_joellover_ schreef:ik wil hier echt wel van leren ..
Morgen heeft ze dagje vrij en dinsdag ga ik rijden (zonder sporen) en dan laat ik jullie zien hoe het er dan uit ziet )
zie bijvoorbeeld deze reactie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_joellover_ schreef:ik wil hier echt wel van leren ..
Morgen heeft ze dagje vrij en dinsdag ga ik rijden (zonder sporen) en dan laat ik jullie zien hoe het er dan uit ziet )
Laura24 schreef:_joellover_ schreef:ik wil hier echt wel van leren ..
zie bijvoorbeeld deze reactie
Jaimyliefje schreef:het komt zo over, als ik zo een reactie zie![]()
ik zie nml. nogsteeds sporen..
(en lage handen en hakken ertegenaan, maar dat is wel moeilijk op te lossen)

Jaimyliefje schreef:ze had ze deze tips toch al vaker gehoord
maar had mn post al aangepast en zie nu dat ze ook eens zonder gaat proberen
dat ze niet aan alles tegelijk kan gaan werken, dus ik snap niet waarom dat aan mij gericht was.. Jaimyliefje schreef:ze had ze deze tips toch al vaker gehoord
maar had mn post al aangepast en zie nu dat ze ook eens zonder gaat proberen
gewoon een beetje roepen wat allemaal fout is en wat beter kan daar heeft ze niets aan he
Laura24 schreef:als ik Maudy een beetje ken, gaat ze het zeker proberen
maar het punt is dat ze moet volhouden. Als ze 1 keer zonder sporen gaat rijden heeft dat gewoon geen zin. Ze vind het niks om Bo steeds maar weer aan te sporen, want met sporen om, is Bo beter aan het been, zegt Maudy.
Riannneh schreef:@ Figo: dat zei ik toch ook?dat ze niet aan alles tegelijk kan gaan werken, dus ik snap niet waarom dat aan mij gericht was..
ga er alleen nog wat verder op in..
Sorry, als je het verkeerd op gevat heb staat het er waarschijnlijk een beetje vaag maar het is goed bedoelt

Laura24 schreef:amen Oscar![]()

x_Marr schreef:Laura24 schreef:amen Oscar![]()
Ook offtopic gaan mag niet
Weet niet welke tips allemaal al zijn gegeven, maar goed je hakken proberen uit te drukken, hou je armen ontspannen naast je met ene knikje ein, dan gaat het vast al veel beter
Goed dat je je sporen voorlopig af gaat doen
Veel succes!

vind ik goed van haar, 
_joellover_ schreef:het is een gewoon water ding bitje maar als ik bit ringen haal schuift hij dan neit zo in haar mond ?
want hij schuift heel snel meestal ook als ik rijd rijd ik effe goed in en dan serieus en ik eindig bijna altijd zonder zadel wat klooien i kmerk ook dat zij dat erg leuk vindof ik ga een spelletje doen met der
Ben laatst ook voor het eerst naar buiten geweest was ook erg leuk !