Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Breitling schreef:spottie schreef:dat op de voorhand vallen ja :S we werken er aan maar dit doen we nog maar een maandje ongeveer, vast niet langer dus ben blij dat het al zo gaat
wel bedankt
en ja tuurlijk is het misschien gevaarlijk maar ik weet ook echt wel wat ik doe en als hij er echt vandoor zou gaan zou je hem met zadel en hoofdstel ook niet houden, en er was ook iemand bij, maargoed ieder zijn mening, ben ook blij dat je je mening uit ik heb alleen wel een andere
dit is natuurlijk een argument van niks. met hoofdstel en zadel kun je meer beginnen als zonder en kun je fatsoenlijk sturen. Ik vind dit ook gevaarlijk. Je pony kan nog zo braaf zijn het is en blijft gevaarlijk.
stel er loopt een klein kind op de weg waar jij rijd en je pony gaat er vandoor en je kan niks beginnen wil je dat op je geweten hebben? neem aan van niet.
dat je het in de bak doet is alleen maar mooi. dat je zoiets met je pony kan doen
maar op de weg is het gewoon onverantwoord en heb niet alleen jij er last van maar ook andere mensen.
AstraGirlie schreef:Met een hoofdstel om blijft het idd ook een vluchtdier, maar als zijn hersenen ineens op de 'paniek' reactie komen te staan, is er geen plaats meer voor jouw geruststellende woorden, en is het enige waar hij aan denkt te vluchten. Met een hoofdstel (bitloos of niet) heb je dan nog enige begrenzing waarin je hem kunt zeggen bij de les te blijven. Maar ik respecteer je keuze.
Mag ik je vragen of je ook door druk verkeer zo gaat rijden?
Heb je schriktraining gedaan in de bak?
spottie schreef:en ja tuurlijk is het misschien gevaarlijk maar ik weet ook echt wel wat ik doe en als hij er echt vandoor zou gaan zou je hem met zadel en hoofdstel ook niet houden, en er was ook iemand bij, maargoed ieder zijn mening, ben ook blij dat je je mening uit ik heb alleen wel een andere
arno8 schreef:Suggesties wat je met je arm kunt doen:
- Een lasso boven je hoofd rondslingeren
- Jongleren
- In 'Marlboro-cowboy' stijl een sigaret roken (of doen alsof)
- Een handpaardje aan een halsring meenemen
- Zo'n aanwijsstokje (geen zweep) vasthouden, dat komt over alsof je je paard heel hoog aan het africhten bent
- Een zwaard of pijl en boog meenemen
Kun je die arm trouwens niet gewoon hetzelfde als de andere arm houden?
Succes!