En het ziet er erg leuk uit, was dat hoofdstel duur? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En het ziet er erg leuk uit, was dat hoofdstel duur?

wil ik ook bij me pon hebben nu ik dit heb gezien
succes ermee 
rosaaa schreef:leuk
zie zit er aardig goed op.
er is toch niks mis met haar kleren en schoenen??
ik rijd ook zovaak zo
en in mijn spijkerbroek mer gympies
boswatje schreef:nou ik vind de kleding super hoor vroeger toen ik zo jong was had ik geen cap op en ik loop nog steeds rond en kei vaak gevalle ik weet nie maar ik zie dit graag word dadelijk een super ruitertje leuk hoor kinderen kunnen meer hebben als ons en ze is met die ponny opgegroeit ze vertrouwen mekaar ik weet het blijven dieren maar daar moet je maar mee leven gr boswatje

boswatje schreef:nou ik vind de kleding super hoor vroeger toen ik zo jong was had ik geen cap op en ik loop nog steeds rond en kei vaak gevalle ik weet nie maar ik zie dit graag word dadelijk een super ruitertje leuk hoor kinderen kunnen meer hebben als ons en ze is met die ponny opgegroeit ze vertrouwen mekaar ik weet het blijven dieren maar daar moet je maar mee leven gr boswatje
Maar als het meiske het maar leuk vind) Stacey schreef:Zijn er al caps in die maat dan?
Ziet er leuk uit hoor! Leuk plezier beleven aan je pennypony'tje toch?