Kwintun@dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kwintun@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:27

Sorry , daar moest nog bij ; Ess je haalt me de woorden uit je mond Lachen !

lauraatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:31

ik vind het er niet goed uitzien. vooral die laatste foto niet!
als jij hem van voor meer geeft en op je zit rijd dan komt ie heel goed verzameld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:33

Ik denk dat we nu maar eens een beetje moeten stoppen met praten Ach gut ze heeft nu al onwijs veel tips gehad , waar ze aan kan werken Knipoog

kwintun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 16:35

Dat waren geen tips meer maar afkrakingen.
Ze zeiden dat me pony niet bespiert .
Ze vonden me niet eens B kunnen rijden.

Dat is goed voor me vertrouwen zeg!!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:38

Jij maakt ons niet wijs dat jij geen aanmerkingen in je protocollen hebt?!?!

Rij je officeel M of onderling? Of looptie alsof hij M kan.

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:41

kwintun schreef:
Dat waren geen tips meer maar afkrakingen.
Ze zeiden dat me pony niet bespiert .
Ze vonden me niet eens B kunnen rijden.

Dat is goed voor me vertrouwen zeg!!

Ik denk dat vele het niet als afkrakingen bedoelen , maar willen laten merken dat dit wel met serieuze ondertoon is . Al zijn er natuurlijk in sommige gevallen uitzonderingen. Waarom ga je niet eens ff lekker 'zonder teugels' rijden zodat je paard lekker zijn 'korte' hals ken ontspannen. Je kunt dat doen aan een longeerlijn ( is ook gelijk goed voor het oefenen voor je zit)
Want als je het diertje telkens zo terughoud wordt het niet beter hoor! Setje is eigen smaak Lachen

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:42

Allereerst wilde ik even zeggen dat ik het een ontzettend leuke pony vind!!

Ik vind persoonlijk ook dat hij nog meer ruimte aan de voorkant mag hebben. Als het stukje tussen zijn oren meer het hoogste punt is en je krijgt hem mooi met zijn neusje net iets voor de loodlijn dan heb je echt helemaal een super pony onder je kont! Hij moet ook net wat meer vanuit zijn schoft gaan 'groeien" vind ik persoonlijk.

De tips moet je absoluut niet als negatief commentaar zien! Hier kan je lekker mee aan de slag en het is toch juist leuk om jezelf te kunnen verbeteren? Je geeft zelf eigenlijk ook al aan dat hij af en toe te diep loopt, daar kan je lekker mee verder. Is ook een leuke uitdaging. Lachen

Verder geloof ik best dat je M1 rijdt. Jammer dat sommige bokkers gelijk op die tour verder gaan i.p.v tips te geven. Ik vind niet dat je van foto's kunt zien welke klasse iemand rijdt.

Heel veel suc6 met je leuke pony verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:44

Nou moet je eens even ophouden hoor kwintum ! wij doen ons hier ons best om commentaar te geven waar jij iets aan hebt !
En dan nog dingen zeggen dat we je en je pony afkraken ?!

ik vind je pony leuk ogen , maar gewoon níet als een M pony & de ontspanning is er niet .

Ga een half jaar werfken met je pony , plaats dan weer foto's en dan zien we het verschil Haha!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:45

Open toch gewoon geen topic als je toch niets wilt aannemen, en doe het lekker op je eigen manier dan.

Dou sociaal, reageer normaal, en komop, je wilt beter worden??
neem dan wat tips aan Ja

Wat een héérlijk dier trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:46

Maar ik heb al eerder gemaakt dat het gewoon dé slechte dag voor jyullie kon zijn/was.. En we hopen dus dat je nog inderdaad lol met je knol krijgt Lachen !

kwintun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 16:51

Ik heb altijd lol met me knol!:D
We springen rij ook sprigwedstrijden (Hoop dat jullie dat ook geloven ik spring L+22 ga In januarie naar de M)
Ik rij buitenritten enz. tis egt niet dat ik elke dag intensief dressuur! Het leek net wel of het afkrakingen waren weet je wel niet hoe erg ik daar mee zit als iemand zegt je kan lang geen M rijden die 200 punten zou ik niet eens in de B geven Verdrietig

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:54

Jorine_ilysm schreef:
Maar ik heb al eerder gemaakt dat het gewoon dé slechte dag voor jyullie kon zijn/was.. En we hopen dus dat je nog inderdaad lol met je knol krijgt Lachen !

Lol met je knol, niet lol ten koste van je knol Verward

Gewoon meer ruimte geven van voor, neusje eruit.
Goed aan het been maken.
En als de hals niet op die manier langer wil worden is lang en laag een zeer goede oefening.

succes!

