Cremello hengst aan het werk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lolleke

Re: Cremello hengst aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:18

dorienkee schreef:
je mag zeggen wat je vind, maar zeg dan ook wat er beter kan, zodat ze er wat aan heeft.

is toch duidelijk gezegd lijkt me?

rijd er niet op, geef hem zn beweging evt voor de kar.

trek een tshirt aan ipv een topje

en als je zo trots bent op je mooie hengst...gooi m los of laat m met je verzorgster zien?

en laat m afvallen...

tadaaa...
(en kom nou niet bij mij met opbouwende kritiek...want daar heb ik het nooit over gehad..ik geef gewoon kritiek)

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:18

Woehoe bokt is weer op dreef haha

Mensen we hebben een modeshow op HAW Haha!

Maareeee ziet er super uit, en vind het een super leuke hengst

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:19

Angg schreef:
Jaah je probeert er gwn onder uit te komen.. Jou reactie klopt gwn niet en dat zijn meerdere mensen met mijn eens!

nog even reactie dit slaat op mij Haha! neem ik aan

waar probeer ik onder uit te komen?

nog even mijn commentaar

-pony loopt op de voorhand.
- ik vind je blote buik storend.
- ik vind niet dat deze volwassen vrouw op deze kleine stoere pony hoort te rijden.

Hier sta ik achter hoor ik zie niet dat ik er onderuit wil komen

pinuts

hehe ja, maargoed je zet iets op bokt om commentaar te krijgen en kritiek te verachten. Maargoed ik vind dat mensen hier vaak hetzelfde zeggen zonder te zeggen hoe je het anders, beter moet doen. je kleding, dat ben jij. Zo rij jij, en dat moet je zelf weten, dat heeft niets te maken met je zit enz

Angg

Je heb t meeste commentaar op dr kleren .. er kan geen leuk woordje vanaf... je hebt geen tip gegeven helemaal niks... Daar heeft ze gwn niks aan.. Dan kan je beter niks neerzetten

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 21:19

Daag Tita Doei!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:20

hihi kinderachtig allemaal *LOL* (al plaats ik nu zelf ook een bericht Huilen van het lachen )

Lolleke

dorienkee schreef:
hehe ja, maargoed je zet iets op bokt om commentaar te krijgen en kritiek te verachten. Maargoed ik vind dat mensen hier vaak hetzelfde zeggen zonder te zeggen hoe je het anders, beter moet doen. je kleding, dat ben jij. Zo rij jij, en dat moet je zelf weten, dat heeft niets te maken met je zit enz

Lees zelf dan mijn post hierboven wil je?

moet ik nog duidelijker zijn? moet ik het spellen, wat word hier nou niet gesnapt?

Anoniem

Zal ik mijn mening ook even geven Lachen

damon is ten eerste een prachtpony Haha! enige wat mij stoord is dat je te ver naar achter lijkt te zitten, waarschijnlijk door te korte beugels. en je mag wel wat rechterop gaan zitten/ meer voor je kijken ipv naar de grond.

kleding en al dat gedoe mag je van mij helemaal zelf weten, vind het eerder lef hebben dat je er schijt aan hebt wat mensen daarvan denken.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:21

Angg schreef:
Jaah je probeert er gwn onder uit te komen.. Jou reactie klopt gwn niet en dat zijn meerdere mensen met mijn eens!

Dit vind ik ook een vreemde reactie, Tita probeert iets uit te leggen op een hele normale manier en dan word er zo'n reactie gegeven Rolleyes

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:22

lotteke: ik had t tegen de TS.

mistercooper

trlijk, prima als je iets niet mooi vind, maar moet je daarom mensen maar gaan afzeiken? zo kinderachtig!

Angg

tita schreef:
Angg schreef:

nog even reactie dit slaat op mij Haha! neem ik aan

waar probeer ik onder uit te komen?

nog even mijn commentaar

-pony loopt op de voorhand.
- ik vind je blote buik storend.
- ik vind niet dat deze volwassen vrouw op deze kleine stoere pony hoort te rijden.

