Angelo en ik @Work op mijn wedstrijd 16 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_jpeine

Re: Angelo en ik @Work op mijn wedstrijd 16 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:19

leuke haf!
probeer je handen bij elkaar te houden, dan ga je ook fijner zitten.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:24

leuk hoor Lachen je houding is toch helemaal niet dramatisch? ik vind dat je gewoon een nette houding hebt, niet overdreven maar wel goed! Haha!

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:56

zo als hier boven meerdere malen wordt gezegt, je paardje loopt te diep, zelfs al is het een manege paardje.
kan me haast neit voor stellen dat ze op een manege met elastiek rijden, en anders eentje die niet zo stark zit, paardje kan geen kant op. alleen met zijn hoofd op zen borst.

verder is ander commentaar al gegeven

Rozewolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 19:31

Hoe oud is dat hafje. erg mooi!

ik vind dat de manege beter moet weten over het stiek! dat het te strak zit en dat die dan te diep gaat lopen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 19:52

mensen! zeur niet zo, dat hij te diep loopt weten we nu ook wel, dat mensen het raar vinden dat ze met stiek MOET rijden weten we nu ook, en we weten ook dat ze voortaan zal kijken of dat stiek niet te strak zit.! en nu stopppen met zeiken! !!

zo dat is er uit!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:02

Paardje is uit 1993.

wonderlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:37

wrm zet je hem ij als je naar de bak toe gaat??
dat vind ik echt achtelijk en je rijd los met elastiek dat doe je toch niet ik rijd toch ook niet met zoietslos omdat ie dan goed rond gaat want meestal ligt het aaan jou in plaats van aan je pony.
als jij niet rond kan rijden en dat moet hij dan door een elastiek da kan hij dadelijk niet meeer rond zonder elastiek. dan heb je echt een nog groter probleem.
met thiede man oké als je hem niet kan houden.
maar dat doe je toh niet op een wedstrijd. Boos! Boos!

Candysnoepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:46

Zo die haflinger loopt erg mooi aan de teugel!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:49

wonderlover schreef:
wrm zet je hem ij als je naar de bak toe gaat??
dat vind ik echt achtelijk en je rijd los met elastiek dat doe je toch niet ik rijd toch ook niet met zoietslos omdat ie dan goed rond gaat want meestal ligt het aaan jou in plaats van aan je pony.
als jij niet rond kan rijden en dat moet hij dan door een elastiek da kan hij dadelijk niet meeer rond zonder elastiek. dan heb je echt een nog groter probleem.
met thiede man oké als je hem niet kan houden.
maar dat doe je toh niet op een wedstrijd. Boos! Boos!

waarschijnlijk doet jouw beeld scherm het niet?

het is een manege pony! + lees mijn vorige post eens!!

Ik stop, maar ik word hier ZO moe van... Ik lees ook heust niet overal heel het topic door, maar als ik over iets ga zeiken wel!

Peen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 08:09

Leuke Haf hoor!
Je rijdt hem netjes.
Over dat elastiek ga ik niks zeggen, dat is al genoeg gezegd. Knipoog
Misschien kun je je handen wat hoger doen en wat meer naar voren, dat helpt ook om je pony
naar beneden te werken. Pling

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 08:15

je kan beter een tiedeman teugel gebruiken zo is hij ook nageevelijk.
en je kan hem op verschillende manieren verstelllen maar nooit te strak tenminste ik niet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 08:41

Moderatoropmerking:
Er is nou twee keer verzocht om rijtechnische tips te geven, en het elastiek te laten rusten. TS heeft aangegeven dat ze er de volgende keer beter op let, maar dat ze met elastiek moet rijden -> manegepony. Laatste verzoek om het niet meer over het elastiek te hebben.
Wonderlover: lees eerst even het topic door voor je zo reageert. Dit soort reacties zijn absoluut niet nodig en ongewenst op Bokt.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:10

idd te strak elastiek. verder ziet het er goed uit!
mooie haf! Haha!
iig minder dik al de mijne:P
kusje

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:10

oeps sorry daat ik over elastiek begon!

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:56

brrr, die elastieken zijn echt eng om te zien... Als een paard moeilijk te berijden is moet je daar wat aan doen, maar niet op zo'n manier. En dan voor het rijden al vastmaken, als ie nog niet soepel is, brrrrrrr......

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:58

Sim0ne schreef:
brrr, die elastieken zijn echt eng om te zien... Als een paard moeilijk te berijden is moet je daar wat aan doen, maar niet op zo'n manier. En dan voor het rijden al vastmaken, als ie nog niet soepel is, brrrrrrr......

Ben ik ook echt geen fan van....

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:00

wel raare manege dan, maar idd jij kan er niet aan doen! Knipoog

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:01

Kun je wel wat aan doen, er niet opstappen. Zou ik niet doen namelijk...

