Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wendy schreef:Leuke pony! Die kan wel springen zeg!
@kyrkelover: dat je niks ziet, betekent niet dat er niks is. Paarden zijn heel goed in het verbergen van pijntjes en minder prettige dingen. Typisch prooidierengedrag. Soms zou je juist willen dat paarden wat minder pikken en wat eerder aangeven wat ze dwars zit. Zou een hoop gedoe kunnen besparen in sommige gevallen.
Ebony_ schreef:Ik vind dit geen fijn beeld geven
Je merkt op de fotos dat de pony op sommige momenten erg veel moeite heeft .
Ook lijk je iets te groot/zwaar te zijn voor deze pony.
Verder wel een leuk beestje.

kyrkelover schreef:Binckydenice schreef:Ik vindt het er een beetje dieronvriendelijk uitzien, de klap van het neerkomen is er altijd ook wanneer je dit zonder zadel doet... Volgens jou doet dit niets maar dat is niet waar, iedere klap zonder beugels komt dubbel zo hard aan hoe goed je ook zit....
nee niet waar als je keihard in het zadel terug valt zie ik het toch liever zo.
sorry was even als grap bedoelt. Maar dat snap ik ook wel maar de "klap"is dan ook anders ik krijg de klap op mijn knieen dus zij op de plek waar ik mijn knieen heb. En dan zak ik via mijn knien langs mijn benen en dan op mijn kont. snappie??

Meetje22 schreef:Tja het heeft geen zin om de TS op fouten te wijzen of van advies te voorzien want deze weet het (vind ze zelf) beter.
En de pony vinden we later wel een keer bij het medische topic met rugproblemen terug.
Dus bij deze reageer ik niet meer, TS veel succes en plezier met je pony,we spreken elkaar wel weer bij de medische vragen
kyrkelover schreef:o ja van mij mag dit topic gesloten worden niet omdat ik niet tegen commentaar kan maar het zal toch altijd op hetzelfde uitdraaien.
Jolandaa_ schreef:kyrkelover schreef:o ja van mij mag dit topic gesloten worden niet omdat ik niet tegen commentaar kan maar het zal toch altijd op hetzelfde uitdraaien.
dus je erkent dat je vaker zo springt? ik zou eerst eens nadenken voordat je gaat rijden en dan zulke foto's plaatst. ik wil je niet in de grond boren want je hebt een prachtpony, en ik hoop dat ze dat ook nog blijft.

. Vind je pony trouwens een hele hele hele mooie kleur hebben
3Hearts schreef:Is het misschien handig als je met hoofdletters, punten en comma's typt ?? Is veel makkelijker te lezen voor ons
Ik ga volledig mee met de voorgaande reacties en denk dan ook niet dat het nodig is deze te herhalen. Vind je pony trouwens een hele hele hele mooie kleur hebben
kyrkelover schreef:CAP IS EIGEN KEUS.