Zorro@wedstrijd 14-10-2007

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zorro@wedstrijd 14-10-2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 11:52

Ziet er leuk uit hoor!!! Succes verder en laat zien wat shetlanders kunnen!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 11:55

heel erg netjes, op naar de m1!!

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 12:44

wat leuk! veel succes in het M1!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 12:54

Hoe groot is Zorro eigenlijk Haha! ? En hoe groot ben jij ???

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 10:29

bizzybijtje schreef:
Hoe groot is Zorro eigenlijk Haha! ? En hoe groot ben jij ???

Zorro is 1.07m en ik ben 1.58m, maar dat had je ook in mijn profiel kunnen vinden Bloos Haha!

Iedereen bedankt voor de complimenten en de leuke reacties Haha! Afgelopen zondag zijn we eerste geworden met 186 punten op onze eerste uitwedstrijd *trots*.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:31

Jaaa super Haha! Haha! Haha!
Waar ben je gestart?

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:55

ukkiepuk schreef:
Afgelopen zondag zijn we eerste geworden met 186 punten op onze eerste uitwedstrijd *trots*.

Ahhh gaat Zorro op tournee? Haha! Proficiat!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:57

oooh wat ziet dit er geweldig leuk uit zeg Haha!
echt wel tof Haha!
succes ermee Haha!

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:00

Ik heb je in het Bit zien staan! Leuk artikel, en wat gaaf dat het ook zo kan met een shet. Ik ben idd met je eens dat iedereen die zomaar ff met hun shet gaat rijden en doen niet kan, maar jij pakt t leuk en goed aan.
Succes nog verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 13:22

Zat gisteren het artikel over jullie in BIT te lezen. Heel leuk!
Have fun in alles wat jullie doen!

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 14:32

ziet er weer leuk uit. mijn bit kwam ik jullie ook tegen gelijk ff gelezen. ook aan mijn ma laten zien die helemaal verbaast een shet tussen de paarden. succes jullie twee

Dancertjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:45

Geweldige combinatie Haha! knap dat je dit zo doet, en ik vind het helemaal niet raar staan. Hoelang ben jij zelf als ik vragen mag? Bloos

Groetjes en heel veel succes verder Knipoog

JeltjeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:50

Gaaf ! Haha! Wat zijn jullie een leuk Stel ! En wat een Hippe Gave Pony ! Knipoog

meredith

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:54

sorry hoor maar ik vind het absoluut niet leuk om te zien.
Het is een circus act aan het worden en iedereen moet er maar positief over zijn. Ik vind het wel knap van de pony. Nee ik kan dit niet serieus nemen, als het een kind was geweest die geen geld had om van de shet af te komen waar die uit is gegroeid kan ik er nog iets van sympathie voor op brengen, maar om als volwassen vrouw op deze manier de belangstelling te zoeken nee!

Het is trouwens al zwaar genoeg om wedstrijden te lopen met zo,n klein ding ,maar dan nog met een groot lichaam op je , die naar voren moet hangen om de sporen er in te zetten, en dan die zweep er nog bij! Huilen Huilen Huilen

En ga aub nu niet met zijn alle roepen wat een .... ik ben, ik weet het , maar ik moest het toch zeggen sorry!

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:55

Gaaf zeg!
Echt super leuk dat je wedstrijden met em rijdt!
ziet er echt netjes uit!

Echt een mooie shet, hoe groot is ie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:56

meredith schreef:
Het is een circus act aan het worden en iedereen moet er maar positief over zijn. Ik vind het wel knap van de pony. Nee ik kan dit niet serieus nemen, als het een kind was geweest die geen geld had om van de shet af te komen waar die uit is gegroeid kan ik er nog iets van sympathie voor op brengen, maar om als volwassen vrouw op deze manier de belangstelling te zoeken nee!

Het is trouwens al zwaar genoeg om wedstrijden te lopen met zo,n klein ding ,maar dan nog met een groot lichaam op je , die naar voren moet hangen om de sporen er in te zetten, en dan die zweep er nog bij! Huilen Huilen Huilen

En ga aub nu niet met zijn alle roepen wat een .... ik ben, ik weet het , maar ik moest het toch zeggen sorry!

Overdrijven kan ook. Ze past er heus nog wel op Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:58

dat valt hartstikke mee, hoor meredith!

ik heb veel extremere gevallen gezien, en nee daarmee praat ik het niet goed.

maar een shet is eigenlijk een soort teckel onder de pony's,
door de korte beentjes lijkt de ruiter nog groter voor het beestje dan hij op een andere pony zou zijn,
en daarbij, in hun artikel in de bit heb ik gelezen dat ze het deed omdat er iets mis was met haar andere paard, het zou maar voor tijdelijk zijn.

daarbij behandelt ze hem harstikke goed..

en verder, ze is dan misschien ouder, maar volgens mij nieteens zwaarder of groter dan de meeste meisjes die op shetten gaan zitten, maar ze kan wel 10000 keer beter rijden dan die meisjes..

