An_J schreef:Wat is ie knap geworden!!!!!!! Ik heb hem ooit gezien (jaar of 5 terug) toen nog van TP was en ergens in Woudenberg stond. Hij lijkt wel exact op zn vader hoor (Test). In Nootdorp heb ik m nooit gezien. Alleen zijn halfbroer Toro, volgens mij is die nog wel van TP is het niet?
Mijn complimenten!
Bedankt voor je compliment!
Toro is idd nog van TP, maar durf je niet te zeggen waar hij staat. Taloon is de afgelopen 1,5 jaar een heel ander paard geworden kwa uiterlijk en beweging. Grappig dat je hem kent
We zijn inmiddels drukaan het trainen voor de M2 en hopen maart volgend jaar Z te gaan starten.
Heb snel in je profiel gekeken en Juni is echt een plaatje zeg!

Ik ken Taloon omdat ik destijds met TP bijna de hele bloedlijn ben wezen bekijken. Puur omdat ik een NEWP hengst wilde om June te dekken. Ik heb heel lang over Taloon getwijfeld omdat ik hem een ontzettende betrouwbare blik vond hebben en echt (toen al) een geweldig paard vond om te zien. Ik durfde het alleen niet. Omdat June in haar bloedlijn zowel (25%)Gelders als (25%) Gronings draagt was ik bang dat het veulen te zwaar zou worden voor een eerste bevalling. Uiteindelijk heb ik voor Toro gekozen maar het veulen (wat sprekend op moeder leek) is helaas 3 kwartier na de geboorte overleden.