Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kit_for_ever schreef:En als het nou geen frissigheid maar dwarssigheid is?
Kit_for_ever schreef:En als het nou geen frissigheid maar dwarssigheid is?
Rhinoooow schreef:@ pres: hé, ben ik dan toch niet de enige die het gezien heeft? ben de berichten aan het lezen maar nog niets gezien dat dat iemand opgevallen is.
Kelly_Taco schreef:Kit_for_ever schreef:En als het nou geen frissigheid maar dwarssigheid is?
Je ziet heel duidelijk dat het paard gespannen is...
Of het nou frissigheid of dwarsigheid is(wat ik in deze niet herken) vind ik dat je met een gespannen paard niet stil moet gaan staan maar het naar voren op moet lossen.
Miss_Montana schreef:Iedereen heeft zijn of haar eigen manier van paardrijden en bij het paardrijden komt ook het supersnel reageren in dit soort situaties en iedereen reageert daar anders op.
Rhinoooow schreef:hey iedereen!
ik zag het filmpje en ik moest gewoon reageren. heeft iemand gezien dat het paard vanachter ONREGELMATIG loopt. dat hij dus KREUPEL is.
duh dan dat ie niet vooruit wil en liever wil rusten. het doet hem namelijk pijn!!! maar ik ben maar een studente DA en absoluut nog geen DA.
Kheb ook nog niet de 5 bladzijden gelezen dus het kan best zijn dat iemand het al aangekaard heeft... maar je doet ermee wat je wil.
Rhinoooow schreef:en ik ben niet de enige DAstudent die dat vind!! kheb het nagevraagd en iedereen vind hem kreupel.
succes
Volgens mij heeft TS tot nu toe steeds heel netjes gereageerd op alle opmerkingen, dat zal ze ongetwijfeld ook op die van jou doen. Rhinoooow schreef:@olijf: niet iedereen merkt dat zijn paard kreupel is tijdens het rijden. en het is niet elke pas die verkeerd gezet is op het filmpje, het is het hele filpmje door!!!! hallo!!!! en het kan snel over zijn, iets van korte duur, dat er daarna niets meer van te merken is.
nou jullie lossen dit dan maar rijtechnisch op, voor mij blijft het klinisch
_Lola_ schreef:Toch snap ik weer deze hele discussie niet.. Je plaatst foto's ,zelfs een filmpje waarvan je weet dat bokt zo zal reageren, waarom ga je je dan zo verdedigen??
Rhinoooow schreef:en ik ben niet de enige DAstudent die dat vind!! kheb het nagevraagd en iedereen vind hem kreupel.
succes
Jolliegirl schreef:Dat noem ik dwang.
Ik denk dat dit hier ook het geval is, gepluk en getrek, en dwingen steeds netje halt te houden
gata het 1x goed, kap er dan mee, gaat het 5 keer fout, doe dan tussendoor iets anders!