Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MissDonna schreef:zodra ik mijn rijbewijs heb zal ik langs komen. Dan hoor je het recht in je gezicht Jullie zeggen nu dat ik haar heb leren rollen. Nou NEE ze heeft een zere rug. Denk eerst verder DAG
.MissDonna schreef:zodra ik mijn rijbewijs heb zal ik langs komen. Dan hoor je het recht in je gezicht Jullie zeggen nu dat ik haar heb leren rollen. Nou NEE ze heeft een zere rug. Denk eerst verder DAG

Vaillant schreef:heyz Donna super haflingertje!!!
ik ken Donna ook nog van Madieke, Donna is de gaafste haflinger die ken!
Donna en madieke waren ook echt een team, ik stond bij haar op stal en weet dus ook dat madieke haar niet heeft laten rollen en ook altijd het beste met donna voor had. waarschijnlijk mist donna madieke ook en heeft daarom zulk raar gedrag vertoond. ze waren altijd zo ontzettend leuk samen!!!
mooi foto's verder je rijdt haar ook leuk! is ze nou van jou of de manege?
Waar is de Penny Patrol when you need them..?
Dan mist ze mij nog meer want bij mij had ze het NOG beter
)
bedankt voor de tips!! Skitter schreef:Vaillant schreef:heyz Donna super haflingertje!!!
ik ken Donna ook nog van Madieke, Donna is de gaafste haflinger die ken!
Donna en madieke waren ook echt een team, ik stond bij haar op stal en weet dus ook dat madieke haar niet heeft laten rollen en ook altijd het beste met donna voor had. waarschijnlijk mist donna madieke ook en heeft daarom zulk raar gedrag vertoond. ze waren altijd zo ontzettend leuk samen!!!
mooi foto's verder je rijdt haar ook leuk! is ze nou van jou of de manege?
Waar is de Penny Patrol when you need them..?
Oke kind, als jij het zegt..Dan mist ze mij nog meer want bij mij had ze het NOG beter
![]()
![]()
Nee ff serious, ik heb geen idee over dat rollen. Ik weet alleen dat ze het een keer bij een vriend van mij deed toen hij er op zat (en dus bijna niets van haar vroeg). Bij heeft ze het misschien een keer gedaan en (uit reactie) kreeg ze onwijs op haar flikker. Ja sorry maar dat mocht ze echt niet doen. En daarna heeft ze het ook nooit gedaan. Het is een super coole pony, en toen ik bezig was met haar verkopen vond ik het zo lastig want ze is niet bepaald groot maar ook niet per se voor jongere mensen geschickt VOND IK.
Ze ziet er goed uit. Ik heb het eerst fout gemaakt door haar aan een of andere kind van 12 te verkopen en ik kon mezelf daarvoor wel schieten. Maar goed, het was niet mn eigen keus, ik kon haar zelf niet meer (onder)houden en er zat enorme druk achter het verkopen dus ja...
Tja verder, Madieke je hebt Donna (Kas) inderdaad zelf verkocht, en nu hoor ik dat je ook nog eens de mogelijkheid had om haar terug te kopen, en blijkbaar niet gedaan. Ja dan houdt het inderdaad op. Ik voelde me precies zo met Donna (Kas) NIEMAND kon haar zo goed rijden als ik, ik kende haar door en door, maar het is echt niet zo dat het pony het nu slecht heeft, zo te zien.
Bij mij had Kas (Donna) ook gewoon een goed passend zadel e.d Heeft ook nooit enige protest getoond. (Was wel zo eigenwijs als de pest, maar goed)
MissDonna schreef:zodra ik mijn rijbewijs heb zal ik langs komen. Dan hoor je het recht in je gezicht Jullie zeggen nu dat ik haar heb leren rollen. Nou NEE ze heeft een zere rug. Denk eerst verder DAG

xDramaQueen schreef:MissDonna schreef:zodra ik mijn rijbewijs heb zal ik langs komen. Dan hoor je het recht in je gezicht Jullie zeggen nu dat ik haar heb leren rollen. Nou NEE ze heeft een zere rug. Denk eerst verder DAG
nádat jij haar had weggedaan dus, wie weet heeft ze van jou een fout zadel opgehad en daar last van gehad... dat kan ook nog he.. maar jij doet vast nooit wat
Meis ik vind t echt een leuke haf nog even je mama en papa overhalen zodat ze der voor je kopen![]()
het rijden komt vanzelf wel goed.

AnnemiekvM schreef:Ze is niet meer welkom bij ons, dus ze kan zeggen wat ze wil. Ik heb haar een pbtje gestuurd met het verzoek Jacqueline niet meer lastig te vallen via PB. Hopelijk stopt ze nu en anders heb ik nog wel een andere oplossing.
Ze heeft zelf gekozen voor een andere pony, daar kan ze beter de tijd in stoppen ipv jongere meisjes lastig te vallen.
sannuhh schreef:Ik ken Donna inmiddels (redelijk) goed.
Jacqueline krijgt iedere zondag privéles van mij, dit gaat erg goed.
Beide doen ze hard hun best en beleven veel plezier met/ aan elkaar.
Komt wel goed met die twee!!!