Revanches schreef:Bonnie_Theun schreef:Uhm, ik zie op een paar foto's duidelijk een balk erachter!
Sommige bokkers kijken alleen achterste-voren.
Hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Revanches schreef:Bonnie_Theun schreef:Uhm, ik zie op een paar foto's duidelijk een balk erachter!
saskiakefie schreef:Bonnie_Theun schreef:Uhm, ik zie op een paar foto's duidelijk een balk erachter!
ja dat is dan toeval, maar daar gaan we niet overheen
Bonnie_Theun schreef:Bonnie_Theun schreef:Uhm, ik zie op een paar foto's duidelijk een balk erachter!
Bonnie_Theun schreef:lisaamor: Wat is de reden daarvoor? Dat zou ik wel graag willen weten??
saskiakefie schreef:Bonnie_Theun schreef:Uhm, ik zie op een paar foto's duidelijk een balk erachter!

saskiakefie schreef:Bonnie_Theun schreef:
Uhm, ik zie op een paar foto's duidelijk een balk erachter!
ja maar niet voor het springen, dit is toeval
Revanches schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-U6SQI3IE.jpg
Weird...dus net na de hindernis, voor de balk trek je ineens de pony voor de balk weg? Aangezien je er niet over heen springt? Zo je zelf zegt?
Goed bezig! Dat is nog eens springen,met verstand. (NOT)
Beetje jammer, zo te merken hebben jullie er nog geen kaas van gegeten.
Maar goed ik geef het commentaar niet voor niets,hoop gewoon dat je er wat aan doet,en wat aan hebt.
Bonnie_Theun schreef:De reden dat die balk achter de hindernis ligt!!!! (en ga niet zeggen dat het toeval was)....
Lienek schreef:saskiakefie schreef:
Nou als die pony schrikt dan kan hij daar lelijk over uit glijden...Danheb je helemaal de poppen aan het dansen.
lisaamor schreef:Bonnie_Theun schreef:De reden dat die balk achter de hindernis ligt!!!! (en ga niet zeggen dat het toeval was)....
heb eigenlijk geen vlau idee
ik denk dat toch echt toeval
Bonnie_Theun schreef:een breed sprong???
Bonnie_Theun schreef:Kom op zeg!!! Je weet toch ook wel dat dit verwarring opbrengt bij de piny? Wat deden jullie eigenlijk als hij er net overheen was?? Omtrekken??
) manier van springen, snap dat dan. 

saskiakefie schreef:Nettieejj schreef:Dus je gaat eigenlijk maar een beetje patsen, laten zien hoe hoog je pony kan, hier kan ik dus niet tegen, laat dat beestje even lekker jong wezen!
dat is ie 3 jaar geweest, maar volgens mij gaan jullie met paarden aan het werk als ze 30 zijn??