Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je paard hoort op de lichtste hulpen vooruit te gaan, desnoods wat aangespoord met je stem.. maar je geeft gewoon schopjes! kellyhvj schreef:ik vind het echt onverantwoordelijk!! zonder cap, geen rijbroek en goede schoenen![]()
als je het niet bij je hebt, stap er dan uberhaupt niet op!!! zo'n onervaren beesie en er dan zo op?!?!
als ik niks bij me heb aan cap of schoenen ga ik er niet eens op, ieder paard, hoe ervaren of onervaren die ook is kan wel eens een bokje geven of een misstap maken....
volgende keer iets beter nadenken denk ik!!
_Kelly schreef:sorry hoor tuurlijk is ze onverantwoordelijk bezig maar eigen keus ze zal zelf wel weten of het wel of niet kan bij haar paard. tuurlijk zijn het de risico's van het paardrijden maar alles is toch gebaseerd op vertrouwen.. maar dat is mijn mening.
verder leuk paardje en doe wat met de tips!
Al wil ze die commentaar niet, moet ze foto's plaatsen waar ze wel een cap op heeft en gepaste rijkleding.. Loesje88 schreef:_Kelly schreef:sorry hoor tuurlijk is ze onverantwoordelijk bezig maar eigen keus ze zal zelf wel weten of het wel of niet kan bij haar paard. tuurlijk zijn het de risico's van het paardrijden maar alles is toch gebaseerd op vertrouwen.. maar dat is mijn mening.
verder leuk paardje en doe wat met de tips!
Men mag er ook commentaar opgeven.Al wil ze die commentaar niet, moet ze foto's plaatsen waar ze wel een cap op heeft en gepaste rijkleding..