Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sjorsie schreef:sorry hoor, maar jullie zijn echt veels te groot voor dat beesie, de 2de ruiter kan volgens mij zonder problemen meerennen, zoek een klein meisje voor deze pony
lisaamor schreef:sjorsie schreef:sorry hoor, maar jullie zijn echt veels te groot voor dat beesie, de 2de ruiter kan volgens mij zonder problemen meerennen, zoek een klein meisje voor deze pony
ze zeggen ook niet dat ze elke dag rijde gewoon een keertj leuk
een beetje dressuure
lotjj92 schreef:stap eens op een paard
lotjj92 schreef:maar dit is toch geen gezicht, een shetlander bij de paarden starten..
Ineke2 schreef:lotjj92 schreef:maar dit is toch geen gezicht, een shetlander bij de paarden starten..
Ehm en waarom dan wel niet? Tot nu toe gaat dat prima, ten slotte word je niet zomaar L2
lotjj92 schreef:nouja, een shetlander is een speelpony, je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijden, laat staan een shetlander!
xDramaQueen schreef:daarom zou bij haar een shet waarschijnlijk niet goed staan denk ik, dat maak ik er nu op uit, omdat ze vind dat ie toch geen beweging nodig heeft zal t een grasmaaier worden.
lotjj92 schreef:nouja, een shetlander is een speelpony, je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijden, laat staan een shetlander!
lotjj92 schreef:nouja, een shetlander is een speelpony, je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijdenat staan een shetlander!
Evatje schreef:xDramaQueen schreef:daarom zou bij haar een shet waarschijnlijk niet goed staan denk ik, dat maak ik er nu op uit, omdat ze vind dat ie toch geen beweging nodig heeft zal t een grasmaaier worden.
Ik zie het toch liever zo als een bevangen grasmaaier straks. (Niet dat alle grasmaaiers bevangen hoeven te zijn. Maar toch.)
Cloverdale schreef:wat loopt hij er lekker bij
ik zie dat Zorro ook een beetje moeite heeft met op de loodlijn lopen in stap
of heb ik dat mis?
in ieder geval vind ik dat het er super uit ziet