Jens @ Work (en ik kijk erg chagerijnig :o )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Re: Jens @ Work (en ik kijk erg chagerijnig :o )

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:02

Mooi paard! zonde van de slof! Een fries loopt al zo snel met zn kin op de borst...Dat is het eerste wat ik met mijn friezen probeer te vermijden. LENGTE in die hals!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:05

Precies Jibbel!
Ania, jammer dat je de slof weg hebt gefotoshopt. Verder snap ik wel dat je er een slof om hebt hangen, zou ik ook doen. Reed eerst een paard van ons buiten ook met slof, tegenwoordig met Thiedemann, is voor jou misschien ook een idee, die kun je zo los en zo strak zetten als je wilt, en daar trek je het paard niet mee de kin op de borst. Tja, cap is gewoon eigen keus, eigen verantwoordelijkheid. En dat je de beugels kort hebt, is ook niet slecht, heb ik zelf ook! Verder vind ik dat je een verrekt mooie fries onder je kont hebt!

[edit] een touwtje om de hals is ook een goed idee! of een sperriem door de oogjes aan je zadel doen. stel hij wordt sterker, of maakt een gekke sprong, kun je je daaraan vasthouden, en zelf fijner in het zadel houden!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:10

Ik zal volgende keer ook maar een slof eraan hangen en mijn cap aflaten, misschien krijg ik dan ook een keer 4 pagina's Ach gut

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 14:20

wát een commentaar zeg.
en ja, er zullen heus wel waarheden in zitten, maar toch TS zal er redenen hebben gehad, of dit nou goed of niet was.
beetje jammer dat iedereen er gelijk zo'n probleem van maakt, kun je verwachtend at er een volgende keer geen fotos meer geplaatst worden.

Tevens vind ik jens echt een super stoer beestje! heerlijk been gebruik, alleen inderdaad.. zou ik ook de beugels iets langer doen, al begrijp ik hoezo je ze zo hebt Lachen

succes er mee! Kusje

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 14:21

én op foto 2 heeft ie helemaal niet zon slechte halshouding Lachen

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:26

Als je vertrouwen weg is in het paard, en je er daarom een slof aanhangt, is het misschien ook een idee om je cap en je bodyprotector niet te "vergeten" Clown Verder begrijp ik ook niet goed dat je die slof erbij pakt, maar eigenlijk geen flauw benul hebt of die niet te strak staat. Misschien is het een idee om wat professionele begeleiding te zoeken?
Het is wel een schitterende fries Pling

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:20

Mensen mensen.. ze verdiend het niet om zo aangevallen te worden. Ze was hardstikke trots dat ze weer op jens reed!
Ze heeft al 'bekend' dat ze de slof heeft weggeshopt.. maar heeft met name die weggeshopt om niet 10 pagina's over de slof te krijgen, maar omdat ze trots is op haar paard en trots is dat ze er weer opzat!
Ze weet het inmiddels, zal het ook nooit meer doen!
Ik heb haar vandaag geholpen én foto's gemaakt. Ik plaats straks een linkje naar de nieuwe foto's, overigens zonder slof mét cap en mét chaps!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:25

ben benieuwd Haha!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 19:30

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 19:41

Ania schreef:
slof heb ik weggehaald om deze reacties. Ik heb hem omgehangen voor mijn vertrouwen en niet om het paard.
Daarbij rij ik niet op alle foto's met slof. maar watever Huilen van het lachen
ga vooral zo door, want volgens mij heb ik het nog niet zo geod begrepen Haha! Clown

volgens mij heb je niet goed begrepen hoe een slof werkt en hoe je hem moet gebruiken.....
er moet echt véél meer ruimte komen tussen zijn kaak en hals.
Nu krijgt hij bijna het bekende friezennekje dat ze allemaal te opgekropt lopen of te diep...
Begin met ontspannen laag en rond te rijden, zodra hij zich zo gaat opkroppen weer laag en rond en over de rug laten lopen. Dit is gewoon zonde... de fries waar ik op rijd had ook van die trekjes (wel zonder slof Knipoog ) dus vaak laag en rond gereden, en nu hebben we er geen last meer van.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:17

gorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:26

wat een mooie foto,s

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:35

@Ania: Je hebt de 5e Blz al gehaald .. ik heb ook veel kritiek gekregen maar ik loop er voor weg hmm toen is mijn zus gaan handelen.. heb bij andere topic ook gereageert.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:58

Mooie fries, maar jammer dat zo'n paard de dupe wordt van een bange ruiter, en dan een slof gaat gebruiken, om het paard vervolgens met de kin op de borst te rijden.
Ik ben totaal niet tegen de slof, mits het op een goede manier gebruikt wordt, op deze manier train je de bovennekspier totaal niet, hij krijgt alleen een gigantische ondernek als je zo nog een tijd doorgaat.
Je hebt al meerdere reacties met kritiek, dus ik laat het hierbij.
Ik vind het een prachtige fries, maar jammer van het rijtechnische deel. Succes verder, met het rijden! Lachen

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:25

Mexxuna schreef:
Mooie fries, maar jammer dat zo'n paard de dupe wordt van een bange ruiter, en dan een slof gaat gebruiken, om het paard vervolgens met de kin op de borst te rijden.
Ik ben totaal niet tegen de slof, mits het op een goede manier gebruikt wordt, op deze manier train je de bovennekspier totaal niet, hij krijgt alleen een gigantische ondernek als je zo nog een tijd doorgaat.
Je hebt al meerdere reacties met kritiek, dus ik laat het hierbij.
Ik vind het een prachtige fries, maar jammer van het rijtechnische deel. Succes verder, met het rijden! Lachen

