Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verder begrijp ik ook niet goed dat je die slof erbij pakt, maar eigenlijk geen flauw benul hebt of die niet te strak staat. Misschien is het een idee om wat professionele begeleiding te zoeken?
Ania schreef:slof heb ik weggehaald om deze reacties. Ik heb hem omgehangen voor mijn vertrouwen en niet om het paard.
Daarbij rij ik niet op alle foto's met slof. maar watever
ga vooral zo door, want volgens mij heb ik het nog niet zo geod begrepen![]()
) dus vaak laag en rond gereden, en nu hebben we er geen last meer van.
Mexxuna schreef:Mooie fries, maar jammer dat zo'n paard de dupe wordt van een bange ruiter, en dan een slof gaat gebruiken, om het paard vervolgens met de kin op de borst te rijden.
Ik ben totaal niet tegen de slof, mits het op een goede manier gebruikt wordt, op deze manier train je de bovennekspier totaal niet, hij krijgt alleen een gigantische ondernek als je zo nog een tijd doorgaat.
Je hebt al meerdere reacties met kritiek, dus ik laat het hierbij.
Ik vind het een prachtige fries, maar jammer van het rijtechnische deel. Succes verder, met het rijden!
mooie fries zeg he. daar MOET!
je gewoon wel trots op zijn. ik zag de foto's in die andere link en dat ziet er goed uit hoor. Van dit topic ook vind ik en ik heb zo het idee dat somige mensen zelf niet echt een idee hebben hoe je een slof gebruikt
maarja dat ben ik he en wat weet ik er nou van
verder heb ik het idee dat de mensen die zeggen: 'aandacht tekort' misschien zelf een beetje aandacht tekort komen ofzo
achja ik denk maar zo: schijt
aan hebben en lekker genieten
haha meld mij even hoe je dat voor elkaar heb gekregen aub. joyceenzira schreef:wat een ontiegelijkmooie fries zeg he. daar MOET!
je gewoon wel trots op zijn. ik zag de foto's in die andere link en dat ziet er goed uit hoor. Van dit topic ook vind ik en ik heb zo het idee dat somige mensen zelf niet echt een idee hebben hoe je een slof gebruikt
maarja dat ben ik he en wat weet ik er nou van
verder heb ik het idee dat de mensen die zeggen: 'aandacht tekort' misschien zelf een beetje aandacht tekort komen ofzo
achja ik denk maar zo: schijt
aan hebben en lekker genieten
![]()
groetjes joyce
Edit: effe heel offtopic maar hoe kom jij aan dat superlange haar?haha meld mij even hoe je dat voor elkaar heb gekregen aub.

doordrammen is ook een vak!
?
volgende keer beter shoppen ik vind hem bij die man en bij dat meisje onspannder lopen als bij jou! Ga toch lekker zonder slof rijden, dan krijg je mischien de volgende keer 5 paigna's met reacties waar je wel blij mee kan zijn. O ja en daar zal je paard ook beter door gaan lopen. Waarom heb je in gods naam een slof nodig, op die foto's waar hij voor de koets loopt gaat hij prachtig, probeer hem niet met slof naar beneden te krijgen maar dmv nageefelijkheid.