Nero @ work in eurostar setje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bregolover

Re: Nero @ work in eurostar setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:01

wat loop jouw ponu netjes zeg echt petje af!! En hartstikke knap van je dat je bezig bent met afvallen!!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:16

Ik vind het er hardstikke leuk uitzien hoor, Nero loopt netjes! jullie zijn een leuk stel! Super van je dat je bezig bent met afvallen, omdat je 't zelf vind, en niet omdat andere dat vinden Lachen

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:20

Haha het eerste wat ik dacht; Heb jij een geldboompje in je tuin? Haha! Altijd die mooie nieuwe setjes. Deze is ook weer super, ik heb 'm ook. Maar dan oranje met bruin, volgensmij is die van de oude collectie ofzo, en die van jou de nieuwe collectie, haha doet er ook niet toe. Ik vind Nero's hoofdhouding al stukken verbeterd, het ziet er al veel constanter uit, let er wel op dat hij van achter wel actief blijft. Op sommige foto's druk je je hakken heel mooi uit, maar dan staan je tenen wel naar buiten, probeer daar ook wat op te letten, ookal is het lastig! Succes nog met Nero, het is een leuke pony. En jullie zijn een leuke combinatie, al dat gezeur over je gewicht is nergens voor nodig!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:54

Wat betreft het plaatje: ik vind dat je door je gewicht het plaatje een stuk minder mooi maakt, maar ik vind het knap dat je er mee bezig bent en wil je veel succes wensen!

Je paard loopt er heel netjes bij, dus komt wel goed!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:57

Jullie vormen een mooie combi, je zit echt heel netjes. Veel succes verder!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:58

Super gaaf setje! die pad staat ook nog op mijn lijstje, staat je pony erg leuk! Las verder dat je bezig bent met afvallen, succes, weet hoe moeilijk het is Lachen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:51

Goed dat je bezig bent met afvallen, het lukt je vast wel Knipoog

Leuk paardje, hij loopt ook netjes (maarja dat is hier al zo vaak gezegd Tong uitsteken )

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:07

Ik heb al een paar keer een topic van jullie gezien maar eigenlijk nooit gereageerd.
Nu toch maar even een berichtje omdat het me gelijk opviel dat jullie erg veel vooruit zijn gegaan! Super hoor!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:15

Moderatoropmerking:
Ik heb verschillende berichten verwijderd uit dit topic, die ronduit kwetsend waren en de berichten die daaar weer op reageerden. Ook heb ik verschillende berichten aangepast die op de kwetsende post reageerden.
Ik wil met klem verzoeken respectvol met elkaar om te gaan.

Lenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:18

Geeft een goed beeld zeg!
En wat een gaaf setje, veel plezier met je Nero.

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:46

Nero is echt een hele leuke pony!
Dat mensen kwetsende opmerkingen maken over je gewicht vind ik ronduit belachelijk!! Jullie komen er wel hoor, train lekker zo door zou ik zeggen!

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:40

Woooooow Haha! Wat een vooruitgang, heb net ook ff je andere topics bekeken! RESPECT! Echt waar! Ik vind dat je je pony echt niet in de weg zit, anders liep ie niet zo mooooooooi Haha!
IK kan inmiddels niet meer op mijn E-pony vanwege mijn gewicht, ze loopt dan onregelmatig en stijf, en zolang die van jou nog de sterren van de hemel af loopt ben je echt NIET te zwaar!!!! Nog heel veel plezier en succes verder meid!