Na lange tyd; Original Beauty @ work in bos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Polaris

Re: Na lange tyd; Original Beauty @ work in bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:44

Geak schreef:
Leuk anique, ik ga mee wat hier boven gezegt wordt,qua zit. wel wil ik even tegen iedereen zeggen : Deze combinatie traint hard voor een goed resultaat, Anique rijd ook nog niet zo lang (3/4 jaar ofzo?) haar zit wordt stevig aan gewerkt.handjes is altijd een probleem geweest wordt ook aan gewerkt. Schoenen niet op reageren, als de ts dat vraagt, dat de meeste daar wat op tegen hebben ok. Maar Anique is ook pas 15 en een echt inkomsten heeft ze niet. Dus ja waar moet je alles van betalen? Laarzen zijn niet zo duur dat weten we maar kom op. Er zijn ergere dingen in de wereld toch:D

Niet om het een of ander...
maar van enig 'goed' te noemen resultaat vind ik op deze foto's geen sprake Scheve mond
Ik ga dan ook mee met zo ongeveer elke vorm van negatief commentaar dat hier gegeven is.
Je houding ziet er niet uit,
en je pony loopt ook maar te flierefluiten.
Verder zie ik er het nut ook niet van in dat je zo'n recreatie-ponietje hengst laat.
Ik hoop op meer succes en verbetering voor je in de toekomst Lachen

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 10:04

er word wel een beetje overdreven hier zeg

je hebt je verbeter punten aangegeven, en die ernsige getrek aan de mond, dat is moeilijk te vinden...

veel succes samen nog met het harde trainen Lachen
en je weet zelf het beste, hoe het daadwerkelijk is Knipoog

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 10:10

je hebt helemaal gelijk, een hengst is ook een paard!
mijn paarden zijn ook nog hengst, en ik heb er totaal geen problemeem mee, dus lekker houden zo tot het niet meer gaat, wie weet blijft hij wel altijd braaf, er zijn er genoeg!
ht dat iedereen nu eens op gaat houden met haar zo de grond in te boren, of je je dit wel of niet kunt verwachten op bokt maakt niet, het hoort niet!

punt uit, iedereen moet kunnen doen en laten wat hij of zij wil, commentaar en kritiek mag worden gegeven, maar iemand keer op keer de grond in boren echt niet he, dus nu maar eens kappen!

ik heb gezegt wat ik er van vond op een leuke en normale manier met tips, probeer dat eens!

nog succes met beauty!
ik hoop ec

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:32

Ik heb niet het hele topic door gelezen.

Vindt de foto's niet zo'n fijn beeld geven. Een paar rubbere laarzen zijn toch niet zo duur? ik had op die leeftijd ook geen inkomsten maar vroeg dat soort dingen gewoon voor m'n verjaardag, of voor kerst.