Voor mij Jos Lansink en Cavalor Cumano (of al kaheel...) Ik vind Jos een zeer fijne ruiter die zijn paarden niet forceert. Hij rijdt altijd netjes rond en vliegt niet door het parcour zoals andere (kzal geen namen noemen) Na het WK in Aken zeiden de finalisten dat cumano een heel fijn paard was om mee te rijden omdat die ook fijn gereden was zodus! hup joske hup!
Diederik van Silfhout met Special D, Ik heb hem vrijdag weer zien rijden, vind er gewoon zoveel rust vanuit stralen! En dat paard heeft zoveel lust om te werken! Ik ken momenteel geen betere Combi!
-Springen: Jos Lansink met Cumano. -Dressuur: Jan Brink met Briar. -Endurance: Désirée Hanen met Croupier. Ik hoop hen ooit eens live te mogen zien, vooral omdat Croupier de vader is van mijn paardje. Désirée heeft al zoveel bereikt met Croupier en dat vind ik toch de moeite waard om eens te vernoemen
Toppaard van vroeger: Milton! Leuke ruiter: Jeroen Dubbeldam (hij kijkt zo lekker streng) Top-combinaties: Meredith met Shutterfly, daar laat ik de koffie voor staan. En Linda Parelli met Remmer, daar laat ik alles voor staan. 'It's not magic', geweldig.