Na lang stilstaan zijn we weer gaan trainen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kladruber

Re: Na lang stilstaan zijn we weer gaan trainen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:51

Mvr_Eliza schreef:
Oke geeft iemand van mij dan een tip? , hoe ik dan wel een kan worden met mijn paard Haha! ?

hoi eliza, ik weet hoe je rijd, je bent wel een met je paard, je paard is zeer moeilijk te rijden en als je door blijft oeffenen en gemotiveerd blijft komt het helemaal goed. Ik denk dat er maar weinig mensen een betere combinatie zij als jij met breez hoor....
Breez zal nooit een top dressuur paard worden en dat hoeft ook niet zolang je maar bijde plesier hebt. Tis een draver en geen kwpnner en dus duurd het gewoon wat langer tot ze goed gaat lopen. succes wijffie!
Tips zijn altijd welkom, tip van mij... Mensen zet eens wat minder vaak neer dat iemand iets fout doet, je kan beter neerzetten, misschien als je dit of dat doet lukt het wel of beter.... Niet alles werkt bij ieder paard hetzelfde...

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 18:54

kladruber schreef:
Mvr_Eliza schreef:
Oke geeft iemand van mij dan een tip? , hoe ik dan wel een kan worden met mijn paard Haha! ?

hoi eliza, ik weet hoe je rijd, je bent wel een met je paard, je paard is zeer moeilijk te rijden en als je door blijft oeffenen en gemotiveerd blijft komt het helemaal goed. Ik denk dat er maar weinig mensen een betere combinatie zij als jij met breez hoor....
Breez zal nooit een top dressuur paard worden en dat hoeft ook niet zolang je maar bijde plesier hebt. Tis een draver en geen kwpnner en dus duurd het gewoon wat langer tot ze goed gaat lopen. succes wijffie!
Tips zijn altijd welkom, tip van mij... Mensen zet eens wat minder vaak neer dat iemand iets fout doet, je kan beter neerzetten, misschien als je dit of dat doet lukt het wel of beter.... Niet alles werkt bij ieder paard hetzelfde...

Jij weet waar je het over heb wijfie Haha! , jij weet hoe ik rij en je zie me bijna elkedag ( gezellig Haha! ) , en mijn paard hoef geen goeie dressuurpaard te worden Haha! , ik kan tot de m komen en verder hoef het niet Haha! het is een dravertje en geen kwpner Haha! haha bedankt voor je reactie lieve schat Haha!

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 18:57

Suus en jan is een super lesgever en dat weet je zelf ook Haha! , en hij leert mij ook veel en jij weet dat ik dat juist leuk vind alleen onzeker bent,

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 18:57

Maar suus ik zie jullie straks Haha! tot zo kus Kusje

kladruber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:03

tot straks tut

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:07

Ik heb mijn reactie al gegeven in jouw andere topic, die gesloten is aangezien je het dubbel had geplaatst.
Ik wil nog wel even reageren op jouw 'gedrag' in dit topic. Mensen proberen je te adviseren. Het is niet leuk als ze zeggen dat jij en je paardje niet 1 zijn, maar probeer daar normaal mee om te gaan en niet meteen om een slotje te roepen. Niemand heeft hier hatelijk tegen je gedaan. De enige die hatelijk doet ben jij zelf. Zo maak je geen vrienden hier op bokt Knipoog.
Daarnaast wil ik nog even kwijt dat ik je taalgebruik erg slecht vind. Ik kan je zinnen moeilijk lezen omdat je veel typfouten maakt en alle zinnen eindigt met een komma ipv een punt. Dat leest niet echt lekker door. In je profiel zag ik dat je 18 jaar oud bent, maar aan je schrijfsteil te zien lijk je een heel aantal jaren jonger. Ik hoop dat je dit niet als een aanval ziet. Maar mensen nemen je gewoon wat sneller serieus als je nette zinnen zonder typfouten formuleerd. Lachen

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 16:54

Hoi lieve mensjes.

Tegen wie ik haterlijk gedaan heb.
Wil ik mijn excuses voor aanbieden.
Ik vind het ook niet leuk om zo te doen tegen jullie.
Maar ik heb al paardjes gehad en mensen die zeiden ook van 'het ziet er niet uit jij en je paardje'
en was ik blij dat ik men droompaard gevonden heb,en dan krijg ik ook te horen van jij bent geen een met je paard dat komt voor mijn hard aan.ik zit ook met vele andere dingen in men hooft en kladruber @ hier op bokt Haha! die weet dat ook dat ik men best doet.maar zei weet ook de situatie wat er allemaal in men hooft speelt.

maar hiervoor wil ik men excuses voor aanbieden. wie geef me nog u'n kans Ach gut stuur mij dan even u'n pm Lachen

Groetjes

kladruber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:54

CtjeLief schreef:
Citaat:
Eerlijk gezegt zien de foto's er niet zo goed uit.
En ik vind je te groot..
Je paardje loopt niet ontspannen onder je..

Typisch een reactie waar niemand wat aan heeft.. dit vind ik echt 'topic-spam' Rolleyes

Maar goed. Jullie zouden een hele leuke combi kunnen zijn. Je paard is duidelijk nog op zoek naar ontspanning en dat is helemaal niet erg. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, en het gaat niet bij iedereen meteen perfect he! Het ene paard is de andere niet, en de ene ruiter is de andere niet. Pak inderdaad je teugels een stukje korter, handen wat meer dragen (zodat ie je hand beter kan gaan zoeken). Rijdt verder veel figuren en overganegn. Laat 'de voorkant' maar eventjes voor wat het is, en werk aan die punten die ik aangeef. Dan zal ze zelf ontspanning vinden en nageven. Werk eerst lekker samen aan een stevige basis, als deze er is, komt de rest er stapsgewijs. Zo wordt je vanzelf ook steeds meer 1 met je paard. Zelfs Anky heeft heus wel paarden gereden waar ze niet meteen '1 mee was' hoor Knipoog , dus je moet je niets van dat commentaar aantrekken hoor! Gewoon dat meenemen in je training en het omzetten in positieve kracht!

Ik zie er een leuke combi in, die gewoon misschien wat meer tijd en training vergt, maar zelf zou ik dat alleen maar als uitdaging zien! (genoeg bokkers hier kopen kant en klare dressuurpaardjes en slepen prijzen binnen, maar als jij dit met je paardje behaalt, is dit alleen maar knapper!) Maak er gewoon de ultieme uitdaging van! Komt vast goed. Knipoog

helemaal mee eens...

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:02

Dank je Kladruber.. Gelukkig denken er meer mensen zo over..