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:05

Ik heb er al ook al commentaar over gegeven, en ga ik niet nogmaals doen, nu een verzoek:
Als je gaat zeiken, lees dan tenminste alle pagina's door Knipoog Dan lees je ook dat het onderwerp elastieken afgesloten is, en dat ze nu meer rijtechnische tips vraagt Lachen

edit: hou je handen meer op elkaar en let af en toe op kapstokjes

merith_ezra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:07

Candysnoepje schreef:
Zo die haflinger loopt erg mooi aan de teugel!

dat komt door dat elastiek! en anders loopt ie toch nog veel met zijn neus op zijn borst.
sorry dat ik weer over dat elastiek begin. hou er gewoon niet van

de reden dat ik het zo erg vind is dat op mijn manege ook een haf is die vroegen bij zijn anderen baasje ook met elastiek liep en het heeft zeker een half jaar geduurd voordat je er normaal op kon rijden,,, hij loopt nu met pessoa bit omdat ie anders gewoon niet te houden is,,, erg jammer,,
rij zelf ook liefst zonder al te veel poes pas,, als het echt niet kan oke,, maar liever niet,,!
zou egt vragen of je het anders een keer met martingaal mag proberen,, als de enige reden dat hij dat elastiek om moet is dat hij anders zin hoofd omhoog gooit werkt een martingaal ook,,

ik vind dat je best netjes rijdt je mag alleen je handen dichter bij elkaar houden(heb ik ook last van!)
groetjes

P.S. sorry als het bot overkomt en sorry voor het lange verhaal

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:07

Ik geef toch een rijtechnische tip: niet meer opstappen op zo'n paard. Hoe kun je nou rijtechnische tips geven als dat paard in een bepaalde houding getrokken wordt door die elastieken?

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:25

vezantoe schreef:
Jenny_Arboy schreef:
Sorry maar ik vind ook dat die haflinger TE diep buigt.
En ik vind het wel jammer dat je hem een beetje zachtzinnig verpest met je elastiek.
als je zelf niet met een elastiek wilt rijden dan moet je hem ook afdoen.
jij rijdt er tog mee en neit die manege (Gerum haffie)
maarja ik vind nog dat je haflinger echt veel te diep buigt,
maarja het is tog jou keus Clown
xx³

niet mijn keus maar die van de manege, ik moet ermee rijden, klaar, en het is hun paard, dus heb ik er nix over te zeggen

????????wahahahaha?????
even en vraagje.......Het zou best kunnen dat die manege zegt dat ie met elastiek geredenmoet worden?????
maar.....waarom staan er dan foto's van Angelo op je profile zonder elastiek?????? Boos!

_Unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:45

Wat een stevig paardje, zeg! Ben het wel eens met het commentaar wat er over het elastiek wordt gegeven, vind dat de manege daar echt wat aan moet gaan veranderen. Jij kan daar natuurlijk weinig aan veranderen, wel goed van je dat je (behalve deze keer) wel steeds het elastiek controleert en wat losser maakt! Nu maar hopen dat de andere ruiters daar ook op gaan letten, zoals jij ook al zei, met een losser elastiek loopt hij veel lekkerder! Misschien kan je elke keer het elastiek steeds wat losser maken, misschien lukt het je dan om op een gegeven moment zonder elastiek te kunnen rijden met hem! Ik zou trouwens wel het elastiek heel wat losser maken als je naar de bak toe loopt, zo kan je gevaarlijke situaties voorkomen. Maar ik denk dat hij normaal, als jij opstijgt, al in de bak staat? Nu met wedstrijd moet je natuurlijk naar de wedstrijdbak toe lopen, dus dan kan ik ook wel begrijpen dat je voor die paar meter het elastiek niet losser doet, maar als je het paard bijvoorbeeld een keer moet optuigen, dan zou je het elastiek het beste pas in de bak kunnen vastmaken.

Je handen zet je best breed op deze foto's, zo wordt de druk in de mond wat "strenger", dus probeer je handen wat meer naast elkaar te houden. Denk aan je voeten, hakken uitdrukken en je tenen naar binnen, is echt heel moeilijk om daar constant aan te denken maar probeer het Lachen Probeer ook wat meer naar achteren te gaan zitten, ik vind dat je ietsjes te veel naar voren leunt.
Nog veel succes met rijden OK dan!

_Unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:48

Citaat:
????????wahahahaha?????
even en vraagje.......Het zou best kunnen dat die manege zegt dat ie met elastiek geredenmoet worden?????
maar.....waarom staan er dan foto's van Angelo op je profile zonder elastiek?????? Boos!

Ik zie maar 1 foto van Angelo zonder elastiek, die foto is buiten gemaakt, misschien op een buitenrit waarbij hij geen elastiek om moet Knipoog Op de andere foto's heeft hij wél een elastiek om.

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:54

In 2 woorden DRAMA BOKT haha sorry hoor maar typisch geval van meiden die zelf weinig verstand hebben van de technische kneepjes van het paardriden en die gaan hier dan reageren.! geef de ts meer tips waar ze iets mee kan.. en ga niet zo kinderachtig reageren.