Zie dan hierboven de link naar het nieuwe topic mét al wat meer ontspanning, zodat je ziet dat eraan gewerkt wordt! Dus ze gaat zo geen tijd door en zo krijgt ie dus ook geen gigantische ondernek!

joyceenzira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:29

wat een ontiegelijk Bloos mooie fries zeg he. daar MOET! Bloos je gewoon wel trots op zijn. ik zag de foto's in die andere link en dat ziet er goed uit hoor. Van dit topic ook vind ik en ik heb zo het idee dat somige mensen zelf niet echt een idee hebben hoe je een slof gebruikt Bloos maarja dat ben ik he en wat weet ik er nou van Tong uitsteken verder heb ik het idee dat de mensen die zeggen: 'aandacht tekort' misschien zelf een beetje aandacht tekort komen ofzo Bloos achja ik denk maar zo: schijt Bloos aan hebben en lekker genieten Haha!

groetjes joyce

Edit: effe heel offtopic maar hoe kom jij aan dat superlange haar? Bloos haha meld mij even hoe je dat voor elkaar heb gekregen aub.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 21:45

joyceenzira schreef:
wat een ontiegelijk Bloos mooie fries zeg he. daar MOET! Bloos je gewoon wel trots op zijn. ik zag de foto's in die andere link en dat ziet er goed uit hoor. Van dit topic ook vind ik en ik heb zo het idee dat somige mensen zelf niet echt een idee hebben hoe je een slof gebruikt Bloos maarja dat ben ik he en wat weet ik er nou van Tong uitsteken verder heb ik het idee dat de mensen die zeggen: 'aandacht tekort' misschien zelf een beetje aandacht tekort komen ofzo Bloos achja ik denk maar zo: schijt Bloos aan hebben en lekker genieten Haha!

groetjes joyce

Edit: effe heel offtopic maar hoe kom jij aan dat superlange haar? Bloos haha meld mij even hoe je dat voor elkaar heb gekregen aub.

lol Haha!
Allereerst ben ik gewoon niet slim genoeg geweest om de slof goed weg te werken. want had ik hem niet weggewekt dan had ik daar ook wel commentaar op gekregen Huilen van het lachen Knipoog

En ach, ik ben een meid, ik heb altijd aandacht tekort Haha! Clown

en me lange haar? Sparen sparen sparen sparen en eens in de 3-4 maanden de punten knippen. Slapen met los haar en een zachte elastiek gebruiken. ow ja, vooral ook VEEEEEEL cremespoeling en anti-klit. Huilen van het lachen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:11

Je had inderdaad zowiezo gezeik gehad als je de slof in de fotos had laten zitten.....Want ja een slof is taboe! OWEE als je zo'n ding gebruikt!

Maar ja whatever, dat is bokt. Maar wat had je onderschrift dan? Tong uitsteken

Je hebt een heel leuk paard, en het komt vast goed met jullie!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 22:15

en jongens, ik ben ONTZETTEND trots op Jens en nog veel blijer dat ik de eer heb om zo'n machtig mooi en goed paard te mogen rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:59

Dan snap ik niet waarom je hem in hemels naam op een, naar mijn mening, foute manier rijdt!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:01

Gaaaap doordrammen is ook een vak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:05

Vanaf mijn kant, of wat bedoel je Lachen ?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:28

Ja hoor bindt hem maar naar beneden meid, zo gaat ie goed. En dan niet met slof op bokt durven te zetten, nee deze ook nog wegwerken op een slordige manier. volgende keer beter shoppen ik vind hem bij die man en bij dat meisje onspannder lopen als bij jou! Ga toch lekker zonder slof rijden, dan krijg je mischien de volgende keer 5 paigna's met reacties waar je wel blij mee kan zijn. O ja en daar zal je paard ook beter door gaan lopen. Waarom heb je in gods naam een slof nodig, op die foto's waar hij voor de koets loopt gaat hij prachtig, probeer hem niet met slof naar beneden te krijgen maar dmv nageefelijkheid.
Je trekt hem alleen in de krul, menig paard zou nu allang aan het protesteren zijn geslagen.
Kortom, laat die slof eraf want hij heeft het absoluut niet nodig.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:44

Jemig mensen reageer niet zo vervelend zeg :X
Lees eens Ania's commentaar.

Trouwens, wat doet die foto van jaap van de gouden kooi erbij ? Clown

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 00:15

sjeeeeezus wat kunnen jullie met zn alle lopen k*nkeren zeg! je zal zelf maar eens een fout maken...o nee wacht dat kunnen jullie niet...jullie kunnen alleen maar lopen zeiken en zaniken over andermans gebreken en fouten (en ja, daar hoort ook het liegen en niet zo goed shoppen bij). zo dat moest ik even kwijt want zo is er toch ook geen lol aan??!! hou het netjes en wees eens vergeeflijk, ik weet zeker dat jullie ook wel eens een wit leugentje verteld hebben ooit...iedereen doet dat!

Voor de rest wilde ik even zeggen dat je een super knol onder je kont hebt en dat je gewoon lekker met hem lesjes moet gaan nemen en lekker rustig je vertrouwen in hem opbouwen dan komt alles goed, let maar niet op die zeikerds, ze herhalen zichzelf toch alleen maar 4 pagina's lang!