hobbies als voetbal en andere sporten mag hij dan ook niet. mij te gevaarlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Li_lee_yang schreef:indd, ik vind dit veel veiliger als een manegeles waar ze zonder longe los lopen en soms al gelijk op grote paarden moeten.
en ze zal heus wel weten of er een hak onder zit of niet,
blackpegasus schreef:nee, ik weet idd niet wat ik doe. Ik denk dat ik de fiets enzo ook maar verkoop en school is ook gevaarlijk, want met gym valt ie en met buitenspelen ook. hij heeft zijn arm daar ook al eens gekneust. geen school en buiten spelen meer voor Terence tot ie 10 is ofzo.![]()
hobbies als voetbal en andere sporten mag hij dan ook niet. mij te gevaarlijk.
madelien schreef:Inderdaad de lol straalt er vanaf. Terence zit gewoon te schateren van de pret. Dus zo moeilijk zit hij blijkbaar niet!wat een leuke foto's!! de lol straalt ervan af!
enne over dat vroeg beginnen met rijden... ik ben een maand voor mijn 4e verjaardag begonnen met rijden en ik ben gewoon gezond! en ik reed 1 x per week een uur. dus zo slecht zal het niet zijn
Daarbij, die 10 minuutjes hebben echt geen vervelende gevolgen. Manuela weet duidelijk precies wat ze doet. 
Zelf vind ik het er allemaal veilig uitzien hoor...

en die fjord lijkt wel een reus. Stappen is geen probleem maar met draven is de ford veelste groot/ruim in de beweging voor je zoontje om lekker te kunnen zitten.
En goed dat je rijlaarzen hebt gekocht.
Maar de draf vind ik echt te gevaarlijk, als hij nu 1 keer zijn hand los laat om te jeuken of iets, dan licht hij er wel gelijk af.. 

Nele18 schreef:Luister maar niet naar wat je hier allemaal hoort, er is altijd wel commentaar hier![]()
Als moeder zal je wel weten wat je doet, het is toch niet de bedoeling dat het kind iets krijgt!
) onley schreef:ah joh wat leuk
kijk ik mijn profiel mijn dochter staat daar ook tussen terwijl ze op mijn toendertijd nog geen 3 jarige ruin zat naja hij is liever bij haar dan bij mij
mytens1 schreef:Misschien heeft iemand op bokt een kleinere maat pony bij jullie in buurt waar hij op mag rijden? Want hij vindt het volgens mij erg leuk! Want we kunnen wel met zijn allen roepen dat de fjord te groot is maar er kan beter gekeken worden naar een kleinere verzorg-/rijpony op bokt voor je zoontjeEn goed dat je rijlaarzen hebt gekocht.

KiWiKo schreef:ik vind er ook niks onverantwoord aan.. zolang je alle veiligheidsmaatregelen in acht neemt moet je vooral als kindje zijnde genieten van het paardrijden.
Sanne was ook 4 denk ik toen ze op een haflinger eens per week reed, dier was superbraaf... ook los uiteindelijk. Ging ze HOPPAAAA in draf de baan door
en nu kan ze een leuk stukje sturen hoor.