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:58

In je profiel staat een foto van een wedstrijd, daar vind ik het er veel vriendelijker uitzien, zijn neusje zou er nog iets meer uit mogen komen, maar probeer daar weer na toe te werken!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:59

Ik vind dat jullie wel een beetje op een 'gemene' manier commentaar geven.
Natuurlijk zien we allemaal dat die pony te ver achter de loodlijn loopt, maar om nu te zeggen dat ze dan nog geen M kan rijden, dat vind ik een beetje gemeen. Als je iemand nog nooit hebt zien rijden(in het echt)kun je toch niet van een paar foto's bepalen op welk niveau paard+ruiter zijn?
De foto in haar profiel vind ik toch een redelijk fijn beeld geven.
Niet alle mensen hebben top fotograven in hun bezit die de perfecte momenten kunnen vastleggen.
Soms zie ik foto's van combinaties en dan schat je ook niet dat ze bijvoorbeeld in het M zitten, maar dan zie je het beestje lopen en dan denk je van; nou dat ziet er nog eens leuk uit.
Ik wens je nog veel succes met de wedstrijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:02

Ben het helemaal met Watch_Me eens Ja

Succes ! Als jij gewoon aan die puntjes gaat werken .. Ziet het er stukken beter uit Ja
Xx

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:04

Sorry, maar jij vraagt hier om commentaar !
het enige dat is gezegt is: Ja hij loopt iets te diep, en wat zeg jij dan dat wij zeiken? Jij word boos..
Meid, dit is niet hoe een paard verzamelt loopt maar hoe die opgekropt loopt.. geef m iets meer ruimte van voor.

Leuke pony Lachen
Vat dat trouwens allemaal niet verkeerd op, maar t is wel zo Knipoog

kwintun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 17:04

Dankje Bloos
Voor nog steeds ongelovige me combinatie nummer: Clown
341948KD

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:04

Mijn pony heeft precies z'n korte hals, toch loopt ze niet zo diep?

Mooie pony verder.

GentleZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:05

meliiSsatjje schreef:
In je profiel staat een foto van een wedstrijd, daar vind ik het er veel vriendelijker uitzien, zijn neusje zou er nog iets meer uit mogen komen, maar probeer daar weer na toe te werken!

Idd dat zag ik ook, als je die foto ziet zou je best eens goede proeven in de M1 neer kunnen zetten naar mijn mening.

Setje is echt leuk vind ik, maar zou het zelf niet kopen want het leuke eraan is de bandage's erbij en ik ben tegen bandages, misschien tijdens een clinic ofzo voor de show, maar zeker niet tijdens de training.

kwintun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 17:12

Ik ken Gentle Z heb jij die van daniele van de groep gekocht?!! Bloos

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:29

Watch_Me schreef:
Ik vind dat jullie wel een beetje op een 'gemene' manier commentaar geven.
Natuurlijk zien we allemaal dat die pony te ver achter de loodlijn loopt, maar om nu te zeggen dat ze dan nog geen M kan rijden, dat vind ik een beetje gemeen. Als je iemand nog nooit hebt zien rijden(in het echt)kun je toch niet van een paar foto's bepalen op welk niveau paard+ruiter zijn?
De foto in haar profiel vind ik toch een redelijk fijn beeld geven.
Niet alle mensen hebben top fotograven in hun bezit die de perfecte momenten kunnen vastleggen.
Soms zie ik foto's van combinaties en dan schat je ook niet dat ze bijvoorbeeld in het M zitten, maar dan zie je het beestje lopen en dan denk je van; nou dat ziet er nog eens leuk uit.
Ik wens je nog veel succes met de wedstrijden.

Mee eens!
Dat bedoel ik, je kunt commentaar geven op hoe het er op de foto's uitziet, maar je kunt niet zeggen dat iemand DUS geen M1 kan rijden.Of les heeft van wie dan ook. Ik vind het geen fijne foto's. Moment opname of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:39

@ Melody:
Ik had toch iets anders gelezen....

Melody21 schreef:
Oke, dacht al.
Nou ik vind het bijna spannend worden, " rijd ze M1 of niet" een soort Cliffhanger. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:41

Laten we er nou maar over ophouden ! een keertje voegt deze dame wat foto's toe van haar en haar paardje, die er dan waarschijnlijk beter uitzien Knipoog .

Voorderest zullen we dan wel zien !

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:42

Sorry, dat was sarcastisch bedoelt.had ik er bij moeten zetten! heb het al wel gezegt trouwens .

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:44

Zie deze kopie:
Citaat:
vraag haar combinatienummer via pb ofzo?
als ze daarin meegaat om zichzelf te bewijzen heb jij evengoed je bewijs Knipoog

Nee, het zal mij m'n kont jeuken. Clown Het was een beetje sarcastisch bedoeld. Ik hoef geen bewijs. Als TS ons commentaar aanneemt en kijkt of ze er iets mee kan vind ik het prima.[/quote]