Margot_VH schreef:Misschien toch maar s laten kijken naar het zadel? de laatste persoon zit helemaal beroerd op het zadel. waarom hebben jullie dan niet ff het zadel naar achter gelegd jullie gingen toch wisselen
wou k ook gaan zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Margot_VH schreef:Misschien toch maar s laten kijken naar het zadel? de laatste persoon zit helemaal beroerd op het zadel. waarom hebben jullie dan niet ff het zadel naar achter gelegd jullie gingen toch wisselen
lisa_jpeine schreef:leuk beestje!
alleen zijn jullie er niet iets te groot voor?
het commentaar heb je zelf al gegeven.

Wel jammer zijn de opmerkingen van mensen die het topic niet gelezen hebben... 

Lara_Silver schreef:Ja ok, maar waarom laat je het daar dan niet bij...
Siets schreef:Ik zou zeggen: Kijk eens in mijn profiel. Daar zie je een 26 jarige pony die nog volop van het leven geniet. En ja: daar rijd ik ook nog 3 a 4 keer in de week op. Maar het kan, ze heeft er plezier in.
Dit diertje mag genieten van zijn verdiende rust. En de opmerking van de TS dat ze niet snapt dat een pony van die leeftijd al aan een oude dag toe is, getuigd van onwetendheid...
Elke pony heeft een eigen leeftijd waarop het allemaal niet meer zo lekker gaat. Luister ernaar!

Dautsen schreef:Je zou misschien een deken onder de achterkant van het zadel kunnen doen? Mijn zadel moest een keer opgevuld worden, omdat hij achterover helde en toen heb ik een tijdje met een zachte deken onder de achterkant gereden. Dat zorgde ervoor dat mijn zadel wel recht lag en dat het zadel het paard niet in de weg zat. Misschien een idee? Zonder zadel rijden is trouwens ook geen verkeerde oefening. Kan je alvast oefenen op een goede zit totdat je een goed zadel hebt. Succes ermee.
Dautsen schreef:Ok bij nader inzien geef ik toe dat je voor dit zadel wel een hele dikke deken nodig hebt. Maar toch beter dat dan niks, toch?
manoo86 schreef:om even door te gaan over het zadel: er worden vaak zat 2e hands paardenmarktjes gehouden waar je goedkope zadels kunt kopen. als je weinig geld hebt is dit misschien een idee
verder commentaar zal ik voor me houden dat is al genoeg gegeven, vind het trouwens wel een erg leuke pony
, heeft het beste met de pony voor en proberen de pony te behoeden voor ernstige rugproblemen. Dat willen jullie toch ook niet op je geweten hebben
? Citaat:Ja, maar we zitten eigenlijk meer op dat léuke commentaar te wachten