Welkom op bokt!
Veel succes nog met van die prachtpaardjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lalidan schreef:Maar het gemak waarmee jij op een paard zit, daar kunnen veel ruiters nog een voorbeeld aannemen.
.
!
!
En bij die filmpjes kreeg ik echt kippenvel. Echt té gek hoe jij met die paarden omgaat, echt mooi. Kan er verder geen commentaar op geven, want heb er de woorden niet voor
Echt super mooi en vooral die ligfoto dat het paard z'n been over jou heenlegt vind ik echt lief 
florrtje schreef:pansor schreef:stoer zeg, ziet er super uit
alleen ik zou als ik jou was een cap op doen
ik rij bijna twee jaar en heb nog nooit een cap gedragen of gekend.
ook op shows ist geen zicht vindek
BE_GENTLE schreef:Je zet deze foto's op bokt en mensen mogen hun eigen mening geven dus ook over een cap.. had je haast kunnen verwachten..
Ik had als moeder je verplicht om een cap op te doen, en dat extra beetje rond je hoofd heeft echt geen belemmering in de actie's die je doet.. maar als je straks verlamd bent of weet ik wat heb je een mega belemmering en zou je nooit meer kunnen paardrijden.. ik zou er toch eens goed over nadenken..
.
). Ach, laatst heeft die turnster ook een dwarsleasy opgelopen met een simpel sprongetje. Dat is pas onverantwoord zou je denken. 

heb je eerder een ander account gehad misschien?