Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
blackstar schreef:Ben ik het ook mee eens.
Nu zijn tegenwoordig heel veel ouders die de kinderen te ver pushen in het moeten. Moet zoveel uur per dag rijden, moet zoveel op wedstrijd, moet dit en moet dat. Ik ben ook van mening dat het vooral plezierig moet zijn, het paardrijden.
En als het kind dat chagie is op een wedstrijd om wat voor reden dan ook, dan gaan de ouders lopen dreigen van dan nooit meer op wedstrijd. Dat vind ik ook niet kunnen. Heb het in mijn omgeving meegemaakt en letterlijk gehoord.
Als je alleen maar recreatief rijd dan hoor je er vaak genoeg niet bij. Als mensen dan vragen of ik ook wedstrijden rij, dan kijken ze me soms raar aan als ik zelg dat ik een boscrosser ben, met voor de leuk een onderling wedstrijdje van 1 of 2 keer per jaar.

runningkawa schreef:Dan had je gewoon beter moeten rijden![]()
Hoe kun je daar nu ruzie om maken?
blackstar schreef:En als het kind dat chagie is op een wedstrijd om wat voor reden dan ook, dan gaan de ouders lopen dreigen van dan nooit meer op wedstrijd. Dat vind ik ook niet kunnen. Heb het in mijn omgeving meegemaakt en letterlijk gehoord.

Elzepelze schreef:blackstar schreef:En als het kind dat chagie is op een wedstrijd om wat voor reden dan ook, dan gaan de ouders lopen dreigen van dan nooit meer op wedstrijd. Dat vind ik ook niet kunnen. Heb het in mijn omgeving meegemaakt en letterlijk gehoord.
Dat vind ik juist niet erg. Het is toch niet normaal dat er alleen maar chagerijnige kindergezichtjes rondlopen?