Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pistasche schreef:Heey!
Misschien kan je je foto's opnieuw uploaden ?
Dan kunnen degene die het willen zien nog zien en als het nodig is commentaar geven
Maar commentaar is ook goed hoor..
Silence schreef:Dan zal ik zeggen dat ik het wel een leuke pony vind
ik zag jou pony en vond die ook EXTREEM leuk!(L) 
Deborahh schreef:Zo'n pony heb ik ook gehad die legt de oren in de nek en schiet er van door. die van mij vond dat gewoon echt geweldig. ik hoefde nooit aan te sporen etc. alleen de teugels naar voren en daar ging ze. ik weet niet of jij je pony aanspoort.? maar mijn pony vond het volgens mij echt leuk!![]()
en ik lette natuurlijk ook op!
xx_elise schreef:heee !
Met dat het zo gevaarlijk is langs een asfalt weg.. de TS zal zelf denk ik wel weten of het daar druk is of gevaarlijk en of de pony snel schrikt etc. ? Ik vind wel dat die op die eerste foto erg op de voorhand loopt maar misschien was dat maar een momentopnamen.. ?

nou zo gevaarlijk is het waarschijnlijk niet ? want reden er veel auto's ? ik heb hetook wel is gedaan met mn verzorgpony en dr eigenaar ;D geeft zo'n leuk gevoel he ?

Marigold schreef:foto 1 is een beetje op een onhandig moment genomen, foto twee geeft een beter beeld.
mooi toch, lekker buitenrijden.
is het je eigen pony?
Pistasche schreef:Mooie pony !
Volgende keer teugels iets op meer op maar en je voeten wat meer ui de beugels
En ik zou persoonlijk niet langs een weg gaan want als je pony ergens van ou schrikken ben je echt de sjaak !
Veel plezier nog
HAHA.

immaculate schreef:ik weet niet of het eral bij staat maar ik zou in het vervolg je beugels zeker 3 gaatjes korter maken dan is de verlichte zit makkelijker aan tehouden en is voor jou en je pony een stuk prettiger ....
Vind het een leuke pony die voor haar leeftijd er super uitziet !
Het is dus een groot compliment voor mij