! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
ze heeft nu al onwijs veel tips gehad , waar ze aan kan werken
kwintun schreef:Dat waren geen tips meer maar afkrakingen.
Ze zeiden dat me pony niet bespiert .
Ze vonden me niet eens B kunnen rijden.
Dat is goed voor me vertrouwen zeg!!

!
Jorine_ilysm schreef:Maar ik heb al eerder gemaakt dat het gewoon dé slechte dag voor jyullie kon zijn/was.. En we hopen dus dat je nog inderdaad lol met je knol krijgt!

meliiSsatjje schreef:In je profiel staat een foto van een wedstrijd, daar vind ik het er veel vriendelijker uitzien, zijn neusje zou er nog iets meer uit mogen komen, maar probeer daar weer na toe te werken!
Watch_Me schreef:Ik vind dat jullie wel een beetje op een 'gemene' manier commentaar geven.
Natuurlijk zien we allemaal dat die pony te ver achter de loodlijn loopt, maar om nu te zeggen dat ze dan nog geen M kan rijden, dat vind ik een beetje gemeen. Als je iemand nog nooit hebt zien rijden(in het echt)kun je toch niet van een paar foto's bepalen op welk niveau paard+ruiter zijn?
De foto in haar profiel vind ik toch een redelijk fijn beeld geven.
Niet alle mensen hebben top fotograven in hun bezit die de perfecte momenten kunnen vastleggen.
Soms zie ik foto's van combinaties en dan schat je ook niet dat ze bijvoorbeeld in het M zitten, maar dan zie je het beestje lopen en dan denk je van; nou dat ziet er nog eens leuk uit.
Ik wens je nog veel succes met de wedstrijden.
Melody21 schreef:Oke, dacht al.
Nou ik vind het bijna spannend worden, " rijd ze M1 of niet" een soort Cliffhanger.
.Citaat:vraag haar combinatienummer via pb ofzo?
als ze daarin meegaat om zichzelf te bewijzen heb jij evengoed je bewijs
Het was een beetje sarcastisch bedoeld. Ik hoef geen bewijs. Als TS ons commentaar aanneemt en kijkt of ze er iets mee kan vind ik het prima.[/quote]