Karinka @ Z1 training, verrassings topic voor Chouke!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chouke

Re: Karinka @ Z1 training, verrassings topic voor Chouke!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:22

talented schreef:
En helaas heb jij de pech dat dit topic schijnbaar een flink aantal leeghoofden aantrekt...

Je hebt gewoon van alle soorten mensen...

tinkerstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:24

Harstikke leuke foto`s! En ik vind het een knapperd hoor.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:26

@amanda2: In je profiel staat dat je geïntresseert bent in dressuurpaarden. Dan zou ook jij moeten weten dat dit een perfecte training is, zélf voor een Z paard. Ontspanning, rechtrichting, achterhand activeren (altijd),.... of moet een z paard constant wissels etc. rijden? Koe

@chouke: Zoals je zelf zegt: met dit paard geraak je er ook, en hé wat is er knapper: Met een paard die (misschien/volgens sommigen/volgens het ideale plaatje) niet hélemaal 'dressuurgericht' is gebouwd, en daarom misschien ook wat moeilijker te rijden is, in de Z geraken. Of een paard die méér dressuurgericht is, en "knapper" gebouwd is in de Z geraken. Als je het mij vraagt het eerste! Ja

crummeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:29

Soet, je haalt echt de woorden uit mn mond! Wou het net posten OK dan!

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:32

Ik vind het er netjes uit zien. Zowiezo kan ik van foto`s niet beoordelen wat een paard loopt. Verder nog veel succes en ik vind het zeker geen lelijk paard hoor!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:41

Zo, jij mag mijn paard wel eens komen rijden. Mijn paard is echt precíés hetzelfde gebouwd als de jouwe, alleen krijg ik de mijne niet zo bij elkaar gereden, haha. Clown Ziet er leuk en ontspannen uit!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:34

amanda2 schreef:
BE_GENTLE schreef:
Om eerlijk te zijn vind ik het er niet echt Z1 uit zien Lachen ik vind de ruiter ook erg achter in de zadel zitten of ruiter haar zitvlak zelf is te groot voor dit zadel.. daarbij steekt ze af en toe beetje haar voeten af naar voren.. ook vind ik het paard niet echt een plaatje om te zien maar ieder zijn smaak.. dit zijn alleen tips waar op gelet kan worden om nog beter te worden daarbij wens ik de ruiter veel succes in de Z1.. Haha!

Ja
precies!
als je zo in het z start...
. Koe

Uuh dit zeg je toch niet! Verward Hoe kan je dát nou van een foto zeggen. Echt hé er zijn mensen die weten gewoon niet wat ze zeggen ofzo..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:19

Manda schreef:
Ongelovelijk Misselijk Misselijk

Wat ben jij ontzettend beledigend zeg! Het hele paard word afgekraakt (en die niet alleen)... Ik zou echt pisneidig zijn als ik de eigenaar was. Zulke dingen zeg je toch niet over iemands paard??

Nou inderdaad, echt een verassingstopic, wat zal ze blij zijn met al die reacties.

In ieder geval heel veel succes met je paard verder, en plaats vooral foto´s van wedstrijden waarbij je dikke punten rijd straks en verwijs dan even naar dit topic Knipoog

Moderatoropmerking:
Manda, mag het een beetje minder?
Crossmonster heeft haar mening netjes proberen te verwoorden en laat zich in elk geval niet verleiden om met kotssmilies te gaan gooien. Daar kunnen sommigen nog wat van leren Knipoog

Hierbij het verzoek om weer verder ontopic te gaan.

__xMariek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:20

Hehe, je zou hier op Bokt makkelijk het idee krijgen dat elke wedstrijdruiter met een gpa-cap rijdt. En dat elke ruiter minstens éen setje heeft met allemaal bijpassende kleren.

Eindelijk ook eens iemand die zonder luxe producten een paard mooi en ontspannen kan laten lopen. Ga zo door Haha!

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 18:26

Chouke heeft wel een hele zadelkamer vol liggen met setjes.
Maarja deze fotograaf kwam onverwacht langs Lachen
Zondag ga ik wedstrijdfotos van Chouke en Karinka maken.

xx_kendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:07

mooie foto's, rijden ziet er goed uit Knipoog

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 20:13

Nou in herkenbosch zette je een mooie proef neer... met nette punten!! En ik vind ze op de foto langer lijken dan ze daadwerkelijk in het echt toont.. Je rijdt toch winst... en vele mensen met een paard dat wel alles mee heeft, die rijden nog niet eens winst omdat ze der niet aan kunnen/durven/willen rijden!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 21:14

chouke schreef:
talented schreef:
En helaas heb jij de pech dat dit topic schijnbaar een flink aantal leeghoofden aantrekt...

Je hebt mensen en je hebt potloden Haha!

safety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 21:30

He hallo Lien.

Ik vind dat Karinka en jij na Katinka's dipje (Staak peroide) weer helemaal super gaat, Ik heb je laatst op concour zien rijden, toen je ook weer in de prijzen reed.

Ik zou zeggen: ga zo door.

En je weet het hé "De beste stuurlui staan aan wal"

Groetjes Chantal.

Superhitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:00

heey
ik vindt het echht super knap dat je Z1 rijd
ben het er mee eens je bent er nog niet maar het geeft een goed beeld
ik vindt dat je paard wel wat weg heeft van bonfire(zijn hals)
ik hoop dat je snel naar het Z2 kan en kan bewijzen
dat iedereen die iets zei over dit paard (slechts) dat hij een wereld talent heeft Cool Cool
nou veel suc6 veder hoar!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:03

Weetje wat ik vind of ze nou wel of niet Z1 rijdt ze rijdt het nu tog of je het nou wilt of niet en mijn mening is dat ze op een Z1 ruiter lijkt en somige zien het verschil tussen M en Z niet (Z is niet Het zelfde als wat Anky van grunsenven doet hoor Ja )

Sorry dat ik zo knorrig over kom

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:08

Citaat:

Je hebt mensen en je hebt potloden Haha!

dat was toch: je hebt mensen en fietsbellen? Of eh, mensen en vliegtuigen... Knipoog Maar inderdaad, en eindje verder terug stond een aardig loze opmerking...

Chouke: je hebt een pracht van een merrie onder je kont. Wees d'r trots op. Een paard wat meewerkt en meedenkt, zijn de prachtigste dieren om mee te mogen werken. Ik vind d'r netjes lopen en heerlijk ontspannen. Daar kunnen ik en mijn haffie nog wat van leren... (oke, vooral ik dan... Haha! mijn haffie doet zijn best wel... Knipoog )

chouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:42

Nou mensen, ik ben er weer helemaal bovenop. Ik ben supertrots op mijn paard ( ook al kan ik ze af en toe achter het behang plakken) en ik zou ze voor geen geld willen missen. En ik heb , om het met de woorden van mijn instructeur te zeggen, lol met de knol.

Linnnny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:49

Elaine schreef:
Ziet er heerlijk ontspannen uit. Zie weinig spanningspunten.

Als je me had gezegd dat ik M training was had ik je ook geloofd, maar daarbij vind ik het juist goed dat het paard ook op deze manier getraind word.
@ Be_Gentle, kinuh &Simba: Denken jullie dat paarden die op Z-nivo lopen, alleen maar wissels springen en eruit zien alsof ze in de ring lopen?
Petje af voor de ruiters op z-nivo die hun paarden ook nog relaxed kunne rijden zoals bovenstaand!

eens!
vooral de latere foto's kun je echt wel zien dat ze wat hoger rijden, het paard komt mooi opgericht maar blijft heerlijk ontspannen.
verder vind ik het persoonlijk niet zo netjes om te zeggen dat je iemands paard niet mooi of raar vind..
dat is een kwestie van smaak en is in dit topic totaal niet van belang. \

Helemaal meeeens !!! Haha!

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:50

Ik stond wel even te kijken van de reacties!

Ik vind het een supermooi paardje, lekker ontspannen en met een trensje op Z dat moet je kunnen hoor! Ik hoe het je in ieder geval niet na Knipoog Verder ga ik wel mee met je houding, ik denk dat je beugels een gaatje langer mogen en misschien een iets groter zadel zodat je meer 'in' het zadel gaat zitten. Dan toon je echt dat jij degene bent die op je paard zit en jij hem zo laat lopen. Verder nog een dikke proficiat, ik doe het je echt helemaal niet na!

En verder vraag ik me af waarom er iemand Z uit moet zien voordat hij/zij daadwerkelijk Z mag rijden..

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:53

Ik doe het je niet na hoor! Knipoog
Ik heb de wedstrijdfoto's ook bekeken, en eeergg netjes! Haha!

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 13:11

nog even wat anders

Niet iedereen heeft het geld om een duur mega chique paard/pony aan te schaffen. (zoals sommige wel hebben op bokt...(beetje makkelijk praten vind ik dan Koe )En vind het ook zeker knap dat ze Z rijd met een wel in mijn ogen wat simpelere paard.. maar sooo what!!! Paard en ruiter zijn er niet minder om, bovendien ze haalt wel winstpunten dus ze rijd op een voldoende niveau.

Hoeven niet allemaal het NK te winnen he Koe Vork

Moeten we dan altijd dat pracht en praal hebben! nee doe maar gewoon, veel leuker en gezelliger! Dus meid zet hem op.

Juist met dressuur altijd maar dat tegen elkaar opkijken elkaar afkraken bah echt nergens voor nodig.

Dus meid zet hem op!
Laatst bijgewerkt door orkaan op 06-08-07 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 13:31

Waar een wil is een weg. Ik vind het er ontzettend netjes uitzien. Springgefokte paarden zieje toch ook heel vaak terug in de hogere klasses vande dressuur sport Vork

SabrinaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 13:36

uitgestrekte draf is heel mooi!!

verder denk ik dat het zadel iets te klein is voor de ruiter, en het paard mag nog iets meer door de hals, hij loopt nog een beetje lang en uit mekaar.

verder ziet het er mooi uit!! Knipoog

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 13:40

Ik vind het wel een mooi paard en ik vind het rijden er ontspannen uitzien.