talented schreef:En helaas heb jij de pech dat dit topic schijnbaar een flink aantal leeghoofden aantrekt...
Je hebt gewoon van alle soorten mensen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
talented schreef:En helaas heb jij de pech dat dit topic schijnbaar een flink aantal leeghoofden aantrekt...
Ziet er leuk en ontspannen uit! amanda2 schreef:BE_GENTLE schreef:Om eerlijk te zijn vind ik het er niet echt Z1 uit zienik vind de ruiter ook erg achter in de zadel zitten of ruiter haar zitvlak zelf is te groot voor dit zadel.. daarbij steekt ze af en toe beetje haar voeten af naar voren.. ook vind ik het paard niet echt een plaatje om te zien maar ieder zijn smaak.. dit zijn alleen tips waar op gelet kan worden om nog beter te worden daarbij wens ik de ruiter veel succes in de Z1..
![]()
precies!
als je zo in het z start....
Hoe kan je dát nou van een foto zeggen. Echt hé er zijn mensen die weten gewoon niet wat ze zeggen ofzo.. Manda schreef:Ongelovelijk![]()
![]()
Wat ben jij ontzettend beledigend zeg! Het hele paard word afgekraakt (en die niet alleen)... Ik zou echt pisneidig zijn als ik de eigenaar was. Zulke dingen zeg je toch niet over iemands paard??
Nou inderdaad, echt een verassingstopic, wat zal ze blij zijn met al die reacties.
In ieder geval heel veel succes met je paard verder, en plaats vooral foto´s van wedstrijden waarbij je dikke punten rijd straks en verwijs dan even naar dit topic

chouke schreef:talented schreef:En helaas heb jij de pech dat dit topic schijnbaar een flink aantal leeghoofden aantrekt...
) Citaat:En helaas heb jij de pech dat dit topic schijnbaar een flink aantal leeghoofden aantrekt...
Je hebt mensen en je hebt potloden
Maar inderdaad, en eindje verder terug stond een aardig loze opmerking...
mijn haffie doet zijn best wel...
)
Verder ga ik wel mee met je houding, ik denk dat je beugels een gaatje langer mogen en misschien een iets groter zadel zodat je meer 'in' het zadel gaat zitten. Dan toon je echt dat jij degene bent die op je paard zit en jij hem zo laat lopen. Verder nog een dikke proficiat, ik doe het je echt helemaal niet na!
)En vind het ook zeker knap dat ze Z rijd met een wel in mijn ogen wat simpelere paard.. maar sooo what!!! Paard en ruiter zijn er niet minder om, bovendien ze haalt wel winstpunten dus ze rijd op een voldoende niveau.