Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hier hebben we nou echt eens wat aan
en respect kan idd wel het probleem zijn.
(dat ik ook niet gelijk wordt afgeschilderd als pennymeisje, haha)
lol nee jij bent geen penny meisje haha (gelukkig!) 
Mensen proberen gewoon hun mening te geven, soms heb je er wat aan en soms niet. Juist omdat we niet denken dat Lika slecht is voor haar paard. Ze probeert er wat aan te doen, iedereen komt weleens voor zoiets te staan (had eergisteren nog dat Noa, mijn tinker, absoluut niet wilde lopen voor de kar, nou probeer dan maar eens een eigenwijze stinker vooruit te krijgen, terwijl haar dochter staat te hinneken in de wei
) Iedereen heeft wel problemen, daarom probeert iedereen te helpen. Vond het gewoon jammer dat je zo reageerde.
Misschien dat er een stuk erf afgezet kan worden zodat de paarden langer naar buiten kunnen? Ik probeer maar wat hoor, ik weet hoe moeilijk het is om hier in de buurt wat te vinden waar je dit kan vinden...
ja misschien dat er wat geregeld kan worden maar op een boeren erf is dat meestal helaas moeilijk, maar we zullen dr eens naar kijken. ja wij wonen ook in de randstad, is allemaal moeizaam hiero en dan ook nog eens 3x duurder dan aan de andere kant v/h land. wat hun duur vinden daar kunnen wij nie eens voor stallen 

Danielledm schreef:Altijd maar dat eeuwige gezeur over dat te lang op stal staan! (ok het is niet leuk)
Mijn paard staat ook in de winter dag en nacht op stal, doen absoluut geen grondwerk!! Met rijden is het een engeltje?! We hebben nou eenmaal niet allemaal de tijd/ruimte/geld voor bepaalde dingen. En kom niet dan moet je geen paard nemen, er zijn genoeg beesten die ook in een hokkie zitten!!
Sommige mensen hebben gewoon makkelijk praten!
(penny meisje of niet haha moest het even kwijt!)
Dat laat me eerder denken dat de ruiters onbetrouwbaar zijn, niet het paard. Danielledm schreef:Altijd maar dat eeuwige gezeur over dat te lang op stal staan! (ok het is niet leuk)
Mijn paard staat ook in de winter dag en nacht op stal, doen absoluut geen grondwerk!! Met rijden is het een engeltje?! We hebben nou eenmaal niet allemaal de tijd/ruimte/geld voor bepaalde dingen. En kom niet dan moet je geen paard nemen, er zijn genoeg beesten die ook in een hokkie zitten!!
Sommige mensen hebben gewoon makkelijk praten!
(penny meisje of niet haha moest het even kwijt!)
KiWiKo schreef:ik ga gewoon niet naar buiten met een onbetrouwbaar paard