Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

runningkawa schreef:Maakt niet uit joh, krijg je toch lekker veel pagina's van vol?
Ik hoop dat hij het zo blijft doen, bijna eng zo voorbeeldig
Mijn dochter had ook een topic geplaats (mariskaLover)
)hennyvanamon schreef:waar is je cap?????????
BeLoVeD schreef:Dat mis ik ook ja..
. Lexie loopt nu als ik gereden heb, na het afstappen heel erg naar complimentjes te vissen. Ze kijkt dan echt zo van: 'was ik niet supergeweldig vandaag ?'. Tja, en met veel belonen bereik je nog altijd meer dus dat bevestig ik dan maar
.
.....ik heb niet alles gelezen, maar jullie gaan me toch niet vertellen dat dit 5 pagina's vol zijn over het rijden zonder cap...........belachelijk

)?? is natuurlijk je eigen keuze, maar ik vraag me vaak af waarom mensen dat doen. Ziet er verder niet verkeerd uit. Leuk paard heb je. elmiran schreef:het zou misschien wel gezegd zijn. Waarom rijdt degene die erop zit eigenlijk met schoenen, en zonder cap op een jong paard dat pas voor de 2de keer een ruiter op z'n rug heeft?. Stel dat er iets mis gaat en je met je voet door de beugel schiet.... en eraf valt (zonder cap dus)?? is natuurlijk je eigen keuze, maar ik vraag me vaak af waarom mensen dat doen. Ziet er verder niet verkeerd uit. Leuk paard heb je.