Weer een trainingsdag@ AC Stables.incl. mn duitse aanwinst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Attitude

Re: Weer een trainingsdag@ AC Stables.incl. mn duitse aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:33

sjaantje schreef:
zeg ik dat het niet mag? ik vind het alleen erg knap, en dan al helemaal bij een ruiter die zoveel ervaring heeft.

zeg ik dat jij zegt dat het niet mag? Knipoog
ik vraag je alleen waar haw dan wel voor is.
Dus een ruiter met veel ervaring maakt geen fouten Knipoog
Dat houdt dus in dat je daar nooit commentaar op mag geven....

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 13:21

sjaantje schreef:
Ah, die zag ik in het vorige topic ook al!
Het blijft een stel leuke beesten! Al dat rijtechnisch commentaar van een paar fotootjes vind ik ook erg knap.. Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig hoeft in de training nog niet alles er altijd perfect uit te zien Knipoog
Veel plezier met de beesten en hopelijk kun je snel op allebei!

OK dan! eindelijks lees ik een wijs berichtje in de topic Haha!

Vroeg me eigenlijks af.. is de schimmel misschien op stand een beetje week in de rug ??

Fleur_Friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 13:44

mooie beestjes

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:52

hoi
wat zijn het weer 2 kanjers om te zien,
die vos dus niet voor de verkoop\?
zoals je in mijn onderschift kunt lezen is onze vos inmiddels officieel z1 dressuur, en wie weet volgend jaar een veulentje er uit fokken.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:05

abcde schreef:
hoi
wat zijn het weer 2 kanjers om te zien,
die vos dus niet voor de verkoop\?
zoals je in mijn onderschift kunt lezen is onze vos inmiddels officieel z1 dressuur, en wie weet volgend jaar een veulentje er uit fokken.

Hey cool van jullie vos Haha! Haha! Op naar de Z2 dan heeft ze het sport predikaat.Heb je al een eventuele hengst voro haar op het oog Haha!
Mijn nieuwe vos wil graag zelf houden, om strax weer wedstrijden mee te gaan rijden Pling
De schimmel wordt PSG klaar gemaakt,uitgebracht en dan willen haar verkopen.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:06

Marijkeeee schreef:
sjaantje schreef:
Ah, die zag ik in het vorige topic ook al!
Het blijft een stel leuke beesten! Al dat rijtechnisch commentaar van een paar fotootjes vind ik ook erg knap.. Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig hoeft in de training nog niet alles er altijd perfect uit te zien Knipoog
Veel plezier met de beesten en hopelijk kun je snel op allebei!

OK dan! eindelijks lees ik een wijs berichtje in de topic Haha!

Vroeg me eigenlijks af.. is de schimmel misschien op stand een beetje week in de rug ??

Ietsjes week,maar niet extreem Knipoog

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:12

Meerdijk schreef:
Ik zie op de foto's 2 paarden in opleiding die ontspannen door hun lijf lopen en de oortjes erop, kortom een fijn beeld naar mijn mening. De vos is echt een krachtpatser zo te zien, wat een uitstraling, kan me voorstellen dat je er trots op bent Haha! . Ik zou me niet teveel aantrekken van de BIT-wijsheden waar nu lekker mee gestrooid wordt, de hele goegemeente heeft weer wat gelezen Clown en hup dat wordt dan ook gelijk tegen je gebruikt, beetje jammer. Anyhoe, ik ben benieuwd naar de plaatjes waar je zelf op Willy stapt. Binnenkort?

Thanx meerdijk.Zo zie ik het zelf ook,maar goed. Knipoog Haha!
Ik heb vandaag wel even op willy gezete om te voelen Bloos
Hij is echt megaaaaaa gaaf.Die geeft een gevoel das nie normaal.Hij is alleen super heet en scherp. Tong uitsteken en loopt graag groot das wel even wennen.
Het was maar 10 min maar toch.Over 3 weken pak ik hem over.half januari staat de eerste wedstrijd gepland in de B(HC)

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:16

liesje23 schreef:
sjaantje schreef:
zeg ik dat het niet mag? ik vind het alleen erg knap, en dan al helemaal bij een ruiter die zoveel ervaring heeft.

zeg ik dat jij zegt dat het niet mag? Knipoog
ik vraag je alleen waar haw dan wel voor is.
Dus een ruiter met veel ervaring maakt geen fouten Knipoog
Dat houdt dus in dat je daar nooit commentaar op mag geven....