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:00

Wauw ik vind het echt heel erg knap dat je met een shetlander de derde plaats weet te behalen! en zulke goede punten!

Ik heb vaak bij juryleden geholpen door te schrijven, en shetlanders en andere koudbloedrassen als fjorden en haflingers worden over het algemeen toch niet erg gewaardeerd. Ze doen er dan ook alles aan om minpunten te ontdekken, omdat ze gewoon vinden dat het niet 'hoort'.

Erg knap dat je de jury's toch weet te overtuigen!
Succes!

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:04

meredith schreef:

Allereerst denk ik niet dat ze op die Shet rijdt om de belangstelling op te zoeken maar omdat ze het een leuk dier vindt dus die opmerking van je is misplaatst en niet aardig.
Sinds wanneer is dressuur een circus act? Want meer doet ze er niet mee, paardje loopt keurig wat dressuuroefeningen en verder weinig circus acts te bekennen dus ook die opmerking is niet correct.
Pony ziet er niet naar uit dat hij het gewicht van Amazone niet kan dragen en bovendien loopt hij soepeler in zijn lijf dan menig paard die ik hier op Bokt of waar dan ook bekijk.

Kortom Zorro en amazone: ga lekker zo door !

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:10

Heb je toch een mod in je topic. Tong uitsteken

Nee, ik vind het geweldig om te zien hoe jij je pony rijdt. Lachen Vind het heel knap dat je hem naar de L2 hebt weten te rijden. Zoals eerder opgemerkt heb ik respect voor je beslissing om er volgend jaar een ander op te zetten. Maar dat maakt je foto's er niet minder leuk op om te zien. Je rijdt hem erg netjes en je kent je pony dus je weet precies wanneer iets teveel is voor hem. Ik wens je succes en ik hoop nog eens foto's van je te zien als je in de M1 zit. Desnoods kom ik ze zelf maken. Knipoog Kan nog wel wat oefenmateriaal gebruiken. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:12

Hey, jij stond toch in de BIT? Leuk hoor! Je shet loopt heel mooi.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:26

meredith schreef:

Belangstelling zoeken?? Wie is er niet trots op zijn of haar eigen beestje als je op een correcte manier dressuur rijd en dit ook bevestigd krijgt door middel van de goede punten die een jury aan je geeft?

Waar zie jij op de foto's dat ze de sporen in zijn buik zet dan? Hij gaat echt niet zo goed lopen als je hem alleen maar naar voren prikt met de sporen en slaat met de zweep hoor. Dat zijn gewoon hulpmiddelen om je aanwijzingen net wat subtieler en duidelijker op de juiste plaats te kunnen geven.

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:31

Ik vind het er knap uitzien! en vind echt een geweldige shet Haha! Veel suc6 met hem verder!!
Leuke foto's had het stuk gezien en gelezen in bit, ik zou zeggen niks van aantrekken en lekker verder rijden Vork

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 22:36

meredith schreef:

viewtopic.php?f=10&t=852967&hilit=

Tuurlijk mag je zeggen dat je het niet mooi vind, maar bekijk het filmpje en zeg mij aub wanneer ik mijn sporen in zijn buik zet en wanneer ik mijn zweep misbruik.

Belangstelling zoeken heb ik niet bewust gedaan, ik ben benaderd door verschillende personen.
Als ik de belangstelling had willen hebben had ik dat vanaf het begin al gedaan. Ik rijd Zorro namelijk al 8 jaar en sinds 2003 starten wij tussen de paarden.
Bovendien denk ik dat een jurylid (en mijn instucteur Seth Boschman) ons rijtechnisch beter kan beoordelen dan iemand die ons nog nooit irl heeft gezien.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 22:52

Bellatrix schreef:
Heb je toch een mod in je topic. Tong uitsteken

Nee, ik vind het geweldig om te zien hoe jij je pony rijdt. Lachen Vind het heel knap dat je hem naar de L2 hebt weten te rijden. Zoals eerder opgemerkt heb ik respect voor je beslissing om er volgend jaar een ander op te zetten. Maar dat maakt je foto's er niet minder leuk op om te zien. Je rijdt hem erg netjes en je kent je pony dus je weet precies wanneer iets teveel is voor hem. Ik wens je succes en ik hoop nog eens foto's van je te zien als je in de M1 zit. Desnoods kom ik ze zelf maken. Knipoog Kan nog wel wat oefenmateriaal gebruiken. Haha!

Haha!

Op deze manier is het minder erg Vork M1 zal zeker vastgelegd worden, wrs zelfs op video. Het zou een stunt zijn, eerst nog 4 winstpunten halen in de L2 Cool