Nikki (v. Darwin) voor het eerst met S&T @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Norway_girl

Re: Nikki (v. Darwin) voor het eerst met S&T @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 08:05

rindin schreef:
@Norway_girl: Bedankt voor je toffe reactie!

Graag gedaan, mensen zijn nogal snel met hun reactie trekken. Haha, nee hoor ik snap het allemaal heel goed.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 09:01

Ik zou toch aan mijn houding gaan werken, beter is iets anders dan goed Knipoog Rechtop zitten is heel moeilijk als je jezelf geleerd hebt voorover te duiken weet ik toevallig, maar centered riding kan geweldig zijn. En is weer eens wat anders.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:28

rindin schreef:
@Webster543: Hey, vind het leuk dat je zo enthousiast bent! Fijn om te horen! Dank je
@Lara_silver: Ik ben het met je eens hoor. Maar heb je de foto's op deze bladzijde ook bekeken? Daar is mijn houding toch al erg anders. Maar bedankt voor je tips
@Jolandaa: Hey, ja leuk om af en toe het kroost van je verzorgpaard bij te houden he?! Laat het ook maar ff aan de eigenaar van Jelske zien, vindt ie vast leuk!

Ja nu bekeken, je houding is daar al stukken beter, ziet er netjes uit en wat loopt hij mooi ruim!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 14:17

@Lara_Silver: Dank je, ik vond het er ook al heel anders uitzien. De foto's zijn dus een goede les geweest! Knipoog

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 00:08

Ik denk dat het grootste deel van de negatieve reacties komen, door het stereotype beeld van een Z ruiter, zij menen dat die net als een soort Anky door de baan moeten rijden en de paarden zowel als de ruiter alles perfect kennen. Maar ze hebben niet door (sommigen willen het jammergenoeg niet doorhebben) dat dit nog nieuw is voor jou en dat het zeker nog niet perfect is, maar nee dat komt niet overeen met hun stereotyp van Z dus moet daar natuurlijk wel afbrekend commentaar op geleverd worden,, triest...

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 07:46

ziet er leuk uit! Haha!