Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marlinH schreef:Ik vind het er eerlijk gezegt niet zo leuk uitzien, geen mooi plaatje. Om je lengte, en het trekkerige. Probeer je handen lager en bij elkaar te houden, en wat meer onspannen. Het ziet er allemaal een beetje gespannen uit.
Ik vind dat je er niet elke dag op zou kunnen rijden, maar wel af en toe, maar dat doe je al

arabierlover schreef:ja maar kijk,
1 iemand zegt dat het meisje te groot is,
en dan zeggen gelijk 50 mensen het erachteraan
(en ze is niet eens te groot )
sommige mensen hier geven ook echt tips,
maar in mijn ogen is de helft van deze berichten alleen maar gezeik over niks

jentel schreef:iets te groot nou en!?
Ze is niet te zwaar en het diertje loopt er prima onder!
gefeliciteerd meid!!

stef schreef:niks typical bokt, je mag ook tig keer zeggen dat het een leuke pony is....
Als ik een reactie wil geven ga ik die niet inhouden omdat iemand anders toevallig dezelfde mening heeft (hoewel ik wel altijd probeer er nog iets bij te zetten of het anders te formuleren zodat het niet al te eentonig wordt)
_paula_ schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-P4B3QXXF.jpg
Zit dit stukje van het zadel lekker
Maar goed dat er een ander zadeltje komt
stef schreef:niks typical bokt, je mag ook tig keer zeggen dat het een leuke pony is....
Als ik een reactie wil geven ga ik die niet inhouden omdat iemand anders toevallig dezelfde mening heeft (hoewel ik wel altijd probeer er nog iets bij te zetten of het anders te formuleren zodat het niet al te eentonig wordt)
arabierlover schreef:hou nou is op het er in te wrijven joh ,
ze weet het nou toch wel
waarom denk je dat ze een ander zadel aanschaft ?![]()
![]()
![]()
arabierlover schreef:hou nou is op het er in te wrijven joh ,
ze weet het nou toch wel
![]()
![]()
Paulusjuh schreef:arabierlover schreef:hou nou is op het er in te wrijven joh ,
ze weet het nou toch wel
![]()
![]()
Je moet eens proberen om niet zo 'persoonlijk' te worden naar anderen. De TS vraagt idd om reacties en om commentaar en dat wordt gegeven. Jij vind het gezeik...reageer dan niet.
Alsof jou posts zo lekker nuttig zijn...hoe oud ben je zeg?![]()
Anoniem schreef:stef schreef:niks typical bokt, je mag ook tig keer zeggen dat het een leuke pony is....
Ergens in de regels staat geloof ik dat je niet tig keer commentaar mag herhalen als dat al gezegt is. (Correct me if i'm wrong)
)
)