Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Er zit alsinds al iets in van New Forest en ook Draver. Ze heeft, voor ze op de wei ging, nog voor de sulky gelopen en ook bereden in de koers.
Ticcie schreef:Dat jullie zeggen dat ik alles beter weet over het zadel en de lessen enzo.
Ik weet nu dat het zadel niet goed is, maar 't is niet ik die beslis wat daarmee gebeurd, maar de eigenaar. Ik heb gezegd dat er een ander zadel voor haar nodig is, ook voor jullie dit zeiden, maar ik ben niet de persoon die het zadel gaat veranderen, dat moet de "eigenaar" dan doen, neen? Ik kan daar dus niets aan veranderen.. 't Is ook die persoon die beslist of er lessen met worden genomen of niet, daar heb ik niets over te beslissen, ik hoop dat jullie dat begrijpen. Ik kan en wil wel lessen nemen, maar 't kan niet volgens de "eigenaar".
Dus dat is ook nog een mogelijke keuze... Net als dat het voor mij net zo logisch is dat ik niet ga springen/vrijspringen als ik geen behoorlijke hindernissen heb (tuurlijk bedoel ik dan geen superdeluxe staanders etc. maar meer; als ik balk in hek moet hangen e.d. dan ga ik maar níet springen... op die manier)