Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IndianLady schreef:ik heb jouw andere topic ook al eens gezien. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij probeer je nu zelf je verleden terug naar boven te brengen door deze foto's te plaatsen na het topic van Fjorrtje.
Het zijn exact dezelfde foto's als afgelopen mei dus wat probeer je nu met dit topic te bereiken?
IndianLady schreef:ik heb jouw andere topic ook al eens gezien. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij probeer je nu zelf je verleden terug naar boven te brengen door deze foto's te plaatsen na het topic van Fjorrtje.
Het zijn exact dezelfde foto's als afgelopen mei dus wat probeer je nu met dit topic te bereiken?
spokie79 schreef:Ik wil dit ook graag doen. Heb je nog tips of adviezen voor mij. Dan ga ik samen met een vrieidn dit oefenen. Of kom jij ons lesgeven
Sily schreef:Jij Doos!!!
Jij wilt gewoon dat die keihard tegen je doet he (stuur hem een pb)![]()
Zie je ons al gaan op de hafnaf?
Vin het superfoto's, voel me er helemaal penny happy bij worden
spokie79 schreef:Ik wil dit ook graag doen. Heb je nog tips of adviezen voor mij. Dan ga ik samen met een vriendin dit oefenen. Of kom jij ons lesgeven
Sily schreef:Verklapt even dat hier een doos op hyves vraagt wat een voltige zadel is![]()
Gemeen he spookie
horssie schreef:Sily schreef:Verklapt even dat hier een doos op hyves vraagt wat een voltige zadel is![]()
Gemeen he spookie
lol
Sily schreef:Hmhm...en de goede begeleiding snapt ze ook niet helemaal
horssie schreef:Sily schreef:Hmhm...en de goede begeleiding snapt ze ook niet helemaal
ik zie der al bijna met een voltige singel + dekje met beugels eraan geknoopt op t paard zitten met een blindegeleiden hond er naast
Voltigeur schreef:Toch leuk om zo'n gesprekjes te volgen...
Sily schreef:Anita is wel dapper hoor!!!
Geef der een ongezadeld debiel paard en zij heeft het helemaal naar der zin (owow wat haat jij me nou he wijffie)
IK een middelmatige ruiter????
Ben allang blij als ik blijf zitten, vraag dus maar gerust voor een behoorlijk slechte ruiter....alhoewel dat eraf vallen toch wel moet lukken denk ik zo![]()
Horssie hij krijgt koffie en als die erg lief is een stukje taart....dat is die twee en een half uur rijden toch wel waard?
Daarnaast, als die zijn cam meeneemt wint die wellicht nog een prijs bij 1 of andere bloopershow en als die dat niet wint heeft die iig leuke verhalen voor op feestjes etc.
(ik heb toch eens 2 dozen leren paardrijden joh.......)