Zorro, de zwarte kleine reus!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Re: Zorro, de zwarte kleine reus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 19:28

ziet er fijn gereden uit!! *kijkt met schuin oog naar haar shet* Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 19:35

Ik heb niet alles gelezen maar al genoeg gezien, maar ben ik de enige die dit een prachtcombi vind? ik vind het juist mooi der voeten een stukje eronder uit!
ziet er goed uit, en leuk!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:47

Vind dat de eigenaar netjes rijd! Beetje te groot, maar het ziet er zeker nier hinderlijk uit! Ga zo door! Die middendraf is supper Vingers aflikken
Gelukkig rijd de TS de pony niet want dat kan echt niet hoor

Groetjes

En als je niet 100 keer wil horen dat je te groot bent moet je zeker niet die laatste paar foto's op HAW plaatsen. Je weet van te voren dat je daar gewoon commentaar op krijgt!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 22:06

Norway_girl: Ik ben de ruiter op de laatste paar foto's en ik heb ook de foto's geplaatst. Niet de eigenaar van Zorro Knipoog

Ik heb er gewoon een keertje op gereden voor de lol. Ik ken de eigenaar al een aantal jaartjes en zij heeft 2x op mijn eigen pony gereden. Ik kreeg lang geleden al een keertje de vraag of ik eens op Zorro wilde, maar dat ging lange tijd niet door vanwege een ernstige blessure van zorro.

Nu is Zorro daar weer helemaal van hersteld en loopt geweldig zoals te zien is op de foto's Knipoog
Van de week spraken we daarom eens af dat ik ook eens een keertje op dit geweldige beestje mocht rijden.
Dat ik er te groot voor ben weet ik ook wel en het maakt mij verder niet zoveel uit wat de rest ervan vind, als de eigenaar het maar goed vind en de pony uiteraard. En die gaf niet aan dat ie het erg vond, hooguit was hij wat verbaasd dat niet Miljoeska erop zat maar ik Tong uitsteken

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:08

Ach ja sommige mensen denken nogsteeds dat shetten zo 'klein' zijn zoals ze er uit zien Nagelbijten / Gniffelen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:11

Oeps, verkeerde sorry! Nagelbijten / Gniffelen

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:19

wat loopt hij er lekker bij Lachen
ik zie dat Zorro ook een beetje moeite heeft met op de loodlijn lopen in stap
of heb ik dat mis?

in ieder geval vind ik dat het er super uit ziet Lachen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:32

ik vind het een onwijs gave shet,

maar vind jullie eerlijk gezegd er veel te groot voor, stap eens op een paard Haha!

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:39

sjorsie schreef:
sorry hoor, maar jullie zijn echt veels te groot voor dat beesie, de 2de ruiter kan volgens mij zonder problemen meerennen, zoek een klein meisje voor deze pony

ze zeggen ook niet dat ze elke dag rijde gewoon een keertj leuk
een beetje dressuure

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:42

OMG mensen, lees eerst het hele topic door Knipoog
Ze loopt in de Z met Zorro, de eerste die er op zit dan hea Knipoog

De 2e ging er even voor de lol op.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:43

lisaamor schreef:
sjorsie schreef:
sorry hoor, maar jullie zijn echt veels te groot voor dat beesie, de 2de ruiter kan volgens mij zonder problemen meerennen, zoek een klein meisje voor deze pony

ze zeggen ook niet dat ze elke dag rijde gewoon een keertj leuk
een beetje dressuure

huh, ik meen toch echt te lezen dat ze L2 met hem start, sorry maar dan moet het toch wel serieus zijn?

sorry, stap van die pony af zeg, zet er een meisje van 7 op. zoals ik in je profiel gezien heb heb je genoeg leuke paarden gereden, dat past prima Knipoog . maar dit is toch geen gezicht, een shetlander bij de paarden starten..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 22:44

lotjj92 schreef:
stap eens op een paard Haha!

Neuh, geef mij maar pony's Tong uitsteken
Zie mijn profiel of onderschrift maar, daar rijd ik normaal gesproken op Haha!

x_Marr: fout Tong uitsteken De eerste die erop zit start L2 Knipoog Zorro kán Z oefeningen, maar dat is wel wat anders dan Z lopen Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 22:45

lotjj92 schreef:
maar dit is toch geen gezicht, een shetlander bij de paarden starten..

Ehm en waarom dan wel niet? Tot nu toe gaat dat prima, ten slotte word je niet zomaar L2 Tong uitsteken

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:49

Ineke2 schreef:
lotjj92 schreef:
maar dit is toch geen gezicht, een shetlander bij de paarden starten..

Ehm en waarom dan wel niet? Tot nu toe gaat dat prima, ten slotte word je niet zomaar L2 Tong uitsteken

nouja, een shetlander is een speelpony Sigaar , je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijden, laat staan een shetlander!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:02

snif snif* t ruikt hier naar jaloerzie *snif snif*
dus iedereen moet nu een paard hebben en niemand mag meer kleine pony's rijden, zelfs iemand van 1.50 moet op een paard van 1.80 jeetje meid ben blij dat jij geen jury bent Nagelbijten / Gniffelen

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:03

lotjj92 schreef:
nouja, een shetlander is een speelpony Sigaar , je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijden, laat staan een shetlander!

