Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb ook een haffie, maar die kan in principe ook goed springen en vind het super. Ik krijg er zelf alleen zulke bibberknieën van, dat we het zelden doen helaas... Haffies zijn veelzijdig en deze amazone laat dat in ieder geval duidelijk zien. Springkanon, die poownie van je!
! mijn ponytje Shetan is een nrps x haflinger , ook klein (1.36) en heeft ook 2x M gesprongen en 1x Z
ze kunnen het wel !!
merrieveulen schreef:zo'n dekje is echt niet dik, ook dit kan hij voelen. ik zou de spoortjes inderdaad nog even laten voor wat ze zijn, een keer bijtikken vóór de sprong is overigens echt niet erg, maar ik vind de foto's niet zo'n lekker beeld geven, het lijkt de pony allemaal wat boven zijn macht te gaan.
Nanna schreef:waauw mooi om te zien!! vorig jaar (2006) deed ik mee met oranje concour in hengelo en dat was haar eerste pacour ofzoo.
echt super!!
toen was die eerste
maar ik moet altijd 80 dus dat is bijna even hoog.
maar ik vind het er verder wel goed uitzien hoor, hij kan netjes springen
.. en van de sporen is allemaal al te vaak gezegt, ga ik niet verder op in

Lowara schreef:maar.. heb je nu wel of geen startkaart met deze haflinger dan?
femmefatale1 schreef:Tip.....
Druk je hakken ook op de sprong uit, en kon minder ver uit je zadel met je kont, wedden dat je dan een veel betere balans hebt??
Je benen liggen veel stiller op de sprong, en je hoeft niet zo op zijn hals te steunen.. bovendien voel je veel beter wat je paard doet..
NRPSbokker schreef:Nee, en neem ik ook niet
Die sporen verdwijnen continu in zijn lijf, je mag van geluk spreken dat hij er dan zo braaf op reageerd. Mijn paard, en menig ander paard, zijn hier niet van gediend. Denk dat je dan heel snel vliegles krijgt!

Komt vast wel goed! Goed dat je je spoortjes eraf haalt!
Ik zie niet op die foto dattie z'n tenen geheel naar buiten draait ofzo... Erg naar dat je zo je mening sterker wilt laten doen uitkomen,... happyness schreef:Ik vind het beeld ook niet echt vriendelijk eruit zien. Doe alsjeblieft die spoortjes af. Vraag me trouwens ook af hoe je het voor elkaar krijgt die tenen zo'n eind naar buiten te stekenDie sporen verdwijnen continu in zijn lijf, je mag van geluk spreken dat hij er dan zo braaf op reageerd. Mijn paard, en menig ander paard, zijn hier niet van gediend. Denk dat je dan heel snel vliegles krijgt!
Verder een leuke pony maar ik zou er wat zorgvuldiger mee omgaan!
Edit: Als deze pony inderdaad niet sloom is (wat er gezegd wordt) dan begrijp ik al helemaal niet waarom hij hier zo braaf op blijft en het niet op een lopen zet!
...etc.), terwijl ik het er persoonlijk (behalve de beenligging
) netjes uit vind zien en dit meisje tegen allerlei vooroordelen in laat zien waar haflingers toe in staat zijn.M_nimco_ schreef:happyness schreef:Ik vind het beeld ook niet echt vriendelijk eruit zien. Doe alsjeblieft die spoortjes af. Vraag me trouwens ook af hoe je het voor elkaar krijgt die tenen zo'n eind naar buiten te stekenDie sporen verdwijnen continu in zijn lijf, je mag van geluk spreken dat hij er dan zo braaf op reageerd. Mijn paard, en menig ander paard, zijn hier niet van gediend. Denk dat je dan heel snel vliegles krijgt!
Verder een leuke pony maar ik zou er wat zorgvuldiger mee omgaan!
Edit: Als deze pony inderdaad niet sloom is (wat er gezegd wordt) dan begrijp ik al helemaal niet waarom hij hier zo braaf op blijft en het niet op een lopen zet!
ja sorry hoor maar dit is ook wel weer overdreven... de benen mogen idd wat beter maar dan nog...
ik weet hoe moeilijk het is om op zo'n paard te springen wat eigenlijk niet bedoeld is om te springen,( ik rij op een fjord), en ik vind het heel knap dat je al zo ver bent. veel plezier nog samen!!