GinnyBanshee schreef:hhhaha tellie ik vind jou onderschrijf en jou display video ding echt onwijs coolwe zijn toch al offtopic volgens mij dus
Dankje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GinnyBanshee schreef:hhhaha tellie ik vind jou onderschrijf en jou display video ding echt onwijs coolwe zijn toch al offtopic volgens mij dus
melandri33 schreef:Ik vind die 1e foto niet zo heel fout hoor. Mijn paard luisterde niet en van mijn instructrice moest ie weten wie de baas was.

evanescence schreef:Ze wil gewoon dat haar broer verbannen wordt.
zodat zij een account kan maken.
dan heeft zij geen schaduw account

piaelfje schreef:maarja om even wat positiefs te zeggen:
leuk dekje
Tellie schreef:Is er al geTeMt?
Hedwig18 schreef:hé die vind ik erg slim bedacht haha. Al aan een baantje bij de recherche gedacht?
en tellie ook ik vind je onderschrift + avater geweldig
HouVanUtopia schreef:hahahaHeb je die andere topics ook gezien:P
Met een fjord kun je nooit de dressuurpiste bereiken...iets in die richting whahaha....nou ik heb toch wel andere fjords gezien dan
Anoniem schreef:melandri33 schreef:Ik vind die 1e foto niet zo heel fout hoor. Mijn paard luisterde niet en van mijn instructrice moest ie weten wie de baas was.
dat is met een ervaren paard zo dat je dat duidelijk moet maken (hoeft niet met geweld) en met een jong paard hoeft dat neit
Tellie schreef:Pfoe. Mijn onderschrift en ava zijn populair.

Revanches schreef:Ik heb even een Tem gedaan,want dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken hè!!
De penny`s van tegenwoordig... Tellie schreef:Hmm. Een vent met tieten wat grappig.
melandri33 schreef:Anoniem schreef:
dat is met een ervaren paard zo dat je dat duidelijk moet maken (hoeft niet met geweld) en met een jong paard hoeft dat neit
Ja maar het is wel een hengst, als ik nu niet de baas ben, loopt hij straks over me heen, zegt me instructrice.
melandri33 schreef:Ja maar het is wel een hengst, als ik nu niet de baas ben, loopt hij straks over me heen, zegt me instructrice.
? 
melandri33 schreef:Ja maar het is wel een hengst, als ik nu niet de baas ben, loopt hij straks over me heen, zegt me instructrice.
Anoniem schreef:Tellie schreef:Pfoe. Mijn onderschrift en ava zijn populair.
idd of jack sparrow maar nu verpest ik je moment of neit