Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
piezze schreef:Ik zie echt geen bijzet, volgens mij heeft ze haar rechterteugel heel slap hangen en haar linker teugel strak zitten.
Clienn schreef:

Clienn schreef:piezze schreef:Ik zie echt geen bijzet, volgens mij heeft ze haar rechterteugel heel slap hangen en haar linker teugel strak zitten.
nee, dan moet die linkerteugen helemaal naar onder zitten, bij e singel ongeveer
tenmisnte is wat ikz ie
piezze schreef:Ik zie echt geen bijzet, volgens mij heeft ze haar rechterteugel heel slap hangen en haar linker teugel strak zitten.

Maureenn schreef:Vraagje aan TS waarom geef je niet gewoon toe? en probeer je iets met de reacties te doen?
(
) _tumsalover_ schreef:het is een NRPS met meer dan 15% arabier erin en het is een MERRIE
Maureenn schreef:Vraagje aan TS waarom geef je niet gewoon toe? en probeer je iets met de reacties te doen?
Clien: op is afkorting voor Orange_peach

Maureenn schreef:Die wil ik zien, zonder bijzet en ontspannen met travers en schouder binnewaarts, moet ze kunnen je traint toch M

waar woon je ergens TS? 
Kom maar op met al die 'moeilijke' oefeninge, travers, schouderbinnewaarts enz.