Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je houding is toch helemaal niet dramatisch? ik vind dat je gewoon een nette houding hebt, niet overdreven maar wel goed!

wonderlover schreef:wrm zet je hem ij als je naar de bak toe gaat??
dat vind ik echt achtelijk en je rijd los met elastiek dat doe je toch niet ik rijd toch ook niet met zoietslos omdat ie dan goed rond gaat want meestal ligt het aaan jou in plaats van aan je pony.
als jij niet rond kan rijden en dat moet hij dan door een elastiek da kan hij dadelijk niet meeer rond zonder elastiek. dan heb je echt een nog groter probleem.
met thiede man oké als je hem niet kan houden.
maar dat doe je toh niet op een wedstrijd.![]()

Sim0ne schreef:brrr, die elastieken zijn echt eng om te zien... Als een paard moeilijk te berijden is moet je daar wat aan doen, maar niet op zo'n manier. En dan voor het rijden al vastmaken, als ie nog niet soepel is, brrrrrrr......
Dan lees je ook dat het onderwerp elastieken afgesloten is, en dat ze nu meer rijtechnische tips vraagt 
Candysnoepje schreef:Zo die haflinger loopt erg mooi aan de teugel!
vezantoe schreef:Jenny_Arboy schreef:Sorry maar ik vind ook dat die haflinger TE diep buigt.
En ik vind het wel jammer dat je hem een beetje zachtzinnig verpest met je elastiek.
als je zelf niet met een elastiek wilt rijden dan moet je hem ook afdoen.
jij rijdt er tog mee en neit die manege (Gerum haffie)
maarja ik vind nog dat je haflinger echt veel te diep buigt,
maarja het is tog jou keus![]()
xx³
niet mijn keus maar die van de manege, ik moet ermee rijden, klaar, en het is hun paard, dus heb ik er nix over te zeggen

Probeer ook wat meer naar achteren te gaan zitten, ik vind dat je ietsjes te veel naar voren leunt.
Citaat:????????wahahahaha?????
even en vraagje.......Het zou best kunnen dat die manege zegt dat ie met elastiek geredenmoet worden?????
maar.....waarom staan er dan foto's van Angelo op je profile zonder elastiek??????
Op de andere foto's heeft hij wél een elastiek om.