwd van 'opletten!' Phara wil wel eens ontzettend enthousiast worden en dan ''vergeten'' dat mensen niet zo sterk zijn
normaal kijkt hij wel uit maar je weet nooit dus ik waarschuwde van tijd even 

xElienx schreef:om eerlijk te zijn vind ik je pony er niet echt vrolijk uit zien. als lichamelijke oorzaken zijn uitgesloten, lijkt het me eerder een gedragspropleem. ik heb het idee dat hij je niet echt respecteerd.
heb je er wel eens over nagedacht hem te laten castreren?

Maar aan zn oortjes te zien geniet hij er van om jou een hak te zetten

xElienx schreef:om eerlijk te zijn vind ik je pony er niet echt vrolijk uit zien. als lichamelijke oorzaken zijn uitgesloten, lijkt het me eerder een gedragspropleem. ik heb het idee dat hij je niet echt respecteerd.
poes schreef:Phara, diep vanbinnen schop jij nog steeds graag eens lekker keet he?
Jij hebt met Ex en Pret al wel bewezen dat je wel een stukje kunt rijden en dingen kunt oplossen, en als het niet lukt zoek je ook tijdig hulp. Ik kan er wel om lachen, heb nog wel ergere foto's van hem gezien
poes schreef:Phara, diep vanbinnen schop jij nog steeds graag eens lekker keet he?

iepsel schreef:xElienx schreef:om eerlijk te zijn vind ik je pony er niet echt vrolijk uit zien. als lichamelijke oorzaken zijn uitgesloten, lijkt het me eerder een gedragspropleem. ik heb het idee dat hij je niet echt respecteerd.
Ik heb het topic even doorgelezen en na een grieperige, druilerige dag kan ik gaan slapen met buikpijn vant lachen. Sommige mensen kunnen écht niet lezen. Ongelofeloos.
Ik vind ut een soeper poownie! Ik zou bijna zeggen: Lol met je knol.......maar ben zo bang opgepakt te worden door de patrouille....
phaser schreef:xElienx schreef:om eerlijk te zijn vind ik je pony er niet echt vrolijk uit zien. als lichamelijke oorzaken zijn uitgesloten, lijkt het me eerder een gedragspropleem. ik heb het idee dat hij je niet echt respecteerd.
Is hij al... en meer kan hij echt niet kwijt hoor