Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Martine_m schreef:Dankje! dit is nou presies hoe ik er over denk!
Quellian schreef:Ik snap niet dat mensen een paard kopen als ze er blijkbaar een hekel aan hebben.
Kan me niet voorstellen dat iemand met een hart voor dieren zoiets zou doen.

_Skess_ schreef:Marlinde schreef:ik vind het er netjes uit zien. ik zou voor de volgende keer alleen de slof gebruiken ipv de bijzet, die werkt echt super om je paard lekker rond te krijgen met longeren. Succes ermee!!
ja joh, bind gelijk even een slof eraan. Flink vastsnoeren dan gaat hij heel mooi lopen
zadeltje erop er rijden maar, nu is nooit te vroeg, beter te vroeg dan te laat
en oh ja, voor bij het longeren, bijzet mag echt wel wat strakker hoor! anders loopt ie nooit in de krul.
_Skess_ schreef:hoe kon ik zo dom zijn. Slof, bijzetteugels en martingaal anders doet hij zijn hoofd nog steeds te hoog! En dat bit he...dat kan toch niet....! Waarom hang je er geen stang in? Werkt veel beter hoor!

_Skess_ schreef:hoe kon ik zo dom zijn. Slof, bijzetteugels en martingaal anders doet hij zijn hoofd nog steeds te hoog! En dat bit he...dat kan toch niet....! Waarom hang je er geen stang in? Werkt veel beter hoor!
Marlinde schreef:ik vind het er netjes uit zien. ik zou voor de volgende keer alleen de slof gebruiken ipv de bijzet, die werkt echt super om je paard lekker rond te krijgen met longeren. Succes ermee!!
oh oh oh, dit verbaasd me telkens weer hoe de mensen het in hun hoofd halen.. Het is gewoon TE zielig voor woorden, en met TE zielig bedoel ik jou, heb je dan helemaal niet in de gaten wat voor schade het aanricht bij zo'n jong beestje..??? jezus man.. Idd van de pot gerukt.. Ik zou een er een waterfordtrens inhangen trouwens, dan loopt ie gegarandeerd met zn kop tussen zn knieen
amen
zo ga je toch niet met paarden om. Ben je nou helemaal
Petulan schreef:Dit is toch fokking niet normaal! Wat een paardenterror! Ze loopt haar paard zwaar te tarten!!
hihi
Ladygiroc schreef:Dit is niet echt het type paard dat grof geld gaat opleveren.Dit paard MOET gewoon op zijn 4e Z2 lopen en flink wat geld op gaan leveren want anders doe je zoiets niet!!!
En dan heb ik het nog niet eens over de toekomstige gezondheidsrisico's. 
Le_onie schreef:jeeeeeeeeeetje, hier is bokt weer![]()
![]()
niet iedereen hoeft toch hetzelfde te zeggen ?
als iedereen het een beetje aardig, netjes zegt, komt het beter aan dan half schelden, kwaad worden oid
2 jaar kan wel, maar niet te vaak, af en toe kan makkelijk, daar word niets aan verknoeit, zolang je het niet te vaak doet. je paard word er ook makkelijker door
in haar verhaal stond ook, geen commentaar over de leeftijd![]()
edit: mooi paardje!