Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Remember schreef:Ik weet zeker (nou ja, bijna zeker dan) dat Sjuim niet al haar paarden zo traint/getraind heeft, is ook zeer triest als je ze niet een andere manier in het werk kan zetten en het dus altijd nodig hebt. Haar keus om dat bij deze wel te doen is duidelijk
, al zet ik (en sommigen met mij) daar mijn vraagtekens bij. Maar ik denk niet dat je zo zwart-wit kunt stellen dat de meeste paarden van Sjuimpje zo fijn op de foto staan omdat ze er altijd een slof strak omknoopt, ik geef haar wel meer credits dan dat
Remember schreef:[Ik weet zeker (nou ja, bijna zeker dan) dat Sjuim niet al haar paarden zo traint/getraind heeft, is ook zeer triest als je ze niet een andere manier in het werk kan zetten en het dus altijd nodig hebt. Haar keus om dat bij deze wel te doen is duidelijk
, al zet ik (en sommigen met mij) daar mijn vraagtekens bij. Maar ik denk niet dat je zo zwart-wit kunt stellen dat de meeste paarden van Sjuimpje zo fijn op de foto staan omdat ze er altijd een slof strak omknoopt, ik geef haar wel meer credits dan dat
Maar ik zie geen cap en een slof.
Succes verzekerd.
Mleeniej schreef:Ehm.. het is volgens mij niet de bedoeling dat het topic deze kant uitgaat..
Nogmaals : Je paard is echt práchtig!!
sandra1986 schreef:gelukkig zijn er veel verschillen in paarden en ruiters. en zo ook in trainingen. geen ene trainingen past bij elk paard. niet elk paard past bij elke training.
dus als dit paard er behoeft aan heeft om op dezemanier begeleid te worden.je kan het wel anders nog zo graag zonder slof doen. maar schijnbaar heeft dit paard een slof nodig. en elk paard moet soms wat korter van voor gepakt worden. om elke reden dan ook. ik denk niet dat het paard zo zou lopen als de ts er niet goed mee om zou gaan.
mensen die niet zo slof-fobiesch!!
een paard is niet van suiker

), front vind ik in tegenstelling tot sommige anderen niet eens zo heel verkeerd 
Op deze foto's is dat helaas niet terug te zien (wellicht in het irl rijden wel, daar twijfel ik niet aan
) Maar op de foto's vind ik het er te streng uit zien, er moet ook beloning volgen om ontspanning te bereiken