sprigan schreef:heb nu al medelijden met ratino.
( 2jarige hengst zie elders op bokt)
ik vind het sneu voor de mensen welke deze hafjes kopen, die kunnen helemaal opnieuw beginnen met het VERTROUWEN terug te winnen.
en dan maar hopen dat deze niet voor een kind worden verkocht.
er worden ook dingen over de stalhouder gezegt, waarom neem je het niet voor hem op?
hij kan zich niet verdedigen op deze site.
en er zullen meer mensen zijn die deze stal kennen en zo een verkeerde indruk kunnen krijgen van hem.
weet hij wel dat je op bokt over zijn stal schrijft??
Mijn paardje heeft niets te klagen hoor! kom maar kijken! en dan zou je ook meteen kunnen zien dat het helemaal niet zo gaat als dat jij denkt! vind het erg knap dat je van een paar foto's kan zien dat die paardjes geen vertrouwen meer hebben!
de stal eigenaar weet dat hij hier op bokt staat! ik ga daar verder niet op in omdat ik weet dat de paarden daar goed behandeld worden en dat er niets mis is met zijn stal, als mensen hun oordeel zo graag af willen laten hangen van wat andere zeggen dan moeten ze dat zelf weten!
nou bij deze heb ik hem verdedig!
nu graag weer ontopic, en kom dan niet met zulke berichten, maar met POSITIEVE, OPBOUWENDE EN ONDERBOUWDE KRITIEK OF FEEDBACK
dank

) zijn ook ooit ergens begonnen en hebben ook hun eerste paard in moeten rijden. Verder denk ik dat je je niet teveel moet laten opjutten hier. Een foutje met een foto kan gebeuren maar je hebt natuurlijk altijd mensen die je de grond ik moeten boren. Verder vind ik de paarden leuk! Je houding kan iets verbetert worden maar dat kan ook een momentopname zijn natuurlijk! Vooral als je net een serie bokken doorstaan hebt. Haflinger drie ziet er inderdaad wat gespannen uit maar dat snap ik ook wel als je neit precies weet wat ie kent. Ga zo door en laat je niet van de wijs brengen door sommige mensen hier. Die kunnen beter eerst zichzelf bewijzen
.
Ik houd zelf erg veel van haflingers.. Hoop ook is een x op zo een beesiej te mogen zitten.. Goed van je dat je een cap en bodyprotector aan hebt