Ja als je vraagt waar HAW dan wel voor is, dan bedoel je dus dat het is voor puur rijtechnisch commentaar. Of je hebt het wel heel krom opgeschreven.
Bovendien staat er WEDEROM niet dat ik zeg dat zo'n ruiter geen fouten maakt. Je leest echt niet goed hoor. Of je wilt het gewoon niet goed lezen.
Waar het om gaat is dat sommige personen hier, van mening zijn dat aan geen van deze trainingen IETS deugt. Dat lijkt me vrij sterk, aangezien het gaat om een persoon met veel ervaring Knipoog Ik kan het mis hebben, maar ik krijg (na al meerdere topics van TS gezien te hebben) de indruk dat ze prima bezig zijn.

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:17

Hoe oud is de vos???
Voor foto's van mijn kunsten mag je in mijn profiel kijken....
Ik vindt de schimmel te veel op de voorhand, hij doet wel ontzettend zijn best das duidelijk. Naar mijn smaak loopt hij met te weinig ruggebruik, en te veel met de buik naar de grond.
Ook de vos doet absoluut zijn best maar lijkt t op sommige foto's nog niet aan te kunnen waardoor ook hij op de voorhand knalt, dat zal met spierkracht enz te maken hebben.
Succes en hopelijk kun je er zelf binnenkort weer op.
Laatst bijgewerkt door olijf op 24-11-07 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:17

katiavl schreef:
maverick schreef:
@ de rest thanx voor jullie berichtjes.
Voor de mensen die het echt niks vinden,Graag foto's van jullie eigen(dus geen geripte anky of edward plaatjes) paard(en) (die in het leer proces zijn) zoals het wel moet.De schimmel is al wel verder in africhting,daar zit de bassis super in.Foto;s van het losrijden heb ik niet gemaakt.Verder is willy gewoon normaal gereden,niet de braafste overigens.maar voor al diegene die denken dat ze het beter kunnen,zijn ze uitgenodigt om het even voor te komen doen Knipoog

Verder gaan we nu weer terug ontopic Haha!

ik moet eigelijk wel schrikken van zo een commentaar, ik vind dit echt op alles slaan. Je zet fotos op een discussie topic, neem het dan aan als je commentaar krijgt. En niet van hij heeft grand prix gereden dus geen commentaar op hem. Of jullie rijden minder goed, dat vind ik gewoon denegrerend en een verschrikkelijke houding, hopelijk besef je dat zelf....

Verder vind ik willy een mooie paard, maar ben het eens met het hielen commentaar en dat sommige geen fijn beeld zijn

Misschien,maar hij zal het wel goed doen ander rijd hij niet naar dat niveau,maar de meeste hier op bokt alleen maar van kunnen dromen.
voor men commentaar hebt op een ander,eerst zelf op dat niveau rijden zodat je weet wat het is.
daarlomt bij op een training hoeven ze niet perfect te lopen.
Oren staan attent gericht,er wordt niet aan de teugels gehangen.enze hebben een goed achterbeen gebruik.dat is voor mij meer dan voldoende. Knipoog

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:18

Maar zo kan HAW beter opgedoekt worden, als je nog geen eens commentaar mag geven.

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:19

maverick schreef:
Meerdijk schreef:
Ik zie op de foto's 2 paarden in opleiding die ontspannen door hun lijf lopen en de oortjes erop, kortom een fijn beeld naar mijn mening. De vos is echt een krachtpatser zo te zien, wat een uitstraling, kan me voorstellen dat je er trots op bent Haha! . Ik zou me niet teveel aantrekken van de BIT-wijsheden waar nu lekker mee gestrooid wordt, de hele goegemeente heeft weer wat gelezen Clown en hup dat wordt dan ook gelijk tegen je gebruikt, beetje jammer. Anyhoe, ik ben benieuwd naar de plaatjes waar je zelf op Willy stapt. Binnenkort?

