Oeioei, altijd een erg spannend moment! Maar als ik het zo zie is er helemaal geen reden om zenuwappig te zijn, dit ziet er namelijk super uit brave knol heb je onder je kont zie ik wel!
Geen idee hoe het komt dat jij ze niet ziet Misschien dat de server er even uitligt?
Zojuist heb ik gewoon los gereden. Het meisje wat zadelmak maakt in het midden van de bak.
Hij deed het echt super! Zijn handrem begint er ook wat meer af te gaan en begint nu meer uit zichzelf te lopen. En ook de beenhulpen begint hij al steeds beter te snappen. Ook het sturen begint hij nu te snappen. En terug naar stap en stilstaan kan al helemaal zonder stem.
Ik heb ook een klein galopje gedaan en hij zit dan heerlijk!
Mijn smile is nu nog groter dan vorige keer
Wat doet mijn ventje het toch goed...en hij vond zijn knuffels en appeltje weer heerlijk Dadelij mag hij weer lekker in de wei na het harde werk
Super dat ie het zo fijn oppakt Ik was vandaag naar buiten geweest met mijn vent, vindt ie nog niet zo leuk als ie alleen moet. Hij heeft ontdekt dat ie lekker achter de teugel kan kruipen en dan zit er opeens geen gaspedaal meer op
Gelukkig had ik een dressuurzweep meegenomen alwaar hij nu kennis mee heeft gemaakt Toen wist ie opeens weer wat de bedoeling was
Was even nodig want staan stuiteren op de plaats midden op de weg is nou niet echt mijn idee van fijn rijden
Dat is niet leuk, helemaal achter de teugel. Maar super dat het dan toch weer goed gaat. gaat het verder ook met hem vooruit? Helaas deze keer geen foto's, mannetje was nog niet thuis.
fijn dat het nu weer zo goed ging. Als ik het zo hoor en zie is het een heel braaf dier. Wacht met spanning op de foto's van de 3de keer dan maar aangezien er nu geen foto's zijn
mooie foto's.. hij is idd wel erg aan de maat, ik had hem op de andere foto's kleiner geschat.. als hij straks helemaal uitgegroeid en bespierd is heb je een kasteel!
over die houding: op een net zadelmak paard zit je niet op de zitbeenknobbels met je gewicht in het diepste punt van je zadel. vaak zit je dan wat verder naar voren om eventuele gekke buien op te vangen door in de beugels te gaan staan en zit je voorover om jezelf lichter te maken zodat je jonge paar niet teveel uit balans raakt. het uitdrukken van de hakken schiet er dan ook vaak bij in, omdat je met je gewicht op dat moment volgens het boekje te ver naar voren zit...