Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kuggur schreef:Sonja schreef:@Kuggur: stamt nog uit de tijd dat ruiters een sabel langs hun linkerbeen hadden hangen.
Dus tenzij je nog met zo´n wapen rondrijdt (manege in een criminele buurt bv.) geen enkele reden zo´n verouderde traditie in stand te houden.
Hahaa!!Ashquar schreef:Ik wil ook altijd de ene dag rechts opstappen en de andere links, maar ik vergeet het altijd en dan stap ik alsnog links op.
). Heb ik weer wat om te oefenen.

?
, best moeilijk met de coordinatie.
Labje87 schreef:ik heb het laatst geprobeerd.. me paard maakt er niet veel van maar ik kon er toch niet opkomen :-s het is echt moeilijk van de andere kant :|

Elisegirl schreef:Ik zal dat dus nooit doen aan beide kanten opstappen... je wordt geleerd aan een kant op te stappen en dat doe ik dus ook. Bovendien gebruik ik altijd een krukje voor de rug.

Labje87 schreef:ik heb het laatst geprobeerd.. me paard maakt er niet veel van maar ik kon er toch niet opkomen :-s het is echt moeilijk van de andere kant :|