Ciska en ik sprintje trekken..!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KwpnLovea

Re: Ciska en ik sprintje trekken..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:44

waar om dan welke topic dan

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:44

Mag ik de foto's zien? Tong uitsteken

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:45

Die staan op pagina 3

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:45

Pistasche schreef:
Heey Doei! !

Misschien kan je je foto's opnieuw uploaden ?
Dan kunnen degene die het willen zien nog zien en als het nodig is commentaar geven Knipoog

Jaa maar a.b.u. Houd het een beetje aardig en lees ook al f welk commentaar er gegevn is dat het niet dubbl word. en als er nog iets goed aan iets vind ik dit ook wel leuk om te horen Tong uitsteken Knipoog Maar commentaar is ook goed hoor..

Afbeelding

Afbeelding

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:48

Dan zal ik zeggen dat ik het wel een leuke pony vind Tong uitsteken

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:50

Silence schreef:
Dan zal ik zeggen dat ik het wel een leuke pony vind Tong uitsteken

Okee dankje Knipoog ik zag jou pony en vond die ook EXTREEM leuk!(L)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:51

Pling

Dank je wel Go jij! Go jij!

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:52

Zo'n pony heb ik ook gehad die legt de oren in de nek en schiet er van door. die van mij vond dat gewoon echt geweldig. ik hoefde nooit aan te sporen etc. alleen de teugels naar voren en daar ging ze. ik weet niet of jij je pony aanspoort.? maar mijn pony vond het volgens mij echt leuk! Knipoog
en ik lette natuurlijk ook op! Clown

xx_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:57

heee !
Met dat het zo gevaarlijk is langs een asfalt weg.. de TS zal zelf denk ik wel weten of het daar druk is of gevaarlijk en of de pony snel schrikt etc. ? Ik vind wel dat die op die eerste foto erg op de voorhand loopt maar misschien was dat maar een momentopnamen.. ?

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:57

Deborahh schreef:
Zo'n pony heb ik ook gehad die legt de oren in de nek en schiet er van door. die van mij vond dat gewoon echt geweldig. ik hoefde nooit aan te sporen etc. alleen de teugels naar voren en daar ging ze. ik weet niet of jij je pony aanspoort.? maar mijn pony vond het volgens mij echt leuk! Knipoog
en ik lette natuurlijk ook op! Clown

Het enige wat ik doe is te denk en nu ga ik aan sporen en me vrouw zit al weer in galop Tong uitsteken

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:59

xx_elise schreef:
heee !
Met dat het zo gevaarlijk is langs een asfalt weg.. de TS zal zelf denk ik wel weten of het daar druk is of gevaarlijk en of de pony snel schrikt etc. ? Ik vind wel dat die op die eerste foto erg op de voorhand loopt maar misschien was dat maar een momentopnamen.. ?

Nou ik hoor het wel vaker hoor maar ik zou niet zo goed weten hoe ik de veranderen moet en ik merk het zelf niet echt veder hoor ik dat je dit met dresuur er uit moet rijden maar ja ze is rond de 26 dan gaa ik daa niet mee moeilijk over doen

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:04

Over het zgn. op de voorhand lopen: heeft er iemand wel eens een paard in RENgalop gezien dat NIET op de voorhand loopt? We hebben het hier toch niet over uitgestrekte galop in de dressuurring? Ga anders maar eens een dagje kijken op Duindigt.

En over de oren in de nek tijdens het racen: nooit eens paarden in de wei gezien die met z'n alle gek aan het doen zijn en een sprintje trekken met de oren naar achteren? Volgens mij doen héél veel paarden dat zo als ze écht hard gaan.

TS: pas wel op dat je dit niet langs een drukke weg doet, maar heb verder vooral lekker lol met je knol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:13

Ik ben het helemaal eens met VeerenAshley Ja
De foto is gewoon een moment opname waardoor het misschien lijkt alsof de pony gigantisch op de voorhand loopt, maar als je goed kijkt is de foto niet eens recht genomen, de horizon staat scheef, hierdoor lijkt het nog eens extra zo "erg".