Thanx meerdijk.Zo zie ik het zelf ook,maar goed. Knipoog Haha!
Ik heb vandaag wel even op willy gezete om te voelen Bloos
Hij is echt megaaaaaa gaaf.Die geeft een gevoel das nie normaal.Hij is alleen super heet en scherp. Tong uitsteken en loopt graag groot das wel even wennen.
Het was maar 10 min maar toch.Over 3 weken pak ik hem over.half januari staat de eerste wedstrijd gepland in de B(HC)

Ik begon over het bandageren en lees geen bit en ken daar ook geen theorieen over, dus behoor niet tot een of andere goeroe of sekte Knipoog Dat dat duidelijk is!!
Daarentegen heb ik wel mijn eigen mening en mag die geuit worden en vragen mogen toch ook gesteld worden?
Een aantal van jullie zijn, zo lijkt het, idolaat van "die oortjes erop" terwijl mij dat nou weer zo weinig zegt. De ruiter zit op de rug dus oortjes wat naar achter gedraait is ook niet slecht.

Wat ik me serieus af vraag, als je zelf zo goed bent en zulke goede paarden hebt waarom plaats je dan in hemelsnaam foto's op bokt?

Wat is / was je doel bij het plaatsen van deze foto's Maverick?

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:21

Daarbij wil ik nog even zeggen dat ik niet de kunsten van de ruiter aanval ofzo, maar meer denk dat bv de schimmel niet voldoende kwaliteit heeft om t hogere werk op een makkelijke correcte manier uit te voeren. Zeg dus wederom niet dat t niet gaat lukken, maar dat het voor hem niet makkelijk is qua lijf.
De vos daarin tegen misschien wel, maar die mist nog een boel aan kracht en heeft gewoon nog meer tijd nodig.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:22

@olijf de vos is 6 maar kent eigenlijk nog maar weinig.
Hij is heel heet en eigenlijk haast een beetje over ijverig.Ik heb m vandaag even gevoelt,maar het is geen paard waar gewoon iedereen op gaat stappen.
Laatst bijgewerkt door maverick op 24-11-07 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:24

maverick schreef:
Hij is heel heet en eigenlijk haast een beetje over eiverig.Ik heb m vandaag even gevoelt,maar het is geen paard waar gewoon iedereen op gaat stappen.

O dan heeft hij idd nog tijd genoeg om op krachten te komen *LOL*
Veel succes met hem!!!

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:26

@Noetanchamon je bent trots op iets en je laat het graag zien.Vroeger kon dat nog wel op bokt.Ierdeenmag zijn mening geven.Maar het geen dat ik niet goed kan hebben is dat de meeste die comentaar hebben.zelf niks gepresteerd hebben,laatstaan echt op niveau gereden hebben en denken dat ze ergens verstand van hebben.Dat is het geen wat me tegenvalt.Ik ben trots op hetgeen wat ik heb.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:32

olijf schreef:
maverick schreef:
Hij is heel heet en eigenlijk haast een beetje over eiverig.Ik heb m vandaag even gevoelt,maar het is geen paard waar gewoon iedereen op gaat stappen.

O dan heeft hij idd nog tijd genoeg om op krachten te komen *LOL*
Veel succes met hem!!!

Hij heeft alle tijd.Daarom hebben ook besloten datik hem eerst zelf vanaf de L naar he Z rij.Om zo niks te overhaast gaan doen.
De schimmel gaat ook goedkomen.Die heeft veel meer kwaliteid in huis dan je denkt.Maar die alleen basis(die er super in is gereden ) gereden tot de M2 en staat nu pas 3 weken bij ons.De schimmel is pas 8 dus die heeft ook nog meer dan tijd genoeg Knipoog

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:33

En dat mag best hoor Knipoog trots zijn en dan ben ik benieuwd naar de schimmel over een paar maanden *LOL*

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:34

maverick schreef:
@Noetanchamon je bent trots op iets en je laat het graag zien.Vroeger kon dat nog wel op bokt.Ierdeenmag zijn mening geven.Maar het geen dat ik niet goed kan hebben is dat de meeste die comentaar hebben.zelf niks gepresteerd hebben,laatstaan echt op niveau gereden hebben en denken dat ze ergens verstand van hebben.Dat is het geen wat me tegenvalt.Ik ben trots op hetgeen wat ik heb.

Tuurlijk ben je trots op die mooie grote sterke dieren!! Logisch. Natuurlijk mag je dat delen. Maar goed de vraag is of iedereen in katzwijm moet vallen van de foto's Verward Bovendien kan er niets geschreven worden of je zit als een bok op de haverkist er bovenop......let it be....beetje relaxen hoor, ze zijn toch mooi, goed en lopen de sterren van de hemel??
Wat wil een mens nog meer?

