Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Heukelom schreef:(ik ben dom dat weet ik)
maar ik realiseer me niet dat ik akn vallen
ik ben gewoon dom dat ik zonder cap rij
stom
3Hearts schreef:Meis, waar begin je aan![]()
-Ik weet toch ook dondersgoed dat ik een cap op moet, val je een keer (goed hard) zitten je ouders behoorlijk in de knoop met de verzekering. Een paard blijft een beest! En die kunnen altijd schrikken, op hol slaan, of gek doen..
-Ja, en hij heeft geboktMeis, ik durf te wedden dat je niet eens weet hoe het is om op een beestje te zitten die je met een bok kan splatshen tegen de bakrand
( heeft behoorlijke splatsh ervaring
)
-2.5 is veel te jong, zeker voor een belg
-Zonder zadel, lekker verstandig op zo'n jong dier![]()
-0 ervaring met inrijden (is ook te zien op het flimpje)
-Een vriendin van 15 helpt je? Ik durf te wedden dat zij er ook geen ervaring mee heeft..
-Ja jij hebt ervaring, geloof je gelijk( vertel ons maar wat je ervaring is )
-Zonder neusriem, met een stille hand kan dat wel. Maar op dat filmpje zie ik het tegenovergestelde
-Laat dat arme beestje beleren door een ruiter met echte ervaring. Hou het ondertussen maar bij zwarte arabische hengsten , kaj ?
_Future_ schreef:3Hearts schreef:Meis, waar begin je aan![]()
-Ik weet toch ook dondersgoed dat ik een cap op moet, val je een keer (goed hard) zitten je ouders behoorlijk in de knoop met de verzekering. Een paard blijft een beest! En die kunnen altijd schrikken, op hol slaan, of gek doen..
-Ja, en hij heeft geboktMeis, ik durf te wedden dat je niet eens weet hoe het is om op een beestje te zitten die je met een bok kan splatshen tegen de bakrand
( heeft behoorlijke splatsh ervaring
)
-2.5 is veel te jong, zeker voor een belg
-Zonder zadel, lekker verstandig op zo'n jong dier![]()
-0 ervaring met inrijden (is ook te zien op het flimpje)
-Een vriendin van 15 helpt je? Ik durf te wedden dat zij er ook geen ervaring mee heeft..
-Ja jij hebt ervaring, geloof je gelijk( vertel ons maar wat je ervaring is )
-Zonder neusriem, met een stille hand kan dat wel. Maar op dat filmpje zie ik het tegenovergestelde
-Laat dat arme beestje beleren door een ruiter met echte ervaring. Hou het ondertussen maar bij zwarte arabische hengsten , kaj ?
amen.
koop een my little pony..
studiemiep schreef:ach iedereen moet het zelf weten omtrend cap gebruik! Ik vind het persoonlijk dom en onverstandig.
Ik mocht vroeger als jong meisje nooit zonder cap rijden! En doe het nu nog steeds niet!zelfde als zonder gordel in de auto.......)
alleen mocht er iets gebeuren en je raak in coma/ernstig gewond! en wordt je een kasplant wie kan er voor de kosten opdraaien!!
Wij DE BELASTING BETALER!! en om eerlijk te zeggen heb ik geen zin om voor mensen te betalen die niets doen om zichzelf te beschermen.....
(klinkt hard maar, als iedereen nu is probeert om zichzelf te beschermen en dat er daardoor minder medische zorg nodig is!) Dan bespaard de overheid miljoenen die weer kunnen worden gebruikt, voor onderzoek naar bv kanker etc..![]()
En ten 2de.. denk dat je zelf der ook niet gelukkig van wordt! Nu doe je stoer maar het zal maar eens mis gaan.. dan is het zeker HAD ik maar.. tja aan hadden heb je dan niets meer.
Bovendien ik vind je post behoorlijk Penny.. en zo lok je alleen maar reactie´s uit
SjilliejJj schreef:veel plezier met je paardje.
ergens op bokt las ik de gevolgen van een meisje die zonder tok rijde (en was gevallen), haar hele leven hieronder moest lijden.
Ik rij ook jonge paarden in voor mezelf, ik kwam 1 keer ongelukkig terecht paard was over mijn hoofd gelopen gelukkig had ik een tok op anders was ik er niet meer, heb een hele poos in het ziekenhuis gelegen en dan denk je wel na over hoeveel z'n miezerig tokje waard is.
maar bon, verder geen gezeur het ziet er leuk uit
Rijan_ schreef:dat het paard te 2.5 jaar is vind ik nog genens zo erg
ik heb liever dat je op en paard van 2,5 stapt met en cap op dan zonder cap![]()
ik vind je hoofd tog wel wat belangrijker dan hoe oud en paard is het moet weer niet en paard zijn wat 1 jaar is. Dan zouw ik wel boos worden.
maar en paar reactie strug las ik wat en ik noem me fjord soms ook en knol![]()
![]()
volgens mijn was dat pagina 1![]()
niet alls van dit bericht negatief op vaten maar ok positief ! zal fijn zijn