ja ze loopt als ze lekker een uurtje gelopen heeft wel lekker aan naar beneden. halsje strekken doen we ook. (zijn foto's van gemaakt alleen die heb ik nog niet).
Edit: op vorige bladzijden heb ik nog meer foto's neer gezet.
Hey Ik heb ze gezien Ziet er leuk uit hoor. Lekker geconcentreerd op de 2e. Ze is heel vrolijk zeg Het lijkt alsof je op haar hals leunt op de 1e foto. Probeer gewoon omhoog te gaan in het zadel en niet naar voren. Been op de plaats. Je geeft goed mee, ze heeft alle ruimte Ik vind jullie een leuk stel
foto 2 was een eerste foto om het verschil te laten zien. er zit nu 1 maand en 1 springles tussen en ik wou even verschil laten zien. foto 1 is dus niet van nu! (om het nog even te benadrukken ) foto 2 en 3 wel. en tja zodra gusta de hindernis ziet word ze helemaal vrolijk
ik merkte deze keer springen dat nu de houding geen probleem meer is ik helemaal goed kan zien waneer ze gaat springen en dan presies mee gaan allleen neerkomen is soms nog een probleem
Leuke foto's. Het ziet er wat gespannen uit, maar jullie zijn pas net begonnen. Ik zie dat je zusje en jij het zelfde hebben met de benen allebij doen jullie je benen naar achter. Let er even op of het niet het zadel is waardoor jullie zo gaan zitten of juis dat ze op haar voorhand gaat lopen. Let hier ff op misschien ligt het niet aan je zelf, maar soms kan het met het zadel te maken hebben. Hou der goed voorwaarts dan komt het neerwaarts ook wel. Succes
het zadel ik ook nieuw maar wel tweedehans. ik vind hem wat ver naar achter lichen dus ik doe er voortaan een onderleger onder (dit zagik aan de foto's)
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Zo is de bouw van de pony ook wel hoor En lot, werken jullie in de les ook aan het dressuren? Het is echt een Gusta-tikje dat ze altijd zo hoog loopt met haar hoofd, Annica heeft toen nog een tijdje met hulpteugels gereden zelfs!
En als je een keer zitles wilt kan ik je best helpen hoor, vraag maar aan lynn hoe ik het doe, die heb ik wel vaker geholpen
He hey, tref ik jou hier Als je de foto's van ons forum naar hier kopieert. (dus gewoon de url kopieren en hierneerzetten) dan krijg je ze hier waarsch. wel scherp. Omdat ik ze dus gewoon nog in mijn uploadalbum heb staan. Dan hoef je ze niet eerst zelf nog te uploaden. Leuk dat je ze hier neerzet.
Gusta is idd altijd zo smal geweest. Das nou eenmaal Gus.
ik heb het geprobeerd maar dan staat er dat ze te klein zin enzow. dus dat lukte niet en ja gusta doet het nog goed he maar ze was een stuk magerder.. ze heeft in de vakantie bij gevreten en ziet er al wat beter uit maar wie gaat me nou zitles geven?? kan het niet meer volgen maaar we gaan goed aan onze handen werken en hopen dat het dan wat beter gaat
je hebt een leuk paardje! ziet er een klein beetje gespannen uit. probeer je handen lager(iig een knikje in je elleboog), hakken uitdrukken en probeer contact te houden.. succes!