Aah, je wilt graag commentaar van mensen van niveau?

Nou dan zou ik de foto's naar de trainers van Anky, Imke, Edward Gall etc sturen Schijnheilig Schijnheilig

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:38

Ja inderdaad, voor mij komt het woordje verwaand naar boven, je moet geen grand prix special lopen om dingen te zien, en ik heb nog bij grand prix personen gewerkt, en die waren redelijk blij met commentaren, die hadden zo iets ik rij hoog maar moet alsnog veel leren. En buitenstaanders is altijd fris, als je alleen commentaar mag leveren als je hoog rijd, is dat spijtig.
Anky's commentaar is dan inderdaad alleen wat telt.

En je mag trots zijn, zou ik ook doen, maar de houding is een beetje verkeerd in mijn ogen. Commentaar van het rijden is beter, dan alleen mooi paardje

Ik he zelfs z schrijver geweest, en ik mocht doen als schrijvertje die maar m reed mee jureren Haha!
Dus blijkbaar zijn er wel topmensen die commentaren van iedere jan zonder pet waarderen Lachen dat is pas topsport

bambam99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:42

maverick schreef:

Dan moet je hier op bokt zeker geen foto's zetten, want 95% voldoet niet aan jouw 'eisen'. Dat sommigen jouw trots en enthousiasme niet delen is idd niet leuk voor jou, maar zoiets kan je niet afdwingen door niet open te staan wat anderen te vertellen hebben. Bovendien kun jij niet voor iedereen bepalen of ze wel of geen ervaring hebben, want je kent ze niet allemaal.

Ik denk meer dat het je starheid is, die negatieve reacties losmaakt dan de manier waarop je paarden lopen op deze foto's.
Verder gun ik je alle succes van de wereld! OK dan!

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:46

bambam99 schreef:
maverick schreef:

Dan moet je hier op bokt zeker geen foto's zetten, want 95% voldoet niet aan jouw 'eisen'. Dat sommigen jouw trots en enthousiasme niet delen is idd niet leuk voor jou, maar zoiets kan je niet afdwingen door niet open te staan wat anderen te vertellen hebben. Bovendien kun jij niet voor iedereen bepalen of ze wel of geen ervaring hebben, want je kent ze niet allemaal.

Ik denk meer dat het je starheid is, die negatieve reacties losmaakt dan de manier waarop je paarden lopen op deze foto's.
Verder gun ik je alle succes van de wereld! +:)+

dank je wel BAMBAM99
Laatst bijgewerkt door maverick op 24-11-07 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:48

banbam99 denk dat je daar een goed punt hebt, al denk ik dat ts het niet bedoeld. Maar zo iets vallen mensen natuurlijk over.

Verder wens ik je ook succes, en hopelijk binnenkort met jou erop Lachen ben benieuwd

spettic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:51

maverick schreef:
spettic schreef:
oja, ik begrijp het.
degene die het artikel schrijft heeft er natuurlijk geen verstand van.
Ik waarschijnlijk ook niet.
Gelukkig dan maar dat jij dat wel hebt Lachen

Dat maak jij ervan.Maar omdat het in het bit staat is per direct waar Knipoog
Bit is bijbel?nee sorry bij ons niet.En als het dan al zooooo slecht is waarom doen ze het dan op alle top stallen ook? Omdat ze er allemaal geen verstand van hebben Knipoog

Nee maar omdat dat nu eenmaal mooi staat toch?
Ookal heb je de ballen verstand van paarden dan klinkt het toch allemaal heel erg logisch wat er geschreven word.
En Bit is bijbel??
Nee, de bijbel is onfeilbaar en Bit niet dat moet ik je nageven.
Nog veel plezier met je paarden ze zijn erg mooi!

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:58

Ik zal er ook wel geen verstand van hebben Knipoog Maar ik begrijp best dat je trots bent op je paarden.
Maar dat is iedereen toch van shetlander tot shire.
Maar ik vind de ruiter er absoluut niet netjes op zitten. Op een paar foto's duikt ie naar voren en dat zie je terug in je paarden.
En ik vind dat je absoluut het Bit niet met de bijbel mag vergelijken dat vind ik respectloos en slaat echt nergens op
Maar voor de rest veel succes.