Ik zou idd ook zeggen, blijf lol met knol houden, alleen blijf wél oppassen, ze kunnen ook té hard gaan en dan krijg je wel taferelen als koprollen.. Dus blijf wel de baas over je pony Lachen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:15

foto 1 is een beetje op een onhandig moment genomen, foto twee geeft een beter beeld.
mooi toch, lekker buitenrijden.
is het je eigen pony?

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:17

Oeh, wat gaaf Haha! nou zo gevaarlijk is het waarschijnlijk niet ? want reden er veel auto's ? ik heb hetook wel is gedaan met mn verzorgpony en dr eigenaar ;D geeft zo'n leuk gevoel he ? Lachen

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:19

Mooie pony !

Volgende keer teugels iets op meer op maat Knipoog
En ik zou persoonlijk niet langs een weg gaan want als je pony ergens van zou schrikken ben je echt de sjaak !

Veel plezier nog Lachen
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 10-05-07 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 18:19

Marigold schreef:
foto 1 is een beetje op een onhandig moment genomen, foto twee geeft een beter beeld.
mooi toch, lekker buitenrijden.
is het je eigen pony?

Ja het me eigen pony. En ik rij het meest lekker met haar buiten en soms omdat het toch zo moeten oeveningen in de bak. Ik probeer alles te doen wat ze leuk vind want ze is al op leeftijd en ze moet nu gewoon gniet van wat ze doet en niet mee hard werken en nadenken! Haha!

immaculate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:19

ik weet niet of het eral bij staat maar ik zou in het vervolg je beugels zeker 3 gaatjes korter maken dan is de verlichte zit makkelijker aan tehouden en is voor jou en je pony een stuk prettiger ....
Vind het een leuke pony die voor haar leeftijd er super uitziet !

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:20

BEst gave foto's!

de pony valt niet op zijn gezicht, is gewoon een verkeerde moment ffoto. en let eens op jullie paarden als ze een sprint trekken,lopen ze echt niet de hele tijd met de oren alleen maar naar voren hoor

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 18:21

Pistasche schreef:
Mooie pony !

Volgende keer teugels iets op meer op maar en je voeten wat meer ui de beugels Knipoog
En ik zou persoonlijk niet langs een weg gaan want als je pony ergens van ou schrikken ben je echt de sjaak !

Veel plezier nog Lachen

Okee ik deo in het vervolg me teugels korter ik doe dit eigelijk expres omdat ik dan niet in haar mond zit. en jaa me voeten Bloos HAHA.

En dat van langs de weg ik kijk voor ik ga race of er auto's of wattan ook aan komt en ja t is een risico maar ja Knipoog

Dancertjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:22

Foto's doen het niet bij mij Huilen

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 18:24

immaculate schreef:
ik weet niet of het eral bij staat maar ik zou in het vervolg je beugels zeker 3 gaatjes korter maken dan is de verlichte zit makkelijker aan tehouden en is voor jou en je pony een stuk prettiger ....
Vind het een leuke pony die voor haar leeftijd er super uitziet !

Okee ik rij het lieft ook wel korter maar dan lijkt al helemaal of ik echt veel te groot voor haar ben :S maar daar zal ik me dan maar nisk van aan trekken Knipoog

Dankje dat je het een leuke pony vind! Ik doe ook erg me best om haar er op haar best uit te laten zien! ze heeft er namelijk heel anders uit gezien.. Knipoog Het is dus een groot compliment voor mij Tong uitsteken

kikco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:26

nou sorry hoor maar ik wil niet te veel kritiek geven maar zo te horen heb jij je pony het gewoon aan geleerd om hard te galoperen ik ken een meisje die deed dat ook altijd met haar pony maar wil nu normaal galoperen in de bossen dan he en dat gaat niet meer dus ik zou het niet te vaak doen maar wel een leuke pony

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:27

heb je ook nog een andere pony trouwens? want of hoevaak per week rij je? want je ziet er best groot uit. maar ik zeg niet dat je d'r hindert want ik weet natuurlijk niet hoe het in het echt is ofzo hea:P!

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:28

Ziet er leuk uit hoor!!

mooie pony ook Haha!