Waarom zou een shet een 'speelpony' moeten zijn? Dan zouden alle 'grote' mensen die shetten hebben uit hun kinderfase moeten komen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:04

daarom zou bij haar een shet waarschijnlijk niet goed staan denk ik, dat maak ik er nu op uit, omdat ze vind dat ie toch geen beweging nodig heeft zal t een grasmaaier worden. Lips are sealed

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:07

xDramaQueen schreef:
daarom zou bij haar een shet waarschijnlijk niet goed staan denk ik, dat maak ik er nu op uit, omdat ze vind dat ie toch geen beweging nodig heeft zal t een grasmaaier worden. Lips are sealed

Ik zie het toch liever zo als een bevangen grasmaaier straks. (Niet dat alle grasmaaiers bevangen hoeven te zijn. Maar toch.) Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 23:11

lotjj92 schreef:

Miljoeska is 28 ja Ja

Hahahaha *LOL* *LOL* *LOL*
Ik lig echt in een deuk om je nogal bekrompen mening Haha!

Shema

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:18

Ik vind het hele leuke en grappige foto's om te zien, maar kan eigenlijk niet wachten tot de jongere ruitertjes klaar zijn...
Hoewel shet's meer kunnen dragen dan een kleine pony, zijn ze toch niet gemaakt om volwassenen te dragen (trekken mss wel, maar dat is iets anders dan op de rug)... en er zijn al veel mensen die dit aangehaald hebben, ik weet het, maar een paard wilt niet altijd protesteren als hij ergens last van heeft, dus kunnen we ook niet zeggen van "hey, hij doet dit met plezier, 't is fun, dus we doen het maar..."
ik weet zeker dat Zorro alles met plezier voor zen baasje doet, maar ik heb er toch mijn gevoelens en mening bij...
en dat is niet om mensen te kwetsen of te zagen, maar sta er gewoon eens bij stil!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:22

lotjj92 schreef:
nouja, een shetlander is een speelpony Sigaar , je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijdenat staan een shetlander!

Gelukkig zien niet alle mensen hun paarden als gebruiksvoorwerp en pleuren hun dier niet gelijk de deur uit omdat ze perse wedstrijden willen rijden en dat met een pony natuurlijk niet kan Vork En een klein persoon is natuurlijk zoooo'n mooi gezicht op een paard van 1.70 Clown

Leuk om weer foto's van Zorro te zien! Fijn dat het weer beter gaat, maar nu het dus beter gaat, verwachten we dus wel heel regelmatig foto's he Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:46

Evatje schreef:
xDramaQueen schreef:

Ik zie het toch liever zo als een bevangen grasmaaier straks. (Niet dat alle grasmaaiers bevangen hoeven te zijn. Maar toch.) Knipoog

ja maar dat bedoelde ik ook Haha!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:57

Eigen mening hebben over dit plaatje vind ik prima, mensen die vinden dat ik niet op een shet kan/mag rijden ook prima. Ik plaats topics op bokt omdat ik het leuk vind om anderen te laten zien wat mijn pony en ik allemaal kunnen (zoals de meeste mensen op HAW doen, denk ik Haha!) Dat ik commentaar kan verwachten op deze combinatie weet ik en dat is prima. Ware het niet dat ik aan rijtechnisch commentaar meer zou hebben, dan een discussie over het feit of ik wel of niet te groot ben en of DEZE shetlander dit werk aankan of niet Vork.

Ik ben me bewust wat ik aan het doen ben met Zorro. Het is niet zo dat ik hem een keer uit de stal trek en "ff een rondje ga dressuren om aan iedereen onze kunstjes te laten zien". Wat ik nu met Zorro bereikt heb, daar hebben we 7 jaar (onder professionele begeleiding) voor getraind. Die 7 jaar training is een samenspel tussen dierenarts, fysio, instructeur en hoefsmid. Alle betrokkenen hebben nooit problemen bij Zorro geconstateerd, hij is beter in vorm (rijtechnisch en medisch) dan menig "groot" paard Vork De betrokken personen zien in Zorro geen belemmering om dit werk te doen, ik ga af op de professionaliteit van die mensen en mijn eigen gevoel.

Als iemand het daar niet mee eens is, is dat prima. Respecteer mijn keus om dit met mijn pony te doen, dan respecteer ik jou mening...... Knipoog

[edit] ik ben dan mss wel volwassen maar ik ben 1.58m en 50 kg, dit staat gelijk aan een 12-jarige(?)[/edit]

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:59

OK dan! mooi gezegd ukkiepuk Haha!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:04

Cloverdale schreef:
wat loopt hij er lekker bij Lachen
ik zie dat Zorro ook een beetje moeite heeft met op de loodlijn lopen in stap
of heb ik dat mis?

in ieder geval vind ik dat het er super uit ziet Lachen

Op zich heeft Zorro geen moeite met de aanleuning, hier zag hij Ineke (die op de grond zat) met een camera die rare geluiden maakt, dat was nogal spannend Haha! Hij kwam terug in tempo en ik gaf been, waarop hij even achter de loodlijn knikte. In de training rijd ik hem niet constant bovenin voor de loodlijn, in mijn proef uiteraard wel Vork