Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leandros schreef:kijk is naar de echte zadelmak makers.
de eerste dag zijn die allang in galop geweest en zitten ze ook allang aan de teugels.
dus ik vind dit dan nog heel erg meevallen
Whisperke schreef:En waarom zou ze er af vallen?? daarnaast ooit gehoord op een jong paard zijn rug nog te ontlasten.

leandros schreef:het komt zeker weten goed daar ben ik helemaal niet bang voor.
en het zijn moment opnamen.
kijk is naar de echte zadelmak makers.
de eerste dag zijn die allang in galop geweest en zitten ze ook allang aan de teugels.
leandros schreef:het komt zeker weten goed daar ben ik helemaal niet bang voor.
en het zijn moment opnamen.
kijk is naar de echte zadelmak makers.

leandros schreef:er zijn vele bokt mensen niet op de hoogte van hoe het er in het echt aan toe gaat!!
wil je niet het beste voor je paardje? het is niet van: dit maakt niet uit omdat het in het echt veel erger is, zeg liever: wij doen het zoals het het beste is voor ons paard

Spaqunel schreef:leandros schreef:kijk is naar de echte zadelmak makers.
dat zijn dan ook professional's....
probeer je daar niet aan te spiegelen, die mensen hebben echt wel heel veel ervaring en dat is iets dat je niet krijgt door naar anderen te zien of door boeken te lezen
leandros schreef:er zijn vele bokt mensen niet op de hoogte van hoe het er in het echt aan toe gaat!!