Hier sta ik achter hoor ik zie niet dat ik er onderuit wil komen

Met dat commentaar kan ze wat Knipoog En ik kan niet zeggen dat ik die blote buik nodig vind ben ik met je eens! Dat is niet de normale manier..Maar ok jij heb je mening gegeven.. Maar dan komen er nog 20 achteraan die over haar kleren beginnen... Dat is toch niet zo nodig of wel?! Ik zoek echt geen ruzie of wat hoor.. Vork

Nijntjuh

lotteke schreef:
dorienkee schreef:
je mag zeggen wat je vind, maar zeg dan ook wat er beter kan, zodat ze er wat aan heeft.

trek een tshirt aan ipv een topje
[/b])

Ik zie niet in wat er mis is met een topje. als de mussen van het dak vallen zie je mij ook niet in een tshirt rijden. Dan heb ik een hemdje of topje aan, en ja dan zijn mijn tatoeages ook zicht baar en daarbij ben ik 38 dus per definitie geen goddelijk lijf, zou ik daarom minder goed rijden?
TS post haar foto's in een topic waar ze wellicht wat rijtechnisch commentaar wil. Haar rijden verandert niets, al zit ze in dr blote kont te paard. Het gaat om het rijden, of ben ik nou zo ouderwets en gaat het er tegenwoordig om anderen de ogen uit te steken met je zoveelste anky-setje en dore leren laarzen?

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:23

Angg schreef:

Msn taal mag niet op bokt.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:24

Miryamk schreef:
Angg schreef:

Dit vind ik ook een vreemde reactie, Tita probeert iets uit te leggen op een hele normale manier en dan word er zo'n reactie gegeven Rolleyes

Ja dat ze iets uit probeert te leggen daar was ik al achter..Maar daar zijn nog 20 mensen van die precies t zelfde doen.. en er ontstaat echt een discussie van niks.. Het lijkt hier net een Catfight Tong uitsteken

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:24

Wat ik wel jammer vind is dat er sommige mensen wel rijtechnisch commentaar geven waar je wat van kan leren en dat TS zich alleen bezig houd met de reacties die ze niet wil... Bloos

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:25

nikkiej_86 schreef:
Angg schreef:

Ooh hahaha doe ik automatisch foutje moet kunnen Vork Ik zal er voortan op letten Haha! thanx voor je tip Bloos

hophop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:25

pfffffff gezellige bokt. blijf lekker trots op je paardje en trek aan wat je zelf wil!!!!!!
al ga je er in je blote kont op zitten!! haha. vroeger reden de mensen alleen op kleine paarden. paarden zijn sterker dan je denkt wat denk je van volwassen en grote mensen op quarters, ijslanders enz enz. dus lekker blijven rijden hoor!!!!!!!!!!

Deerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:26

Uhuhuh ik mis nog een slof eigenlijk!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:26

trisca schreef:
Wat ik wel jammer vind is dat er sommige mensen wel rijtechnisch commentaar geven waar je wat van kan leren en dat TS zich alleen bezig houd met de reacties die ze niet wil... Bloos

Hier sluit ik me volledig bij aan Ja

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:27

Miryamk schreef:
trisca schreef:

Hier sluit ik me volledig bij aan Ja

Ik ook ik ben het er mee eens Pling

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:28

ik ook, vind t verder wel best zo..dit topic. ajuus!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:29

nikkiej_86 schreef:
Angg schreef:

En dit kan volgens mij ook gewoon via PB?

Ik vind het echt onzin om nou zo'n ophef te maken over haar kleren, niet iedereen loopt in een anky broek, met cavallo laarzen, harry's horse set en weet ik het. Ik draag ook gewoon wat ik lekker vind zitten onder het rijden. Vind zij dat lekker rijden, draagt ze dat gewoon. Waarom zou je geen topje aan kunnen doen te paard, maar wel in een bikini naar het strand kunnen gaan waar óok iedereen je zo kan zien? Ik snap echt niet waarom er zo'n ophef over gemaakt wordt hoor..

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:33

Melanie5 schreef:
Kelly_J schreef:
Ook ik hou me stil over de kleren, want ik rij bij een hittegolf ook wel eens zo Haha! . Maar daar maak ik geen foto's van Bloos .

Ik denk dat je "slechte" zit komt door het zadeltje wat erop ligt. Ben je normaal gewend aan een ander zadel?

Het is een mooi beestje trouwens, hoor! Haha!

Ik rijd deze pony normaal niet, mijn verzorgster rijdt hem, maar zij is op vakantie. Het zadel is op haar maat.
Voor de rest: wat maakt het uit wat je aan hebt? Zal ik volgende keer een coltrui aan doen bij +25 graden?

Kunnen mensen op Bokt niet eens gewoon ergens op reageren zonder zich helemaal druk te maken ergens over? Het ging hier gewoon om de pony, gewoon een paar plaatjes.

een normaal t shirtje of een spagettie shirtje is goed genoeg hoor Nagelbijten / Gniffelen
maar om nou in een hempje tergrote van een sportbh te gaan lopen Nagelbijten / Gniffelen
maar goed.. Knipoog wie ben ik..

je bent idd te groot maar voor een paar x boeie Knipoog
lekker ding hoor Vingers aflikken