Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
milo schreef:och jeetje zeg, wat een práchtige pony! wat zonde dat het een manege paard is, en dat hij zo'n moeite heeft om te ontspannen.
Ik ben het er mee eens dat dit niet L-2 waardig is, maar jij hebt naar eigen zeggen je andere wedstrijden op andere paarden gereden, en ik denk niet dat dit toegeschreven kan worden aan jouw rijkunsten. als je wilt bereiken dat ze netjes rond loopt terwijl ze dit nooit gewend is geweest, heb je wel even een tijdje intesieve aandacht voor haar nodig. en dat kan niet, bij een manege paard.
Amethyst_ schreef:DankjewelJe bent zowaar de eerste die me HELEMAAL snapt ;)
sannuhh schreef:Ik vind het er leuk uit zien, jullie zijn een leuke combi.
Ik zie dit liever, dan een topic met een paard dat in de krul wordt getrokken.
Zij geeft temniste toe dat ze nog niet handig genoeg is, om het paard er op sommige momenten doorheen te vragen. Ipv vele die er dan aan gaan lopen rukken en plukken, blijft ze vriendelijk en doet zij dit absoluut niet!
Wat ik heel normaal vind, maar wat niet zo vanzelfsprekend is.
Het is een onderlinge wedstrijd, op een manegepaarden, hiermee wil ik niet zeggen dat ik vind dat het paard niet nageeflijk hoort te lopen, maar vinden jullie dit nou verder geen fijn beeld geven?!
Jullie weten ook verder niet wat voor concurrentie ze heeft gehad.
Als ik jury was dan zie ik liever zo'n combi, dan 1 die d'r paard grof rijdt. Zij zou wtb van mij ook eerder een punt verdienen, dan zo'n iemand anders.
Ik snap gewoon niet het punt van jullie, zijn het gewoon niet de plaatjes waar jullie op gehoopt hadden?
Het ziet er gewoon leuk & vriendelijk uit, ze hebben er beiden plezier in, waarom wordt er dan zoveel ophef gemaakt!!
Amethyst_ schreef:Ik reageer gewoon graag snel als ik wat te vertellen hebIk ervaar het(laat ik het zo zeggen
) alsof ik de grond in gedrukt wordt... Kan misschien ook komen omdat mensen mijn proef met een officiele gaan vergelijken... en dat is gewoon niet te vergelijken...
En ik dacht juist eindelijk een keer foto's te kunnen plaatsen die WEL goed waren... Maarja, ik denk er inderdaad sterk over om maar gewoon nooit meer foto's te plaatsen, hoe trots ik er ook op ben, en hoe graag ik ze ook met de hele wereld deel omdat ik er zo trots op ben....