Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oliviaatje schreef:het is nou eenmaal zo dat ik het er niet Z uit vind zien, kan ik ook niets aan doen. Dit neemt níet weg dat ik het maar gepruts vind! integendeel.
bij een Z ruiter denk ik eerder aan zoiets:
[even een plaatje via google]
maar, waar maak ik me druk om.
Katja schreef:Dat zegt natuurlijk niet zo veel. Zowel een wedstrijd als een foto is een momentopname.
Annemarie_ schreef:haha dat zeiden ze bij mij allemaal een paar maanden geleden ook, dat het 'er niet Z uit zag'![]()
Vorige week op de hippiade ben ik 6e geworden bij de Z1 pony's (40 deelnemers)
Gewoon niks van aantrekken, het ziet er netjes uit!
edit: misschien je neusriem een gaatje hoger doen, en wat meer rechtuit kijken en ietsje meer naar achteren zitten in de draf en het losrijden (doe ik ook altijd hoor, tever naar voren zitten bij het losrijden)
Citaat:Ook op de trainingsfoto's vind ik dat je kan zien dat ze goed rijd (heel ander beeld als in dit topic)
Emeraldo schreef:Prima Katja. Jij wilt toch alleen horen dat je gelijk hebt.
Katja schreef:Emeraldo schreef:Prima Katja. Jij wilt toch alleen horen dat je gelijk hebt.
Met dit soort reacties blijf je de indruk wekken dat je slecht tegen kritiek kunt......
_Lot_ schreef:Ik begrijp je reaktie volkomen, mensen op bokt denken alles te kunnen zien vanaf een paar fototjes. Ik heb de foto's even in je profiel gekeken en daar staat ie mooi op trouwens. Ik wens je nog veel succes in de Z2 en weet zeker dat dat wel goed gaat komen
.