ik heb altijd maar geleerd ( en ik heb en sociale opleiding gedaan dus pas maar op!!!!
) je kan alles zeggen, als je maar de goede woorden gebruikt. misschien kan je gewoon eens een filmpje plaatsen of zo, want dit zijn momentopnames.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) je kan alles zeggen, als je maar de goede woorden gebruikt. Citaat:CharlyBrown, dat de "dames met de grote bekkies" stil zijn komt omdat zij begrijpen wat een moderator opmerking is. Het is na een moderator opmerking niet de bedoeling nog eens door te gaan en dat doe jij nu wel.
.
, maar kan inderdaad beter! Ik oefen veel door overgangen te rijden en steeds flitsender te maken aan mijn been, dat lukt wel, maar hij zakt in de proef vaak nog even terug, dan is het zo lastig om het flitsende erin te houden! Maar we werken eraan.... milo schreef:mooi paard zeg, en wat een heissa wordt er gemaakt.
ik heb altijd maar geleerd ( en ik heb en sociale opleiding gedaan dus pas maar op!!!!) je kan alles zeggen, als je maar de goede woorden gebruikt.
misschien kan je gewoon eens een filmpje plaatsen of zo, want dit zijn momentopnames.

superwoman schreef:Mensen hebben toch een bepaalde verwachting bij zo'n titel.![]()
Je kunt ook je foto's verwijderen waar je ze heb up-geload.
En een tip, wanneer je niet tegen het commentaar in gaat, zal je leukere reacties krijgen.
Een simpele bedankt of je heb gelijk, geeft mensen aan dat je het er mee eens ben.
Voor een ander geeft dat een gevoel dat herhaling niet nodig is.

Figo schreef:Het is misschien wel zo, dat als je wanneer iemand een reactie plaatst en je niet tegen het commentaar in gaat je waarschijnlijk een leuker topic hebt omdat je dan geen discussie uitlokt. Maar wat als je het er nou zelf niet mee eens bent? Hier is de TS het met sommige reacties niet eens, dus gaat ze tegen het commentaar in.

Bonnie_Theun schreef:Zo, even alles bijgelezen
Wat een gezeur in dit topic zeg! En dat alleen maar ovder de foto in de uitgestrekte draf! idd, je houding is daar niet echt wat, maar ik kan me voorstellen hoe moeilijk dat is om z'on hele diagonaal door te zitten!! Het is gewoon een momentopname, vind ik.
Meid, ik vind het er super uitzien en heel knap van je!! Ga zo door en je weet zelf wel waar je op moet letten, idd je houding en die wordt ook wel beter, dat weet ik zeker! Maar dat heeft tijd nodig, de Z is ook niet makkelijk!!
Succes ermee!!
edit: Lekker uitvergroten die eerste foto! Jullie hebben er waanzinnig veel lol in, dat is op de foto duidelijk te zien!!!
Kwaidie schreef:milo schreef:mooi paard zeg, en wat een heissa wordt er gemaakt.
ik heb altijd maar geleerd ( en ik heb en sociale opleiding gedaan dus pas maar op!!!!) je kan alles zeggen, als je maar de goede woorden gebruikt.
misschien kan je gewoon eens een filmpje plaatsen of zo, want dit zijn momentopnames.
Helemaal mee eens...!!!
Filmpje lukt helaas nog niet..., eerlijk gezegd durf ik ook nie meer hoor...haha!

Kwaidie schreef:Venetia: Mee eens, en ik ben redelijk op de goeie weg, want het is al veel beter geworden dan het was, maar kan misschien nog beter! Soms draagt het achterbeen al wel hoor, maar kan inderdaad beter! Ik oefen veel door overgangen te rijden en steeds flitsender te maken aan mijn been, dat lukt wel, maar hij zakt in de proef vaak nog even terug, dan is het zo lastig om het flitsende erin te houden! Maar we werken eraan....
! Maar dan trainen we niet echt door, dus dat is ook weer niet goed. Ik rijdt op de "gewone' wedstrijden, waar niet alle grote namen aan mee doen, altijd heel dicht bij een punt of zelf een punt! Dus dat komt wel goed. Ik vond het nu alleen een keertje leuk om mee te doen aan een wedstrijd waar veel goeie rijden!!
Ik wist van te voren al wel dat ik minder punten zou krijgen, dat geeft ook niet! Toch vind ik het soms wel eens onterecht dat ik allemaal 6jes krijg, het is misschien wel zo dat het op sommige foto's niet zo goed is, maar Kwaidie kan bijvoorbeeld heel goed travers, ook op de middenlijn, en ook appuyeren, dan krijg ik vaak toch een 5, zonder commentaar.
Tijdens lessen - gaat super!! Bij jou dan ook wel denk ik... en dan toch een laag cijfer in de proef
Kwaidie schreef:ja klopt! Ik denk dat het gevoel belangrijker is dan het cijfer!